eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 31. Data: 2004-07-17 12:00:00
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 17 lip o godzinie 11:16, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):


    > Wiem, ale istnieje w takich systemach cos takiego jak sesja, ktora trwa iles
    > tam czasu.
    > nikt NIe kaze Ci robic tego przy jednym polaczeniu w okreslonym przedziale
    > czasowym.
    >
    > Nie boli nie :)


    Ty faktycznie jesteś jakiś nawiedzony - jak Molder z Archiwum X :D
    Weż i postaraj się, to pewnie uda Ci się zrobić keygenerator numerków do
    pre-paidów - ROTFL /bez tyłka/


    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...


    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf


  • 32. Data: 2004-07-17 12:53:51
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > > wsadz w dupe.
    >
    > O, kolegę nerwy ponoszą... może czas odpocząć i nie zniżać poziomu
    > swoich "argumentów" do opluwania innych? Z mojej strony EOT, bo to nie o
    > anatomii grupa.

    no to daruj sobie zwroty typu ROTFL i napisz po poslku jezeli Cie cos boli.




    > Czarek Gorzeński

    P.



  • 33. Data: 2004-07-17 12:57:49
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>


    >
    >
    > Ty faktycznie jesteś jakiś nawiedzony - jak Molder z Archiwum X :D

    Mullder przy mnie to male piwo :)


    > Weż i postaraj się, to pewnie uda Ci się zrobić keygenerator numerków do
    > pre-paidów - ROTFL /bez tyłka/

    zawsze mozna zrobic jedna forme polozyc na nia przycisk , label, z funkcji
    random losowac
    jakies liczby i znalezc jelenia co na allegro to kupi, a wiele jest
    takich...


    P.



    Ps.

    > .........
    > GG: 997997

    Ile godzin spedziles przed kreatorem nowego konta? :)







  • 34. Data: 2004-07-18 16:46:39
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 20:36:52 +0200, "@(-)go2.pl"
    <""binek1\"@(-)go2.pl"> wrote:

    >Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
    >znajdujące się pod "szarym paskiem farby".
    W identycznej sytuacji w Erze wystarczyla pisemna reklamacja wyslana
    do BOK listem poleconym (wraz z karta). Po 2 czy 3 dniach od
    *wyslania* listu konto zostalo uzupelnione... o kwote z karty
    powiekszona dodatkowo o kilka zl - to chyba za znaczek ;)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl


  • 35. Data: 2004-07-18 21:01:52
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Użytkownik WAM napisał:
    > On Thu, 15 Jul 2004 20:36:52 +0200, "@(-)go2.pl"
    > <""binek1\"@(-)go2.pl"> wrote:
    >
    >
    >>Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
    >>znajdujące się pod "szarym paskiem farby".
    >
    > W identycznej sytuacji w Erze wystarczyla pisemna reklamacja wyslana
    > do BOK listem poleconym (wraz z karta). Po 2 czy 3 dniach od
    > *wyslania* listu konto zostalo uzupelnione... o kwote z karty
    > powiekszona dodatkowo o kilka zl - to chyba za znaczek ;)

    Jednak nie pez powodu ERA ma najlepszą opinię z 3 starych operatorów. A
    Plus...niech ich licho, dzwoniłem tam po raz któryś
    kolejny...wstyd...tyle kasy co dzień na reklamy w mediach wydają a
    swojemu klientowi odmawiają pomocy i odsyłają do sprzedawcy karty. A
    sprzedawca sprzedał karte dobrą, zafoliowana , ja sam niechcacy ją
    uszkodziłem...ale nie celowo...
    Każdemu Plusa odradzam.

    Zbyszek


  • 36. Data: 2004-07-18 22:12:59
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 18 Jul 2004 23:01:52 +0200, "@(-)go2.pl"
    <""binek1\"@(-)go2.pl"> wrote:

    >Jednak nie pez powodu ERA ma najlepszą opinię z 3 starych operatorów. A
    >Plus...niech ich licho, dzwoniłem tam po raz któryś
    >kolejny...wstyd...tyle kasy co dzień na reklamy w mediach wydają a
    >swojemu klientowi odmawiają pomocy i odsyłają do sprzedawcy karty. A
    >sprzedawca sprzedał karte dobrą, zafoliowana , ja sam niechcacy ją
    >uszkodziłem...ale nie celowo...
    w salonie Ery mi poradzili abym wyslal poczta i powiedzieli ze nic nie
    zalatwie nigdzie na miejscu bo byly jakies naduzycia tego typu. Wiec
    zrob to samo, wyslij te reklamacje poczta do Plusa i czekaj na
    odpowiedz/zwrot kasy.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl


  • 37. Data: 2004-07-19 09:24:54
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Kuba pisze:

    > ciach
    >> A na MOJ ROZUM karta telefoniczna:
    >>
    >> NIE JEST TOWAREM.
    >
    > Jest towarem.
    > Tak jak bilety do autobusu, amunicja do pistoletu i toner do drukarki.

    Nie jest towarem JAK BILET, JAK KARTA postojowa,

    w przeciwienstwie doamunicjidopistoletu,
    tonera dodrukarki i papieru do d.... (toaletowego)

    >> Karta jest dowodem zakupu uslugi.
    >
    > Dowodem zakupu moze być tylko paragon lub faktura
    > (w wyjatkowych okolicznosciach gwarancja)
    > Karte można znaleźć na smietniku. :-))

    Bilet tez moze byc, poza tym nie chodzi o "dowod ksiegowy"


    >>
    >> Ma tez oprocz "zdrapki" swoj numer seryjny
    >> i operator WIE jaki ma byc pod zdrapka numer.
    >
    > Jest to numer towaru.

    Zart... ale slaby...

    >> Nalezalo sprawy zwiazane z usluga zalatwiac z uslugodawca,
    >> z nim Pan zawarl umowe tak o sulugio telefoniczne,
    >> jak i o sposob ich oplacania.
    >
    > Niekoniecznie.
    > Wraz z zakupem towaru kupuje Pan również gwarancje.

    A karta niej est towarem..

    > I - standardowo - przysługuje Panu prawo ze skorzystania z niej lub z
    > rękojmi.
    > Firma nie będąca klientem finalnym
    > tylko pośrednikiem nie jest objęta prawami konsumenta. :-((
    > I tu się zaczyna szopka.

    Zaczyna sie szopka, bo sprzedawca karty niemainej drogi rozpatrzenia
    "reklamacji", jak zwrocic sie do do dostawcya itd, itd a ten do operatora..

    Jednej takiej klientce zrobilem raz "taki mumer", bo baaardzo chciala,
    i tak, jak ty upierala sie... wiec "dla dobrego imienia ..."

    Zawiozlem karte do TPSA i dokladnie w terminie przeslalem
    odpowiedz TPSA reklamujacej..

    > Bo w tym przypadku obowiązują zasady Kodeksu Handlowego.
    > Czyli nie ma sztywno określonej (jak w przypadku praw konsumenta)
    > daty naprawy, zamiany czy zwrotu towaru.

    Jeszce raz..
    Kata niejet towarem... Sprawdz sbie PKWiU karty - uslugi ....

    > I dla tego sprzedawcy wolą odsyłać do usługodawcy
    > - bo zrzucają z siebie odpowiedzialność za towar.

    Pleciesz bzdury..
    Odsyla sie lkientow do uslugodawcy boto on "kwestionuje" cos w karcie,
    by sie nie bawic w glushy telefon..
    GDYBY karta byla "falszywa" wtedy wlasciwy bylby nie sprzedawca a
    prokurator.

    > Ale "image" firmy (w tym przypadku Polkomtela) buduje się właśnie na
    > kontaktach z klientem
    > m.in. na załatwianiu takich przypadków - wiec każdy szanujący się
    > usługodawca
    > (który nie jest monopolistą) chętnie takie problemy powinien rozwiązywać.
    > Ale na gruncie naszego kraju...

    No WLASNIE DLATEGO nalezy sie zwrocic do uslugodawcy.
    On jest "emitentem" karty on taki sposob oplatyzaproponowal,
    on rozporwadzil karty a nie posrednicy, ktorzy karty "sprzedaja".

    Pozdrowienia

    Boguslaw


  • 38. Data: 2004-07-19 14:26:04
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Nie jest towarem JAK BILET, JAK KARTA postojowa,

    A niby dlaczego bilet nie jest towarem?

    > Jeszce raz..
    > Kata niejet towarem... Sprawdz sbie PKWiU karty - uslugi ....

    Tyle że dla prawa cywilnego nie ma to znaczenia.

    KG


  • 39. Data: 2004-07-19 18:45:03
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Kuba pisze:

    >
    >>Ale "image" firmy (w tym przypadku Polkomtela) buduje się właśnie na
    >>kontaktach z klientem
    >>m.in. na załatwianiu takich przypadków - wiec każdy szanujący się
    >>usługodawca
    >>(który nie jest monopolistą) chętnie takie problemy powinien rozwiązywać.
    >>Ale na gruncie naszego kraju...
    >
    >
    > No WLASNIE DLATEGO nalezy sie zwrocic do uslugodawcy.
    > On jest "emitentem" karty on taki sposob oplatyzaproponowal,
    > on rozporwadzil karty a nie posrednicy, ktorzy karty "sprzedaja".

    I ja tak myślałem ale kula w płot...:( chyba sprubuję im wyslać tą kartę
    listem poleconym , może nie zginie.
    Dam znać jak sie sprawa zakonczy.

    pozdrawiam

    Zbyszek


  • 40. Data: 2004-07-20 07:54:18
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    - pisze:

    > Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    >> Kuba pisze:
    >
    >>
    >>>Ale "image" firmy (w tym przypadku Polkomtela) buduje się właśnie na
    >>>kontaktach z klientem
    >>>m.in. na załatwianiu takich przypadków - wiec każdy szanujący się
    >>>usługodawca
    >>>(który nie jest monopolistą) chętnie takie problemy powinien rozwiązywać.
    >>>Ale na gruncie naszego kraju...
    >>
    >>
    >> No WLASNIE DLATEGO nalezy sie zwrocic do uslugodawcy.
    >> On jest "emitentem" karty on taki sposob oplatyzaproponowal,
    >> on rozporwadzil karty a nie posrednicy, ktorzy karty "sprzedaja".
    >
    > I ja tak myślałem ale kula w płot...:( chyba sprubuję im wyslać tą kartę
    > listem poleconym , może nie zginie.
    > Dam znać jak sie sprawa zakonczy.

    prowadzilem kiedys taki "dochodzenie"..
    Ktorakolwiek droga nie pojdziesz,
    i tak dojdziesz do uslugodawcy, bo to on nie che zrealizowac uslugi, gdy ty
    ZAPLACILES za karte.

    Dochodzenie sie ze sprzedawca jedynie przedluzy sprawe..
    ALe karty bym nie wysylal.

    Napisalbym pismo, ze nabylekrarte o numerze ...
    na ktorej .......
    i co w zwiazku z tym proponuja..

    Mnie powiedzieli telefonicznie,
    ze jesli klient ma zarejestrowany telefon,
    to mu podadza wlasciwy numer "zdrapki"

    Boguslaw

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1