  • 1. Data: 2006-11-27 10:22:27
    Temat: kiedy policjant ma prawo strzelić?
    Od: "A Kukuku" <a...@g...com>

    kiedy policjant ma prawo strzelić do człowieka? co musi zrobić
    najpierw? jakie
    są ograniczenia?
    akukuku

  • 2. Data: 2006-11-27 11:07:27
    Temat: Re: kiedy policjant ma prawo strzelić?
    Od: "Kuba" <p...@o...pl>

    Użytkownik "A Kukuku" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    kiedy policjant ma prawo strzelić do człowieka? co musi zrobić
    najpierw? jakie
    są ograniczenia?
    akukuku

    a) Art. 17 ust. 1, 2, 3 Ustawy o Policji z dnia 6 kwietnia 1990 r., a także
    b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2005 r. w sprawie
    szczegółowych warunków i sposobu postępowania przy użyciu broni palnej przez
    policjantów oraz zasad użycia broni palnej przez oddziały i pododdziały
    zwarte Policji.

    Nie wkleiłem żywcem fragmentów, bo trochę tego dużo ;) jeśli chcesz to mogę
    Ci podesłać w/w akty prawne na maila.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 3. Data: 2006-11-27 12:27:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    A Kukuku wrote:

    > kiedy policjant ma prawo strzelić do człowieka? co musi zrobić
    > najpierw? jakie
    > są ograniczenia?
    > akukuku

    z wielkiim skrocie, przy bezposredniim zagrozoeniu zycia lub zdrowia.

    P.
    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 4. Data: 2006-11-27 17:34:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z wielkiim skrocie, przy bezposredniim zagrozoeniu zycia lub zdrowia.

    No i w całym szeregu innych przypadków opisanych w ustawie.

  • 5. Data: 2006-11-27 17:44:02
    Od: "A Kukuku" <a...@g...com>

> [...]
    > zwarte Policji.
    >
    > Nie wkleiłem żywcem fragmentów, bo trochę tego dużo ;) jeśli chcesz to mogę

    będę wdzięczny
    dzięki

  • 6. Data: 2006-11-27 18:30:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    A Kukuku wrote:

    > będę wdzięczny

    A nie lepiej być samodzielnym?

    http://www.google.com/search?q=ustawa+o+policji
    http://www.google.com/search?q=rozporzadzenie+uzycia
    +broni+Policji

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-11-30 15:27:35
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No i w całym szeregu innych przypadków opisanych w ustawie.

    ja bym strzelał do każdego co prowadzi samochód i ma więcej niż 1promil alkoholu we
    krwi,
    oczywiście po pomiarach, bo jadąc w takim stanie może zabić o wiele więcej ludzi,
    a z doświadczenia wiem że nawet jak gościowi wezmą prawo jazdy to dalej będzie po
    pijaku śmigał

  • 8. Data: 2006-11-30 15:29:25
    Od: zupa <b...@o...pl>

    blur wrote:

> [...]
    > a z doświadczenia wiem że nawet jak gościowi wezmą prawo jazdy to dalej będzie po

    Debil w mundurku milicyjnym jest bardziej niebezpieczny niz pijaczek z 3
    promilami.

  • 9. Data: 2006-11-30 17:09:29
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Debil w mundurku milicyjnym jest bardziej niebezpieczny niz pijaczek z 3
    > promilami.

    jakieś statystyki poproszę

  • 10. Data: 2006-11-30 17:19:54
    Od: zupa <b...@o...pl>

    blur wrote:

    > Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jakieś statystyki poproszę

    Ot chocby poscigi bez powodu i w dodatku nieoznakowanymi autami.