  • 11. Data: 2008-10-22 20:25:53
    Temat: Re: kara pieniężna za niestawienie się jako świadek
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    news:gdngmt$m9i$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale skąd pomysł że twoja zgoda jest potrzebna ?
    > Po prostu Chorwacja będzie cię kosztować 500 zł więcej.
    > A na marinesie gdybyś był dobrze wychowany to poinformowałbyś sąd o swojej
    > przewidywanej nieobecności i nie byłoby problemu. Nauka też kosztuje.

    To był wyjazd w ostatniej chwili kiedy miałem poinformować?

  • 12. Data: 2008-10-22 21:04:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bbl pisze:

    > To był wyjazd w ostatniej chwili kiedy miałem poinformować?

    Po prostu nie rozśmieszaj.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 13. Data: 2008-10-23 04:44:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbl pisze:

    > To był wyjazd w ostatniej chwili kiedy miałem poinformować?

    Jak w ostatniej chwili, to nie był planowany.

    Bezczelny jesteś. Na miejscu sądu przy takim twoim podejściu dałbym co
    najmniej 2000 PLN kary porządkowej i jeszcze przymusowe doprowadzenie
    przez policję (plus obciążenie kosztami tegoż).

  • 14. Data: 2008-10-23 06:46:26
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Po prostu nie rozśmieszaj.

    Z głową wszystko wporządku?
    Co w tym śmiesznego że człowiek potrzebuje odpocząć?

  • 15. Data: 2008-10-23 15:03:40
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Bezczelny jesteś. Na miejscu sądu przy takim twoim podejściu dałbym co
    > najmniej 2000 PLN kary porządkowej i jeszcze przymusowe doprowadzenie
    > przez policję (plus obciążenie kosztami tegoż).

    Na szczęście nie jesteś na miejscu sądu.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 16. Data: 2008-10-23 15:17:07
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    wiadomości news:52c5t5-9au.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > najmniej 2000 PLN kary porządkowej i jeszcze przymusowe doprowadzenie
    > przez policję (plus obciążenie kosztami tegoż).

    ADHD masz?

  • 17. Data: 2008-10-23 16:10:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbl pisze:

    > ADHD masz?

    To nie ja "zapomniałem" o wezwaniu z sądu i wyjechałem sobie na wakacje
    "z ostatniej chwili".

  • 18. Data: 2008-10-23 19:43:21
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Bezczelny jesteś. Na miejscu sądu przy takim twoim podejściu dałbym co
    > najmniej 2000 PLN kary porządkowej i jeszcze przymusowe doprowadzenie
    > przez policję (plus obciążenie kosztami tegoż).

    Coz mam tylko nadzieje ze takich jak Ty jest malo "na miejscu sadu"

  • 19. Data: 2008-10-23 19:50:16
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    wiadomości news:1p14t5-vfs.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zrezygnować, przesunąć albo przynajmniej uzgodnić wyjazd z sądem. Czasu
    > było na pewno dość - ja np. dostałem wezwanie z 3-miesięcznym
    > wyprzedzeniem.
    >
    > A tak za olewanie sądowych wezwań - zapłacisz. I ciesz się, że tak mało.
    > I że sąd nie uznał za stosowne doprowadzić świadka przymusowo.

    > ROTFL
    >
    > Ty tak na trzeźwo?

    Oj chłopaczku chłopaczku co ty tutaj na tej grupie robisz

  • 20. Data: 2008-10-24 12:46:07
    Od: kam <...@...pl>

    bbl pisze:
    > Otrzymałem 500 zł kary za to że nie stawiłem się na rozprawe do sądu jako
    > świadek. Byłem wtedy na wakacjach 2 tygodnie w chorwacji. Co zrobić? Jak to
    > udowodnić nie mam pieczątki w Paszporcie. Czy mogę się odwołać tzn. taki
    > powód podać?. Czy inaczej?

    napisać prawdę wnosząc o uchylenie kary i grzecznie stawić się na
    następnej rozprawie
    pewnie sąd uchyli

    KG