  • 31. Data: 2005-05-30 11:28:55
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Logika. Skoro wszelkie inne sposoby zawodzą...

    ale się narobiło,
    ale "logicznie' to "ustąp pierwszeństwa" zjeżdżającym to tylko z
    "zewnętrznego pasa" czy z wewnętrznego też???

    --
    regent...
    (...)

  • 32. Data: 2005-05-30 11:33:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    McCartney wrote:

    > A jaka jest podstawa prawna rozcinania?

    Logika. Ale, jak widać, dla niektórych to za trudne...

  • 33. Data: 2005-05-30 11:35:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Waldek Godel wrote:

    > To, że nie umiesz, nie znaczy, że inni nie potrafią

    "Wiadomość z ostatniej chwili: niejaki Waldemar G. postanowił
    udowodnić, że potrafi skręcić w lewo. W rezultacie utknął na 'wysepce'
    na środku ronda. Przybyli na miejsce policjanci oraz pracownicypomocy
    dorgowej zgodnie oświadczyli, że takiej głupoty tojuż dawno nikt
    niepróbował".

    > Pod warunkiem, że mają prawo na nim być.

    W ustawie nie ma takiego zastrzeżenia.

  • 34. Data: 2005-05-30 11:37:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Waldek Godel wrote:

> [...]

    że potrafi skręcić w lewo. W rezultacie utknął na 'wysepce' na środku
    ronda. Przybyli na miejsce policjanci oraz pracownicypomocy dorgowej
    zgodnie oświadczyli, że takiej głupoty to chyba jeszcze nikt nie próbował".

    > Pod warunkiem, że mają prawo na nim być.

    W ustawie nie ma takiego zastrzeżenia. Zresztą oni jaknaj bardziej mieli
    prawo tam być.

  • 35. Data: 2005-05-30 12:10:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > ronda. Przybyli na miejsce policjanci oraz pracownicypomocy dorgowej
    > zgodnie oświadczyli, że takiej głupoty to chyba jeszcze nikt nie próbował".

    Nie znęcaj się ;-)

    > W ustawie nie ma takiego zastrzeżenia. Zresztą oni jaknaj bardziej mieli
    > prawo tam być.

    Ja tylko - gwoli ścisłości - pragnę przypomnieć, że wszelkie powyższe
    rozważania dotyczą się skrzyżowania o ruchu okrężnym, takim jak tu
    http://www.kulka.pl/bezpieczniej/3.gif

    a nie jego imitacji http://www.kulka.pl/bezpieczniej/5.gif

    M.

  • 36. Data: 2005-05-30 12:18:03
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Wszyscy na pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo
    Andrzej Lawa pisze
    > Logika. Ale, jak widać, dla niektórych to za trudne...

    Logika? Nie wiem, ja nie potrafię żadnej logicznego uzasadnienia
    dla rozcinania znaleźć. Można powiedziec, że jest to sprytny sposób,
    że jeśli się przyjmie taką _hipotezę_, to dochodzi się do jakiegoś
    rozwiązania, ale nie wiem, gdzie tu logika.
    Hasło "logika" oprócz pustosłowia, w tej sytuacji, kojarzy mi się
    z tym, że coś (któreś przepisy?) każą tak rozcinać. Tyle, że nie wiem
    co "każe" rozcinać?
    Bynajmniej nie logika. Bo logika to ewentualnie służy do tego, że
    jak coś każe rozcinac, to potem wiadomo co będzie.

    Grześ

    PS. Sugerowałbym może bez takich wycieczek osobistych.

    --
    |~~~ Grzegon Olędzki ~~ McCartney ~~~~~ mccartney ~ na onecie ~~~~~~~~|
    |~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Registered Linux User #357573 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|

  • 37. Data: 2005-05-30 12:35:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 30 May 2005 13:14:53 +0200,
    Waldek Godel <n...@o...info> screamed:

    > To, ze nie umiesz, nie znaczy, ze inni nie potrafia

    Tu juz Andrzej Lawa Ci wyjasnil.

    > Pod warunkiem, ze maja prawo na nim byc.

    Jesli chodzi Ci o niepisana zasade, w imie ktorej jesli
    chcesz przejechac przynajmniej polowe "ronda", masz trzymac
    sie lewego pasa, to sie mylisz. Prawym mozesz zaliczyc
    nawet pelna rundke.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 14:33:47 user up 10627 days, 2:28, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Cthulhu Cthucks!

  • 38. Data: 2005-05-30 12:37:54
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    McCartney wrote:
> [...]
    > Bynajmniej nie logika. Bo logika to ewentualnie służy do tego, że
    > jak coś każe rozcinac, to potem wiadomo co będzie.

    to prosze, wytłumacz:
    dlaczego bez rozcinania, i jakim cudem na rondzie skręcasz w lewo.

    Normalnie, poprosze przy rondzie z dwóch dróg - dwa pasy w każdą strone
    (w sumie masz 4 odnogi (dwie drogi)) i przy bardziej skomplikowanym
    rondzie, takim: drogi z jednym, dwoma i trzema pasami, 5 odnóg.
    Narysuj mi jak idiocie - gdzie ty w lewo skręcasz...

    MZ

  • 39. Data: 2005-05-30 12:41:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    McCartney wrote:

> [...]
    > że jeśli się przyjmie taką _hipotezę_, to dochodzi się do jakiegoś
    > rozwiązania, ale nie wiem, gdzie tu logika.

    No i mów ślepemu o kolorach...

    No dobra, jak nie chcesz rozcinać, to pójdź za tym drugim wariantem -
    masz nie rozcięte rondo. Duże. Coraz większe. W końcu jest tak ogromne,
    że opasuje całą Ziemię.

    Teraz widzisz?

  • 40. Data: 2005-05-30 12:43:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > że jeśli się przyjmie taką _hipotezę_, to dochodzi się do jakiegoś
    > rozwiązania, ale nie wiem, gdzie tu logika.

    To w takim razie powiedz, JAKIE widzisz podstawy dla twierdzenia, że
    żeby zjechać ze skrzyżowania o ruchu okrężnym w ulicę znajdującą się pod
    kątem np. 300 stopni od tej, z której wjeżdżasz, musisz wybrać konkretny
    pas ruchu. A dla 200 stopni? Dla 150? A nawet dla 360 czyli dla
    zawrócenia? Proste i "oczywiste" dla niektórych przypadki typu 90 czy
    180 stopni pomińmy.

    M.