  • 71. Data: 2005-06-02 20:01:38
    Temat: Re: klastry wiejskie
    Od: "Tenar" <t...@k...org>

    > Ja się nie interesuję gospodarką, tylko prawem.

    Absurd.
    Aby zrozumiec i ocenic sens ujecia w prawie struktur ekonomicznych to nie wystarczy.

    A potwornosc konsorcjum zagadka pozostaje....

  • 72. Data: 2005-06-02 21:25:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości

    > A potwornosc konsorcjum zagadka pozostaje....

    Jaką zagadką? Mowa była zresztą o potworności tego "Klastra", a nie
    konsorcium.

    Uważam to za "potworka", bo nie wyobrażam sobie działania czegoś, co:

    - nie ma osobowości prawnej;
    - nie ma zarządu;
    - nie ma kapitału, a jest - i tyle.

    Pierwszy kłopot, z jakim się zderzysz, to reprezentanta. Potem będzie
    już z górki.

  • 73. Data: 2005-06-03 02:41:04
    Od: "Tenar" <t...@k...org>

> [...]
    > konsorcium.
    >
    > Uważam to za "potworka", bo nie wyobrażam sobie działania czegoś, co:

    Mamy trzy możliwości:
    1.
    Twoja ignorancja logiczna (której dałeś tu już dowody) siega do tego, że
    argumentacja:
    jeśli:
    a) potworne(A) z uwagi na posiadane cechy c1, c2, ... cn
    b) B posiada cechy c1, c2, ... cn
    potworne(B)
    2.
    Nie znasz polskiego prawa i w zwiazku z tym kompletnie nie rozumiesz pojecia
    "konsorcjum"
    3.
    Tajmeniczy zwrot "jest - i tyle" jest uzywany przez prawników w roli argumentu
    (cos w rodzaju "bulba").

    > Pierwszy kłopot, z jakim się zderzysz, to reprezentanta. Potem będzie
    > już z górki.

    Pierwszy (i w tej chwili jedyny_ problem, to znalezienie prawnika, ktory:
    a) posiadl umiejetnosc logicznego myslenia i rozumowania na poziomie szkoly sredniej
    b) rozumialby mechanizmy gospodarcze w zakresie przekraczajacym rzymskie latyfundia
    c) chcialby sie zaangazowac w przedsiewziecie, ktore jest jak dotad jedyna
    sensowna propozycja rozwiazania jednego z najwiekszych problemow polskiej
    gospodarki.

  • 74. Data: 2005-06-03 07:44:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości

    To ja to tak podsumuję. Uważasz, ze każdy, kto ma odmienne do Twojego
    zdanie jest ignorantem. Nie ma zatem chyba sensu nasza dyskusja. EOT

  • 75. Data: 2005-06-03 10:57:04
    Od: "Tenar" <t...@k...org>

    > To ja to tak podsumuję. Uważasz, ze każdy, kto ma odmienne do Twojego
    > zdanie jest ignorantem. Nie ma zatem chyba sensu nasza dyskusja. EOT

    Zdanie mozna miec na wiele tematow. Ale w merytorycznej dyskusji licza sie fakty
    i argumenty. A jak komus ich brakuje, to pozostaje takie wlasnie udawanie.

    Brak zdolnosci prowadzenia merytorycznej dyskusji, logicznego myslenia,
    ignorancje w dziedzinie ktorej omawiane prawo dotyczy (w tym wypadku gospodarki)
    mozna jeszcze zrozumiec.
    Ale nieznajomosc prawa u prawnika razi.
    Mowi sie, ze prawnicy to taki klan z ojca na syna.
    Onzcza to, ze jak ojciec byl prawnikiem, to syn tez moze - chocby byl skonczonym
    oslem.
    I byc moze tak jest.