  • 11. Data: 2004-04-20 17:21:32
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    news:c63g1t$hcm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na pewno lepiej bys zrobil podpisujac protokól - otrzymalbys wezwanie i z
    > nim szedlbys sie odwolac, a jednoczesnie znalbys numer kontrolera.

    Mysle ze w tej sytuacji dobrze zrobil. Podpisujac uznalby racje
    kontrolujacego.
    Ponadto ewentualna sprawa trafi do tryby zwyczajnego a nie upominawczego.
    Inna sprawa jest postawa kontrolujacych

    NoMAD

  • 12. Data: 2004-04-20 17:25:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mysle ze w tej sytuacji dobrze zrobil. Podpisujac uznalby racje
    > kontrolujacego.

    Bzdura do kwadratu - podpisując uznałby ze odbiera wezwanie. I tyle.

    > Ponadto ewentualna sprawa trafi do tryby zwyczajnego a nie upominawczego.

    Trafi dokładnie do takiego samego trybu jak i każda inna.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-04-20 17:31:31
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Trudno mi powiedziec jakie tam panuja zwyczaje, ale technicznie jest to
    > mozliwe.

    No w sumie tak, wystarczy ze sie odwolaja do urzedu miasta skad pochodze
    i tyle.

    A teraz jeszcze jedno pytanko. Powiedzmy gdybym chcial sobie ukrocic
    droge "papierkowa" nie lepiej wyrobic sobie nowa legitymacje [w sumie i
    tak musze] i powiedzmy na wnisoku w dizekanacie niechacy ;-) zmienic
    date o miesiac i ich miec calkowicie gdzie.

    chamstwo za chamstwo

    pozdrawiam
    AnTi

  • 14. Data: 2004-04-20 18:03:19
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Trafi dokładnie do takiego samego trybu jak i każda inna.

    A już ustaliłeś do jakiego?

    KG

  • 15. Data: 2004-04-20 18:20:14
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
    > Aha
    > i skasowanego iletu mi nie oddali bo stwierdzili ze go nie mialem

    Wydaje mi (nie jestem prawnikiem), ze nie mieli prawa zabierac Twojego
    biletu, który jest dowodem, ze zaplaciles za przejazd.

    > Pozdrawiam

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Piszac do mnie na prv zmien UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 16. Data: 2004-04-20 18:35:33
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > tak musze] i powiedzmy na wnisoku w dizekanacie niechacy ;-) zmienic
    > date o miesiac i ich miec calkowicie gdzie.

    To jest poswiadczanie nieprawdy w dokumentach - karalne.

    pdr
    Olo

  • 17. Data: 2004-04-20 18:37:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wydaje mi (nie jestem prawnikiem), ze nie mieli prawa zabierac Twojego
    > biletu, który jest dowodem, ze zaplaciles za przejazd.

    Kontroler ma prawo zatrzymac bilet lub inny dokument jedynie w dwóch
    przypadkach:
    - gdy nosi znamiona falszerstwa
    - gdy nie posluguje sie nim prawowity posiadacz (podejrzenie kradziezy)
    Jednoczesnie sprawe taka powinien niezwlocznie przekazac policji.

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2004-04-20 18:44:34
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Trafi dokładnie do takiego samego trybu jak i każda inna.

    Czyli...? :-)

    NoMAD

  • 19. Data: 2004-04-20 18:46:16
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Kontroler ma prawo zatrzymac bilet lub inny dokument jedynie w dwóch
    > przypadkach:
    > - gdy nosi znamiona falszerstwa
    > - gdy nie posluguje sie nim prawowity posiadacz (podejrzenie kradziezy)

    A tutaj nic takiego nie zaszło.

    > Jednoczesnie sprawe taka powinien niezwlocznie przekazac policji.

    Założe się o każdą kwotę, że tego nie zrobią.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 20. Data: 2004-04-20 18:48:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Założe się o każdą kwotę, że tego nie zrobią.

    Niby z jakiej racji? Dla mnie jest oczywiste jak 2+2=4, ze jak ujawniam
    pacjenta z fałszywką to natychmiast dostarczam go na najblizszy komisariat i
    zakładam sprawę z art. 270 KK...

    pdr
    Olo