-
1. Data: 2004-07-15 18:36:52
Temat: karta sim plus
Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
Zbyszek
-
2. Data: 2004-07-15 18:42:44
Temat: Re: karta sim plus
Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>
Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
news:cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
>
> Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
> Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
> karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
> Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
> Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
> znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
> była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
> Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
> najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
> konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
> Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
> Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
> wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
> robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
> Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
>
> Zbyszek
Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
zasilić Ci telefon zdalnie.
pzdr
eo
-
3. Data: 2004-07-15 19:10:58
Temat: Re: karta sim plus
Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
Użytkownik Egon Olsen napisał:
> Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
> news:cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl...
> > Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
> >
> > Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
> > Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
> > karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
> > Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
> > Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
> > znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
> > była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
> > Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
> > najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
> > konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
> > Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
> > Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
> > wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
> > robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
> > Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
> >
> > Zbyszek
>
> Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
> najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
> przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
> zasilić Ci telefon zdalnie.
Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
problemów z icj telekartami.
Zbyszek
-
4. Data: 2004-07-15 19:15:57
Temat: Re: karta sim plus
Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>
Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
news:cd6kqh$te0$1@hal9000.inds.pl...
>
> Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
> uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
> ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
> Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
> sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
> postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
> problemów z icj telekartami.
>
Oczywiście, że mogą sprawdzić bez żadnego problemu. Wiem, bo pracowałem
tam przez sześć lat. Jeżeli jesteś z Warszawy to udaj sie do Mazowieckiego
Rejonu Sprzedaży i skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rozwój produktu
Simplus (jak odchodziłem z pracy był to Radek Gurdała - bardzo pomocny i
sumienny człowiek. Powinien Ci na 100% pomóc.
pzdr
eo
-
5. Data: 2004-07-15 19:16:46
Temat: Re: karta sim plus
Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>
Użytkownik "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl> napisał w wiadomości
news:NJAJc.93904$Q74.32851@news.chello.at...
>
>udaj sie do Mazowieckiego Rejonu Sprzedaży
>
> pzdr
> eo
Ostrobramska 75c.
-
6. Data: 2004-07-15 20:44:01
Temat: Re: karta sim plus
Od: "Jacek" <j...@U...interia.pl>
Jestem rozgoryczony
> postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
> problemów z icj telekartami.
A ja jakiś czas temu (ponad rok temu) miałem podobny problem z popem, to
znaczy jedna cyfra uległa częściowemu zniszczeniu. Na szczęście w drugiej
próbie udało mi sie trfaic w odpowiednią cyfrę :).
Od tej pory _odkrajam_ naklejkę ;)
Pozdrawiam
Jacek
www.modelerc.glt.pl
-
7. Data: 2004-07-16 00:56:47
Temat: Re: karta sim plus
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <cd6kqh$te0$1@hal9000.inds.pl>, @(-)go2.pl wrote:
> Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
> uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
> ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
> Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
> sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
> postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
> problemów z icj telekartami.
Złóż w plusie oficjalną PISEMNĄ reklamację z potwierdzeniem odbioru. Opisz
tam wszystko co tu opisałeś i czekaj co z tego wyniknie.
(przycinaj cytaty)
--
Marcin
-
8. Data: 2004-07-16 05:47:53
Temat: Re: karta sim plus
Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
Użytkownik Egon Olsen napisał:
> > Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
> > sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
> > postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
> > problemów z icj telekartami.
> >
> Oczywiście, że mogą sprawdzić bez żadnego problemu. Wiem, bo pracowałem
> tam przez sześć lat. Jeżeli jesteś z Warszawy to udaj sie do Mazowieckiego
> Rejonu Sprzedaży i skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rozwój produktu
> Simplus (jak odchodziłem z pracy był to Radek Gurdała - bardzo pomocny i
> sumienny człowiek. Powinien Ci na 100% pomóc.
Niestety jestem z Czestochowy...
Tu są bardzo nieprzyjaźni ludzie w plusie. rozmawialem nawet z
kierownikiem ale idą w zaparte ze reklamację skladać nie do nich ale w
miejscu zakupu
Zbyszek
-
9. Data: 2004-07-16 06:21:29
Temat: Re: karta sim plus
Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
Użytkownik Marcin Debowski napisał:
> Złóż w plusie oficjalną PISEMNĄ reklamację z potwierdzeniem odbioru. Opisz
> tam wszystko co tu opisałeś i czekaj co z tego wyniknie.
Dobrzeby było gdybym mógł sie podeprzeć jakimiś przepisami prawa...może
ktoś coś podpowie..
Zbyszek
-
10. Data: 2004-07-16 07:31:49
Temat: Re: karta sim plus
Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>
Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
news:cd7q4p$gqp$1@hal9000.inds.pl...
> Użytkownik Egon Olsen napisał:
>
>
> Niestety jestem z Czestochowy...
> Tu są bardzo nieprzyjaźni ludzie w plusie. rozmawialem nawet z
> kierownikiem ale idą w zaparte ze reklamację skladać nie do nich ale w
> miejscu zakupu
>
Jak będziesz w Katowicach zgłoś się do Rejonu Sprzedaży (nie do salonu
firmowego, bo tam faktycznie mogą być niepomocni) do człowieka który się
zajmuje właśnie Simplusem, albo po prostu zadzwoń do Katowic i załatw to
przez telefon. Numer do Rejonu Sprzedaży podadzą Ci na (22) 607-1000
pzdr
eo