  • 21. Data: 2005-07-09 21:36:52
    Temat: Re: klucz do Lexa
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 09 Jul 2005 15:58:29 -0500, witek <news:dapdpo$3jv$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Specjalnie dla ciebie postawiłem newsy na outlooku i bez problemu
    > outlook rozpoznaje utf-8 i wyświetla go prawidłowo, więc jak nie
    > potrafisz przeczytać tego posta noramlnie to znaczy, że coś masz nie tak
    > z twoim czytnikiem.
    > Wysyłem ten post w utf-8.

    Mnie się nawet podobają posty pisane w UTF-8 :-) Bardziej czytelne :-) Oby
    tylko wszystko było dobrze ustawione. Niedługo chyba już oficjalnie będzie
    można korzystać z UTF-8.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2005-07-09 21:40:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > Fakt, tego uteefa Robertowy MSOE psuje dopiero w cytowaniu. Zdaje się,
    > że odbija się brak "format=flowed".

    A jaśniej? OE mam ustawiony niby wg tego, co znalazłem jako
    obowiązujące. Co mam przestawić?

  • 23. Data: 2005-07-09 22:05:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > A jaśniej? OE mam ustawiony niby wg tego, co znalazłem jako
    > obowiązujące. Co mam przestawić?

    Zajrzyj tu:
    przerób sobie na polski jak masz outlooka po polsku, ja ci podaję z
    angielskiej wersji

    Tools/Options
    zakładka "Read" i kliknij w International settings i wyłącz "use
    default.......".

    Obok masz jeszcze przycisk fonts

    zobacz czy masz ustawione Central European (ISO), ale zdaje się, że tak
    i że to o to pierwsze chodzi.

    Jeszcze masz zakładkę send i przycisk International settings, ale tam
    wydaje się, że masz dobrze.

  • 24. Data: 2005-07-09 22:16:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:daphml$ge1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > angielskiej wersji
    >
    > Tools/Options
    > zakładka "Read" i kliknij w International settings i wyłącz "use

    Zobaczymy :-) Dzięki.

  • 25. Data: 2005-07-09 22:19:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:daphml$ge1$1@inews.gazeta.pl...

    > Zobaczymy :-) Dzięki.

    Napisz, czy widzisz teraz posty z polskimi literami poprawnie.
    Ten znowu jest w utf-8
    ąćęłńóśćź ĄĆĘŁŃÓŚĆŹ

  • 26. Data: 2005-07-09 22:28:03
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 9 Jul 2005 23:40:15 +0200, Robert Tomasik
    <news:dapg7s$c4a$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > A jaśniej? OE mam ustawiony niby wg tego, co znalazłem jako
    > obowiązujące. Co mam przestawić?

    Spojrzyj w nagłówki kolegi, w którego poście nie ma krzaczków.
    Powinno być tam UTF-8 i "format=flowed"

    Mój czytnik przystosowywuje się do kodowania przedpiścy, więc chyba nic z
    mojego (w tej chwili) kodowania nie wyjdzie :-(

    --
    Kaja

  • 27. Data: 2005-07-09 22:31:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dapih1$hrr$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisz, czy widzisz teraz posty z polskimi literami poprawnie.
    > Ten znowu jest w utf-8
    > ąćęłńóśćź ĄĆĘŁŃÓŚĆŹ

    Tak

  • 28. Data: 2005-07-09 22:36:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dapih1$hrr$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak

    No to jednego mamy z głowy :)
    Następny proszę!

  • 29. Data: 2005-07-10 07:07:28
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dapji8$l6o$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego witek wyjaśniam co następuje:

    > No to jednego mamy z głowy :)
    > Następny proszę!

    Ale Robert teraz też pisze w UTF-8. Mnie to osobiście nie przeszkadza.
    Inna sprawa, że faktycznie MSOE słabo się nadaje do grup.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 30. Data: 2005-07-10 09:54:58
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sat, 09 Jul 2005 13:20:18 +0200,
    > Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl> screamed:

    > Tylko dlaczego używając UTF-8 deklarujesz w nagłówkach ISO8859-2?
    >
    > Artur

    Chyba sobie żartujesz. W którym mailu jest niezgodność, w tym na który
    odpisywałeś akurat zadeklarowałem UTFa.