  • 41. Data: 2004-06-15 07:12:32
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>

    Taaak, tylko najczęściej wynajmuje się "na gębę", żeby nie płacic podatków...

    Pozdr.
    M.

  • 42. Data: 2004-06-15 08:53:59
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/14/2004 8:41 PM, Użytkownik Maciej Muran napisał:

    > Ależ to jest grupa dyskusyjna! To jest miejsce, w którym przedstawia
    > się swoje poglądy na różne sprawy, w tym również sprawy, których nie
    > można zrozumieć.

    To dlaczego nie dyskutujesz na temat? Prośby o wygłaszanie tanich
    mądrości nie było.

  • 43. Data: 2004-06-15 09:15:23
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    Magda wrote on 2004-06-14 21:53:

    > Nie wiem już jak
    > Was przekonać, że to nie bezmózgowcy bzykaący się na każdym kroku. Żeby było
    > śmieszniej to swoje mieszkanie, które zostawili i wyjechali ze względu na
    > pracę, wynajmowali komuś takiemu jakiego wy widzicie w nich i to między
    > innymi dzięki temu człowiekowi są tak udupieni finansowo, bo nie zapłacił im
    > wcale za najem i narobił makabrycznych długów w tpsie, zakł. energetycznym,
    > gazowni itd.musieli to zapłacić..
    > nie mam już sily odbijać tej piłeczki

    Dotychczas tylko śledziłem ten wątek, ale teraz to mnie po prostu
    rozbroiłaś ....
    Dlaczego szukasz paragrafów na właścicielkę mieszkania Twoich znajomych?
    A może Twoi znajomi też wpędzają ją w doły finansowe tak jak ktoś
    wpędził Twoich znajomych?
    Unosisz się tylko uczuciami biednej rodziny z trójką dzieci, gdzie
    czwarte jest w drodze, wydajesz osądy na włascicielce, ze jest taka
    "niedobra", bo chce ich wyrzucić z mieszkania i szukasz na właścicielke
    paragrafów.
    Oj nieładnie - a moze właścicielka ma taką sytuację jak Twoi znajomi?
    Pisałaś o kopaniu leżącego, a może szukając paragrafów na właścicielkę
    mieszkania, to własnie Ty kopiesz taką osobę?
    Nie pomyślałaś o tym - szkoda ...

    To moze ja zapytam inaczej - a jakie są paragrafy, żeby jednak znajomych
    Magdy z mieszkania usunąć?
    Chciałbym pomóc biednej włascicielce mieszkania, która wynajmuje lokal
    "niewygodnym" (nie płacącym) najemcom.

    Pzdr
    Pośpiech

  • 44. Data: 2004-06-15 10:18:16
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Pospieszny" <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:camesa$642$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Dlaczego szukasz paragrafów na właścicielkę mieszkania Twoich znajomych?
    > A może Twoi znajomi też wpędzają ją w doły finansowe tak jak ktoś

    w zasadzie to tutaj wpędzili się sami, bo byli głupi i zaufali, ajeżeli
    chodzi o właścielke to nie będzie taka bardzo stratna jeżeli dojdzie do
    tego, że oni się wyprowadzą, bo ma kaucję.

> [...]
    > Pisałaś o kopaniu leżącego, a może szukając paragrafów na właścicielkę
    > mieszkania, to własnie Ty kopiesz taką osobę?

    pomyślałam, właścicielka pracuje ( w banku ) chyba dlatego jest taka
    bezlitosna

    > To moze ja zapytam inaczej - a jakie są paragrafy, żeby jednak znajomych
    > Magdy z mieszkania usunąć?

    są w tej samej ustawie, ale ona chroni najemców przez jakiś czas, nie każe
    wyrzucać ludzi po miesiącu zaległości w czynszu

    > Chciałbym pomóc biednej włascicielce mieszkania, która wynajmuje lokal
    > "niewygodnym" (nie płacącym) najemcom.

    Chyba powinieneś jednak jeszcze raz przeczytac od początku, napisałam jasno
    i wyraźnie, że płacili i chcą płacić i będa płacić,

    Magda

  • 45. Data: 2004-06-15 10:26:34
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > a ja sadze, ze cudow nie ma....
    > nalezy wziac szybki kredyt gotowkowy, zaplacic pani wlascicielce, isc z
    > pozwem do sadu o zaplate wszystkich zaleglosci od ludzi co to nie
    > uregulowali platnosci i powoli splacac kredycik gotowkowy...

    kto im da kredyt? chcieli
    prowident? ---------------tylko nie to to by połżyło ich na łopatki,
    ja im napewno jeszcze pomogę ale też potrzebuję kilku dni, bo mi naprzykład
    nie płacą duże firmy w terminie,
    spóźniają się o dzień, tydzień różnie , ale nie zrywam kontaktów bo z czego
    będę żyła jak wszystkich tak potraktuję?

    > sytuacja ciezka, ale nie mozna przeciez tworzyc lancuszka na zasadzie mi
    nie
    > zaplacili to i ja nie zaplace....

    nie myślą na 200% takimi kategoriami

    > coz wlascicielka mieszkania winna zaistnialej sytuacji?

    no oczywiście, że nic, moglabyby tylko wykazać odrobinę cierpliwości i
    dobrej woli, której w ostatnich latach na wszelkich gruntach coraz mniej
    niestety

    Dziękuję w ich imieniu
    Magda

  • 46. Data: 2004-06-15 10:27:16
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Kallinka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Taaak, tylko najczęściej wynajmuje się "na gębę", żeby nie płacic
    podatków...

    jest umowa

  • 47. Data: 2004-06-15 10:29:29
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe> napisał w
    wiadomości news:40cdf0f7$1@news.home.net.pl...

    > Ależ to jest grupa dyskusyjna! To jest miejsce, w którym przedstawia
    > się swoje poglądy na różne sprawy, w tym również sprawy, których nie
    > można zrozumieć.
    > Usenet, to nie jest Twoje prywatne poletko i naprawdę nie Tobie się
    > martwić o ilość postów w wątku.
    > Ja nie potrafię zrozumieć niektórych rzeczy, ale chyba w związku z tym
    > nie zabronisz mi pisania na grupę, prawda? A może jednak zabronisz...?
    > Rzuciłaś temat, nawrzucałaś niektóym od półgłówków, więc się teraz nie
    > dziw reakcji.

    nikomu nie nawrzucałam podaj proszę fragment w, którym to niby ma miejsce

    > Wyśpij się porządnie i wróć jutro. Dobranoc.

    wyspałam się i o dziwo mój pogląd na sprawę nie zmienił się

    Magda

  • 48. Data: 2004-06-15 10:50:34
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "/sl" <w...@W...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:camdiv$60t$1@news.onet.pl

    > To dlaczego nie dyskutujesz na temat? Prośby o wygłaszanie tanich
    > mądrości nie było.

    Zrobił to co teraz Ty i ja robimy czyli OT'a. Jednak
    my mamy nad Tobą "przewagę" - nie wstydzimy się
    podpisać tego co napiszemy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruchamianie jest zmorą."

  • 49. Data: 2004-06-15 11:08:23
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>

    No to niech idą do sądu i wyegzekwują tę tepsę i czynsz.

    A poza tym, to chyba Ty sama piszesz we włąsnym imieniu.

  • 50. Data: 2004-06-15 12:04:46
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > No to niech idą do sądu i wyegzekwują tę tepsę i czynsz.

    Wiesz ile kosztuje założenie sprawy?
    podejrzewam, że jak się odbija od dna to założą sprawę.

    > A poza tym, to chyba Ty sama piszesz we włąsnym imieniu.

    no bardzo mnie teraz rozbawiłaś, powalający dowcip. No, ale masz prawo tak
    myśleć.

    Magda