  • 261. Data: 2004-04-25 00:01:27
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c6bb6c$dhj$1@inews.gazeta.pl...
    > To moze w ramach odmiany i treningu retoryki wezmiemy jego strone? :)

    ROTFL ;-)

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 262. Data: 2004-04-25 11:30:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To może wytłumacz mi skąd miałem wziąść wtedy legitymację, którą kanar
    sobie
    > przywłaszczył, nie wydają mi żadnego pokwitowania. Uprzedzając Twoją
    > odpowiedź - nie mam czasu na chodzenie i anulowanie wezwań do zapłaty z
    > powodu idiotyzmu kanara w opisanym przypadku.

    Więc trzeba było uiscic całą opłatę za przejazd - nie potrzebowałbys
    legitymacji i chodzenia z wezwaniami.

    pdr
    Olo

  • 263. Data: 2004-04-25 13:15:41
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Więc trzeba było uiscic całą opłatę za przejazd - nie potrzebowałbys
    > legitymacji i chodzenia z wezwaniami.

    No nie przesadzaj Olo.
    Jesli kanar nie oddał legitymacji na policję, to nie zatrzymał jej zgodnie z
    przepisami. Zresztą winien mu wystawić na to pokwitowanie. Tego też nie
    zrobił. Ale na miejscu kolesia rzeczywiście, trza było podpisać wezwanie i z
    wątami zgłosic się gdzie trzeba, podejrzewam, że nie robiliby problemów z
    anulowaniem wezwania.
    AS

  • 264. Data: 2004-04-25 14:31:32
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > Więc trzeba było uiscic całą opłatę za przejazd - nie potrzebowałbys
    > legitymacji i chodzenia z wezwaniami.

    W takim razie proponuje kazdemu pasazerowi co ma bilet miesieczny ulgowy,
    zabrac legitymacje (lub inny dokument uprawniajacy do ulgi). Zawsze mozna
    przeciez podejrzewac, ze ów dokument jest podrobiony. Dziennie zabierzecie z
    500 dokumentów, a to oznacza ze nastepnego dnia pasazerowie z miesiecznymi
    ulgowymi beda musieli kupic bilety jednorazowe normalne - czysty zysk dla
    przeowznika.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 265. Data: 2004-04-25 14:53:13
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > sobie
    >
    > Więc trzeba było uiscic całą opłatę za przejazd - nie potrzebowałbys
    > legitymacji i chodzenia z wezwaniami.

    Więc proszę napisz na jakiej podstawie mam płacić za cały przejazd
    (posiadając ważny bilet roczny). Czy podstawą tutaj jest kradzież
    legitymacji przez kontrolera??

  • 266. Data: 2004-04-25 16:06:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jesli kanar nie oddał legitymacji na policję, to nie zatrzymał jej zgodnie
    > przepisami.

    Zwykle w takich przypadkach o oddaniu sprawy na policje decyduje juz sam
    przewoznik - kontroler oddaje legitymacje wraz z mandatem i sporzadza
    stosowny raport. Jednynie w przypadkach juz bardzo ewidentnego fałszerstwa
    delikwenta natychmiastowo przekazuje sie organom scigania, a przewoznika
    powiadamia niejako post factum.

    > Zresztą winien mu wystawić na to pokwitowanie.

    Pokwitowanie w takich przypadkach stanowi druk wezwania do zapłaty z
    odpowiednią wzmianką o zatrzymaniu takiego czy innego dokumentu. Widocznie
    nasz bohater nie był łaskaw podpisać się pod protokołem.

    pdr
    Olo

  • 267. Data: 2004-04-25 16:08:10
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Więc proszę napisz na jakiej podstawie mam płacić za cały przejazd
    > (posiadając ważny bilet roczny).

    Na takiej podstawie ze nie posiadasz dokumentu uprawniajacego do ulgi. A jak
    nie chcesz placic do daj sie spisac, wezwanie zapewne zostanie pozniej
    anulowane. Ile jeszcze razy bede to musial napisac?

    pdr
    Olo

  • 268. Data: 2004-04-25 20:05:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olo Kwasniak wrote:

> [...]
    > delikwenta natychmiastowo przekazuje sie organom scigania, a przewoznika

    Problem w tym, że prawo przewozowe wyraźnie nakazuje bezwarunkowe
    przekazanie dokumentu policji lub prokuraturze - każde inne zatrzymanie
    dokumentu (nie kończące się przekazaniem rzekomo fałszywego dokumetnu
    policji) jest nielegalne.

  • 269. Data: 2004-04-25 20:37:34
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > przekazanie dokumentu policji lub prokuraturze - każde inne zatrzymanie
    > dokumentu (nie kończące się przekazaniem rzekomo fałszywego dokumetnu

    Ano własnie...
    AS

  • 270. Data: 2004-04-25 21:54:30
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zawsze mozna
    > przeciez podejrzewac, ze ów dokument jest podrobiony.

    Dalece nie zawsze...

    pdr
    Olo