  • 1. Data: 2002-01-27 11:42:43
    Temat: karne apelacja
    Od: "Tomek" <k...@p...promail.pl>

    wygrałem sprawę karną w okręgowym w czerwcu 2001 prokurator złożył apelacje
    do Warszawy.Czy ktoś może wie ile w naszym kochanym kraju czeka sie na
    rozstrzygnięcie sądu apelacyjnego???

  • 2. Data: 2002-01-27 22:33:54
    Temat: Re: karne apelacja
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    A na co czekasz przecież wygrałeś i wyrok jest prawomocny.
    Kasacja przez prokuratora to musi Cię nie lubieć. Mogą kasację nawet
    odrzucić (ale nie prokuratorowi).
    Użytkownik Tomek <k...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a30p0m$9j3$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-01-28 09:43:19
    Od: "Tomek" <k...@p...promail.pl>

    Użytkownik mp <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a31vgc$nj6$...@n...tpi.pl...
    > A na co czekasz przecież wygrałeś i wyrok jest prawomocny.
    > Kasacja przez prokuratora to musi Cię nie lubieć. Mogą kasację nawet
> [...]
    apelacyjnego,czekam prawie rok!ile jeszcze??

  • 4. Data: 2002-01-28 22:47:09
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    Użytkownik Tomek <k...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a336d0$c5s$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik mp <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a31vgc$nj6$...@n...tpi.pl...
    > apelacyjnego,czekam prawie rok!ile jeszcze??
    nie wiem coś pomieszałeś jak sprawa zakończyła się w II instancji to jest
    prawomocna a kasacja to może uchylić, ale to jest prawomocne i należy Ci się
    (już teraz) świety spokój
    jak miałeś sprawę w I instancji dwa razy np. z powodu błędu za pierwszym
    razem to będziesz w II instancji i nie ma jeszcze kasacji
    w sumie to nie wiem jak może (bo nie może) być wyrok II instancji
    nieprawomocny sprawdź w swoich dokumentach pouczenie ono Ci raczej rozjaśni
    sprawę (albo zacimni)
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-01-30 11:43:12
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

> [...]
    > w sumie to nie wiem jak może (bo nie może) być wyrok II instancji
    > nieprawomocny sprawdź w swoich dokumentach pouczenie ono Ci raczej
    Kurna - Ty zaciemniasz - gosc nie pisze ze mial sprawe w II instancji, tylko
    ze mial sprawe przed Okregowym - nie slyszales, kolego, ze Okregowe tez
    rozpoznaja gros spraw w I instancji????? i ze sadem odwolawczym jest wowczas
    Sad Apelacyjny ?

    ---
    99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
    http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
    ---

  • 6. Data: 2002-01-30 13:19:29
    Od: "Tomek" <k...@p...promail.pl>

    Użytkownik Daddies <d...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:003101c1a983$3df8a5c0$0...@e...net.p
    l...

    sądem odwoławczym jest Apelacyjny tylko czy ktoś wie jakie są praktyki
    terminów w Apelacyjnym ile się czeka na roztrzygnięcie i czy można tam
    zadzwonic i spróbować sie tego dowiedziec??
    pozdrowienia