  • 11. Data: 2004-02-11 22:40:38
    Temat: OT Re: kodeks karny online?
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Tom napisał:

    > :) to ze zmeczenia haha. na szczescie nie wymagaja u nas zdolnosci
    > humanistycznych. sam jestem w szoku jak moglem popelnic takiego byka ;)

    hyhy, mam nadzieje ze to nie codziennosc u Ciebie ;))
    Ja ostatnio jestem cholernie uczulony na byki, widze je doslownie
    wszedzie! Przez to sam nie raz sie zastanawiam co jak napisac :(

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 12. Data: 2004-02-11 22:53:36
    Temat: Re: OT Re: kodeks karny online?
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał
    > hyhy, mam nadzieje ze to nie codziennosc u Ciebie ;))
    > Ja ostatnio jestem cholernie uczulony na byki, widze je doslownie
    > wszedzie! Przez to sam nie raz sie zastanawiam co jak napisac :(

    zgadza sie. byki to NIECODZIENNOŚĆ. mam nadzieje ze to samo tyczy sie Ciebie
    ;)

  • 13. Data: 2004-02-12 01:52:19
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Tom napisał:

> [...]
    o zgrozo !! :-D ^^^^^^^^^^^^^^
    > zgadza sie. byki to NIECODZIENNOŚĆ. mam nadzieje ze to samo tyczy sie Ciebie
    > ;)
    Dokladnie, byki to niecodziennosc. Ale codziennie je wszedzie czytam, a
    ze jestem wzrokowcem, to nieumyslnie je kopiuje, co bylo widac na
    powyzszym przykladzie ;)

  • 14. Data: 2004-02-12 21:30:51
    Temat: Re: kodeks karny online?
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał w wiadomości

    > Nie za "wczesnie" na naukę?

    Jeśli to egzamin tylko z 3 artykułów kk,
    to poradzi sobie.

  • 15. Data: 2004-02-12 21:33:02
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Tom" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > :) to ze zmeczenia haha. na szczescie nie wymagaja u nas zdolnosci
    > humanistycznych. sam jestem w szoku jak moglem popelnic takiego byka ;)

    Wreszcie student medycyny przyznaje, że lekarz
    nie musi być humanistą.
    Potwierdza się opinia, że chodzi tylko o szmal.

  • 16. Data: 2004-02-14 00:31:01
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał

    > Wreszcie student medycyny przyznaje, że lekarz
    > nie musi być humanistą.
    > Potwierdza się opinia, że chodzi tylko o szmal.

    kretyn. dobrze ze to tylko twoja opinia nieuku

  • 17. Data: 2004-02-14 19:17:12
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > kretyn. dobrze ze to tylko twoja opinia nieuku

    Dzięki za miłe słowa.
    Proszę o coś w drugi policzek, panie doktór.
    Kopertki i koniaczka nie spodziewaj się, o mędrcu.

  • 18. Data: 2004-02-15 00:37:45
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał
    > Dzięki za miłe słowa.
    > Proszę o coś w drugi policzek, panie doktór.
    > Kopertki i koniaczka nie spodziewaj się, o mędrcu.

    co... nie powiodlo sie na egzaminie wstepnym? trzeba bylo sie uczyc
    wiecej... hehe zazdrośnik mały hehehe

  • 19. Data: 2004-02-15 06:36:11
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > co... nie powiodlo sie na egzaminie wstepnym? trzeba bylo sie uczyc
    > wiecej... hehe zazdrośnik mały hehehe

    Owszem, powiodło się, i to bez kłopotów - na wstępnym
    i każdym następnym.
    Dlatego nie mam problemów ze znalezieniem
    prostych informacji.

  • 20. Data: 2004-02-15 10:32:46
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał
    > Owszem, powiodło się, i to bez kłopotów - na wstępnym
    > i każdym następnym.
    > Dlatego nie mam problemów ze znalezieniem
    > prostych informacji.

    a gdzie sie uczysz kmiotku? pewnie na płatnych. za kaske kazdy egzamin zdasz
    LOL.