  • 11. Data: 2008-08-19 15:01:35
    Temat: Re: klatka chodowa w bloku -co wolno trzymac?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "robal" <r...@B...op.pl> napisał w wiadomości
    news:g8dtpq$6ua$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > To jak strażacy w siwym dymie po obcym mieszkaniu chodzą i wynoszą ludzi i
    > zwierzęta? :)

    w domu spodziewaja sie takich sprzetow. klatka ma byc pusta - nosze, szybkie
    przejscie.

  • 12. Data: 2008-08-19 18:22:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papkin wrote:

    > Ja sie nie czepiam bo ogolnie mnie to wali, mieszkam we wlasnym domku
    > ale pomyslcie... rower to jeszcze ujdzie, malo "swiata" przejscia
    > zabiera. Wozek juz znacznie wiecej.

    możesz sopbei wynająć garaż na rower, rower to fanaberia.

  • 13. Data: 2008-08-19 20:11:22
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    siliana pisze:
    > Użytkownik " ja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > na logike - nic nie wolno, bo jest to czesc wspolna, no i wyobraz sobie
    > pozar - siwy dym i strazakow, ktorzy zamiast ratowac ludzi, potykaja sie o
    > sprzety, ktorych nie widza.

    IMHO przepisy p-poz powinny to regulowac, a tak na logike to nic co jest
    latwopalne i co moze utrudnic ewakuacje/akcje ratownicza w razie pozaru.

    pozdrawiam
    SlawcioD