  • 11. Data: 2006-11-30 17:35:55
    Temat: Re: kiedy policjant ma prawo strzelić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:_oEbh.21519$JQ.3423@trnddc06...

    > Ot chocby poscigi bez powodu i w dodatku nieoznakowanymi autami.

    Ile osób z tego powodu zginęło w skali roku? I porównaj to od razu z ilością
    ofiar spowodowanych przez pijanych za kółkiem.

  • 12. Data: 2006-11-30 17:57:56
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ile osób z tego powodu zginęło w skali roku?

    Tego nikt nie chce wiedziec, bo debile nawet nie musza robic statystyk.
    W normalnym panstwie, za poscigi nieoznakowanymi autami wylatuje sie z
    pracy.

  • 13. Data: 2006-11-30 18:26:18
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ekelhp$dgr$1@inews.gazeta.pl...

    > No i w całym szeregu innych przypadków opisanych w ustawie.

    Tylko w wypadkach niezbednych w demokratycznym spoleczenstwie. I poziom
    debilizmu milicjanta bynajmniej nie jest wykladnia.

  • 14. Data: 2006-11-30 18:50:39
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]

    Zobacz jak w demokratycznym państwie strzelają. To jest strzelanie a nie
    jakieś tam pykanie http://wiadomosci.onet.pl/1440067,12,item.html
    "Gdy wychodzący z Kalua Cabaret uczestnicy wieczoru kawalerskiego wsiedli do
    samochodu, potrącili jednego z policjantów w ubraniu cywilnym. Następnie
    samochód, prowadzony przez przyszłego pana młodego w trakcie manewru cofania
    uderzył w zakamuflowaną policyjną furgonetkę. Gdy usiłowali odjechać,
    funkcjonariusze zaczęli strzelać.
    W sumie do samochodu oddano co najmniej 50 strzałów - 21 z nich trafiło w
    cel. Pan młody zginął na miejscu. Jeden z jego kolegów został trafiony 11
    kulami i znajduje się w stanie krytycznym w szpitalu. Inny pasażer ma trzy
    rany postrzałowe, a jego stan lekarze określili jako stabilny.

    Policja twierdzi, że działała w przekonaniu, że jadący mają broń palną. W
    samochodzie nie znaleziono jednak żadnej broni."

  • 15. Data: 2006-11-30 19:11:50
    Temat: Re: kiedy policjant ma prawo strzelic'?
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Maluch wrote:

    > Uz.ytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisa? w wiadomos'ci

    > Zobacz jak w demokratycznym pan'stwie strzelaja;. To jest strzelanie a nie
    > jakies' tam pykanie http://wiadomosci.onet.pl/1440067,12,item.html
    > "Gdy wychodza;cy z Kalua Cabaret uczestnicy wieczoru kawalerskiego
    > wsiedli do samochodu, potra;cili jednego z policjantów w ubraniu
    > cywilnym.

    Michnik prawda. To on tak twierdzi. Tak czy owak naruszyli wlasne
    przepisy zabraniajace strzelania do auta bez drugiego zagrozenia
    bezposredniej utraty zycia.

    > Naste;pnie samochód, prowadzony przez przysz?ego pana m?odego w
    > trakcie manewru cofania uderzy? w zakamuflowana; policyjna; furgonetke;.

    Jeszcze zapomniales dodac ze panowie tajniacy wychlali po pare wodek na
    leb w ramach tajnej operacji, co jest rowniez zabronione wlasnymi
    przepisami.

    > Gdy usi?owali odjechac', funkcjonariusze zacze;li strzelac'.
    > W sumie do samochodu oddano co najmniej 50 strza?ów - 21 z nich trafi?o
    > w cel. Pan m?ody zgina;? na miejscu. Jeden z jego kolegów zosta? trafiony
    > 11 kulami i znajduje sie; w stanie krytycznym w szpitalu. Inny pasaz.er ma
    > trzy rany postrza?owe, a jego stan lekarze okres'lili jako stabilny.
    >
    > Policja twierdzi, z.e dzia?a?a w przekonaniu, z.e jada;cy maja; bron' palna;.
    > W samochodzie nie znaleziono jednak z.adnej broni."

    I powiem Ci co bedzie dalej.

    Prokurator Queensu zrobi fikcyjny akt oskarzenia z paragrafu stanowego,
    uniewinnia, beda rozruchy murzynskie, spala pare kwartalow ulic,
    prokurator federalny wezmie sprawe w paragrafu federalnego, dorzuci
    zarzut falszowania raportow policyjnych, krzywoprzysiestwo itd., dzielny
    policjant przyzna sie bez bicia i pojdzie na 30 lat. W wiezieniu otrzyma
    pozew rodzin (razem ze swoimi kierownikami tego dnia) i przegra proces
    cywilny. Po wyjsciu z wiezienia zamiast cieplej emeryturki policyjnej w
    wysokosci $4000/miesiac, bedzie mogl zamieszkac pod mostem Brooklynskim.
    O ile tamtejsze bumy mu na to pozwola.

    Jak sprawuje sie dzielny policjant Justin Volpe?

  • 16. Data: 2006-11-30 20:18:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blur wrote:

    > ja bym strzelał do każdego co prowadzi samochód i ma więcej niż 1promil alkoholu we
    krwi,

    Ciekawe jestem, jak ty kierujesz pojazdami, panie idealny...

    > oczywiście po pomiarach, bo jadąc w takim stanie może zabić o wiele więcej ludzi,

    Podobnie, jak dupek używający ostrej amunicji w zamieszkanej okolicy.

    > a z doświadczenia wiem że nawet jak gościowi wezmą prawo jazdy to dalej
    > będzie po pijaku śmigał

    Czyli co - tobie zabrali i nadal śmigasz? ;->

  • 17. Data: 2006-11-30 21:20:19
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jestem, jak ty kierujesz pojazdami, panie idealny...

    nigdy po alkoholu

    > Podobnie, jak dupek używający ostrej amunicji w zamieszkanej okolicy.

    ktoś musi, a samochód waży więcej niż kula i może wiele więcej szkody zrobić

    > Czyli co - tobie zabrali i nadal śmigasz? ;->

    jest sobie taki gość w okolicy, prawie każdemu już coś uszkodził, to płot to
    zaparkowany samochód,
    śmiga na gazie non stop, ostatnio nie był w stanie wyminąć się z kumplem na szerokiej
    drodze, prawko już dawno zabrali, policja go zatrzymuje to klęka płacze że ma 8ro
    dzieci i na tym się kończy, na następny dzień znów po całej drodze, czekamy aż kogoś
    zabije to tylko kwestia czasu

  • 18. Data: 2006-11-30 23:23:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blur wrote:

    > nigdy po alkoholu

    I nigdy podczas grypy? Niewyspany? Zmęczony? Nigdy znacznie
    przekraczając dozwoloną prędkość? Nigdy nie rozmawiając z pasażerami ani
    przez telefon?

    > ktoś musi,

    Nie, nikt nie musi.

    > a samochód waży więcej niż kula i może wiele więcej szkody zrobić

    ROTFL

    Śmieszny jesteś.

> [...]
    > dzieci i na tym się kończy, na następny dzień znów po całej drodze,
    > czekamy aż kogoś zabije to tylko kwestia czasu

    Tak najłatwiej. Albo poczekać, aż ktoś sobie postrzela. Ech, parszywy
    hipokryta z ciebie...

    A samemu ruszyć d*.*ę i powiadomić zwierzchników policjantów, że nie
    dopełniają swoich obowiązków?

  • 19. Data: 2006-11-30 23:26:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tylko w wypadkach niezbednych w demokratycznym spoleczenstwie. I poziom
    > debilizmu milicjanta bynajmniej nie jest wykladnia.

    Ale to nie znaczy, że TYLKO przy bezpośrednim zagrożeniu życia i zdrowia.
    Cokolwiek byś miał na myśli pisząc o przypadkach niezbędnych w demokratycznym
    państwie, bo juz boję się nawet domyślać, co też możesz mieć na myśli.

  • 20. Data: 2006-12-01 00:53:10
    Od: zegar <n...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zdrowia. Cokolwiek byś miał na myśli pisząc o przypadkach niezbędnych w
    > demokratycznym państwie, bo juz boję się nawet domyślać, co też możesz

    Oczywiscie w panstwie prawa ma sie w wielkim powazaniu zycie ludzkie i w
    poscigu na skardzionym rowerem mozna strzelac na oslep.