  • 21. Data: 2004-02-15 22:10:41
    Temat: Re: kodeks karny online?
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Tom" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a gdzie sie uczysz kmiotku? pewnie na płatnych. za kaske kazdy egzamin
    zdasz
    > LOL.

    Nauki pobrałem, gdy jeszcze za studia się nie płaciło,
    ale to pewnie dla ciebie niepojęte, wielkomiejski panie.
    Ty zdasz egzamin dzięki grupie dyskusyjnej i zostaniesz
    frajerskim konowałem.
    Lepiej już się tu nie uzewnętrzniaj, a jeśli już -
    staraj się pisać po polsku.
    Choć pewnie i to cię przerasta.

  • 22. Data: 2004-02-16 12:38:59
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał
> [...]
    > Ty zdasz egzamin dzięki grupie dyskusyjnej i zostaniesz
    > frajerskim konowałem.
    > Lepiej już się tu nie uzewnętrzniaj, a jeśli już -

    jestes żałosny nieudaczniku. żal mi ciebie... ze tez komuna wyuczyla takiego
    głąba, ech :(