  • 1. Data: 2003-12-04 21:15:18
    Temat: kara - rejestr skazanych
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Jak to jest gdy:
    - 8 (osiem) miesięcy w zawiasach na dwa lata

    Czy widnieje taki delikwent w rejestrze, a jeżeli tak to kiedy ten
    zaapis jeest wymazany. Czy sa jakies możliwości wcześniejszego starania
    się o wymazanie. No i tak dalej jak to ugryźć. Chłopak nigdy przed tym
    nie miał zatargów. Pracuje. Ma świetna opinię w pracy, w miejscu
    zamieszkania (spoko nie poseł więc opinia prawdziwa ;D). Problem w tym
    ze to była sprzeczka (kiedyś pisałam o tym) między dwoma młodzianami (w
    wieku zbliżonym) jena z wielu. Jeden drugiemu cos tam powiedział,
    pogroził, rzucił "panienką". Nikt nikogo nie szturchnął, nie ruszył.
    Potyczka słowna, aczkolwiek ostra. Sprawa poszła o wypzedzanie,
    zajeżdzanie drogi itd. A cały pic to fakt iż przeciwnik skazanego jest
    pracownikiem ABW. A u nas wystarczy być tam cieciem i już się ma
    wszystkich w łapie. Wszystko odbyło się przepisowo szybko. Zdarzenie
    połowa czerwca 2003 a w ubiegłym tygodniu wyrok. Jak to wygląda na tle
    takiej sprawy: mama mojej przyjaciółki mieszka w Warszawie na ulicy
    Miedzianej. W takim "Pekinie" naprzeciw byłego DSP. Mieszkania tam są
    zaadaptowane z ogomnych mieszkań wielopokojowych. I tak w tym
    przypadku:jedno wejście, jedno WC w korytarzu. łazienki jako brodziki w
    poszczególnych mieszkaniach (o ile ktoś zrobił). Trzy mieszkania w
    jednym. Jeden z sąsiadów, wiecznie pijany, kilkakrotnie podpalał
    mieszkanie. Groził, grozi mamie koleżanki. Hałasuje, wyczynia burdy,
    sprowadza menelstwo. pobił mame kolezanki. Jest obdukcja. Wielokrotnie
    zgłaszane na policji. I tak już ponad dwa lata. Nic się nie zmienia.
    Zaproponowałam koleżance aby zatrtudniła się np w ABW. Będzie wtedy
    NIETYKALNĄ SWIĘTA KOWĄ. I będzie mogła kogoś oluć, wyzwać, zniszczyć
    bezkarnie. Bo żyjemy w kraju bezprawia.

    A teraz powrót do sedna, jak najszybciej chłopak ma wyjść z tego, bez
    śladu w rejestrze itd.

    --
    \\\\
    o,,,(o o)

  • 2. Data: 2003-12-04 21:43:42
    Temat: Re: kara - rejestr skazanych
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Dorota wrote:
    > Jak to jest gdy:
    > - 8 (osiem) miesięcy w zawiasach na dwa lata
    >
    > Czy widnieje taki delikwent w rejestrze, a jeżeli tak to kiedy ten
    > zaapis jeest wymazany.

    Tak.
    Jeśli nie odwieszą, nie ma grzywny, to 6 miesięcy po upływie okresu
    (art.76 kk) próby.

    Tak z ciekawości, to za co ma wyrok?

    KG

  • 3. Data: 2003-12-04 22:34:48
    Od: "glabak" <g...@p...onet.pl>

    > Tak.
    > Jeśli nie odwieszą, nie ma grzywny, to 6 miesięcy po upływie okresu
    > (art.76 kk) próby.

    Czyli po 14 (8+6) m-cach, czy po 30 (24+6) m-cach ?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-12-04 22:50:01
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    glabak wrote:
    > Czyli po 14 (8+6) m-cach, czy po 30 (24+6) m-cach ?

    30

    KG

  • 5. Data: 2003-12-06 03:16:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Takie pytanko w temacie:
    a jeśli człowiek dobrowolnie poddał się karze i była grzywna, to jest na to
    ślad w rejestrze (KRK) ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 6. Data: 2003-12-06 07:53:32
    Od: "523" <a...@w...pl>

    Nie ma jeszcze w Polsce rejestru osób popełniających wykroczenia.

  • 7. Data: 2003-12-06 09:05:44
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    523 wrote:
    > Nie ma jeszcze w Polsce rejestru osób popełniających wykroczenia.

    Grzywna to nie tylko wykroczenie.

    KG

  • 8. Data: 2003-12-06 11:25:37
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-12-06 04:16, Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał :
    > Takie pytanko w temacie:
    > a jeśli człowiek dobrowolnie poddał się karze i była grzywna, to jest na to
    > ślad w rejestrze (KRK) ?

    Krzysiek jesteś rewelacyjny, w tej własnie sprawie chłopak poddał się
    karze dobrowolnie, powinnam to dodać

    --
    \\\\
    o,,,(o o)

  • 9. Data: 2003-12-06 22:30:40
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl>

    kam wrote:

    > Tak.
    > Jeśli nie odwieszą, nie ma grzywny, to 6 miesięcy po upływie okresu
    > (art.76 kk) próby.

    A jeśli jest grzywna to jest inaczej ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-12-07 09:37:00
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Kaczor (c) GSM TEAM PL 2000 wrote:
    > A jeśli jest grzywna to jest inaczej ?

    Proponuję jednak przeczytać wskazany artykuł i pewnie wszystko będzie jasne.
    Oraz art.106-108 kk

    KG