  • 161. Data: 2004-04-22 16:26:49
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poilkj wrote:

    > Akurat przesadzasz.
    > Ale w momenic zatrzymania prawka z powodu podejrzenia o fałszerwtwo
    > dostajesz potwierdzenie, na którym możesz pojechać dalej.
    > W jednym przypadku masz racje. Zatrzymanie legitymacji powinno skutkować
    > wydaniem zaświadczenia uprawniającego do ulgi.

    Notabene to jest w ustawie Prawo Przewozowe - dokument podejrzany może
    kontroler zabrać WYŁĄCZNIE za pokwitowaniem. Poza tym ma OBOWIAZEK
    przekazać dokument policji, a nie sobie trzymać.

  • 162. Data: 2004-04-22 16:55:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A może ja zacznę zabierać identfikatory kanarom, bo wyda mi się, że są
    > fałszywe. po kolei każdemu. Ciekawe jakby to było?

    Ehhh to ja jeszcze raz powtórzę:
    W zyciu nie będzie Ci dane takiego dokumentu dotknąć....

    pdr
    Olo

  • 163. Data: 2004-04-22 16:59:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W Poznaniu mógłbym w czasie kazdej kontroli dzwonić na policję ;-))

    I w czasie kazdej ostatecznie płaciłbyś dwieście ileśtam złotych za
    nieuzasadnione zatrzymanie pojadu :-)
    Na prawdę aż tak perfekcyjnie znasz wzór identyfikatora? A może pieczęć
    przewoźnika mają na odwrocie tak jak u nas w Jaworznie, hę?

    pdr
    Olo

  • 164. Data: 2004-04-22 17:03:20
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> wrote in message
    >
    > złóż skargę na działanie kontrolera.

    Przestałem już składać skargi do MPK, bo to nic nie daje - u mnie na pętli
    często autobusy sobie stoją kierowcy siedzą i gadają u dyspozytora i ze dwa
    nie jadą, a jak się im zwróci uwagę to z ryjem wyskakują - i zgłaszanie do
    MPK nic nie dało.
    A tego kanara jak już wspomniałem spotkałem na drugi dzień chciał mnie
    zatrzymać bo nie miałem legitymacji do biletu rocznego i dostał już swoją
    kare.
    Inaczej się chyba nie da.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 165. Data: 2004-04-22 17:07:31
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak już chcesz dokładnie to 50% (ulga)+100% (bo przecież kanar ukradł mi
    > legitymacje)

    Czy w Poznaniu jest zakaz łączenia biletów okresowych i jednorazowych? Bo
    jeśli nie to przecież wystarczyło dokasować w danym momencie 1/2 biletu
    jednorazowego jako uzupełnienie ulgowego biletu rocznego.

    > Nie masz racji - analizujemy konkretny przypadek - mam posiadam prawo do
    > ulgi, ale kanar sobie zabrał moją legitymację, bo mu się przywidziało. A
    jak
    > Ci już napisałem to prawo do ulgi poprzez przywilej, że jestem np
    studentem.

    Ale w trakcie kontroli nie mogłeś wykazać się tym prawem - oświadczyć
    "jestem studentem" może kazdy.

    pdr
    Olo

  • 166. Data: 2004-04-22 17:20:10
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Na prawdę aż tak perfekcyjnie znasz wzór identyfikatora? A może pieczęć
    > przewoźnika mają na odwrocie tak jak u nas w Jaworznie, hę?

    Co chyba nie zmienia faktu, że jeśli na wzorze jest pieczątka, to winna tam
    być!
    Trz będzie TG podpytać jak to tam mają ;d;d
    AS

  • 167. Data: 2004-04-22 17:20:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Kontroler wie przecież, że osobnik przed nim stojący to student z
    > uprawnieniami do zniżki, bo wcześniej zabrał mu legitymację i nie
    > stwierdzono, że jest fałszywa.
    > Tylko i wyłącznie ZŁA wola kntrolera

    Kontroler nie ma wiedziec, ze dany pasazer ma wazny bilet, tylko ma go
    widziec. Jezeli kazdego dnia kontroluje jedna i ta sama osobe z biletem
    miesiecznym, to ósmego dnia z rzedu tez ja skontroluje, pomimo iz poznaje ja
    juz po twarzy i wiem ze opłaciła przejazdy za miesiąc z góry - bo taki jest
    mój obowiązek.

    pdr
    Olo

  • 168. Data: 2004-04-22 17:50:06
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Kontroler nie ma wiedziec, ze dany pasazer ma wazny bilet, tylko ma go
    > widziec.

    O, i tu ujawnione zostało kolejne ważne podczas rekrutacji kryterium -
    przyszły kanar powinien mieć problemy ze wzrokiem, gdyż wpływa to
    pozytywnie na wyniki jego pracy.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 169. Data: 2004-04-22 17:57:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > O, i tu ujawnione zostało kolejne ważne podczas rekrutacji kryterium -
    > przyszły kanar powinien mieć problemy ze wzrokiem, gdyż wpływa to
    > pozytywnie na wyniki jego pracy.

    Odwiedz specjaliste, a najlepiej znajdz sobie inne hobby niz pociskanie tych
    zalosnych wypocin na publicznym forum...

    pdr
    Olo

  • 170. Data: 2004-04-22 18:13:43
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > nie myli się.
    > Za posiadanie dokumentu uprawniającego do zniżki.
    > Jeżeli w czasie przejazdu dokumentu nie posiadasz zniżka ci nie
    przysługuje.

    Ulge przyznaje ustawa podmiotom majacym pewna ceche. Cecha ta nie jest
    posiadanie dokumentu. Dokument jedynie potwierdza prawo do ulgi.
    Np. fakt fizycznego zniszczenia, zgubienia, kradziezy dokumentu itd (a
    maiori ad minus - tym bardziej nieposiadania przy sobie go w chwili
    kontroli) nie pozbawia cie prawa do ulgi. Kwestia dowodowa jest natomiast
    wykazac, ze takie prawo ci przysluguje.
    M.in. z tego powodu w wielu regulaminach przewozu jest przewidziana opata za
    "nieposiadanie przy sobie w chwili kontroli dokumentu uprawniajacego do
    ulgi". I jest ona duzo nizsza niz oplata za przejazd bez prawa do ulgi a na
    podstawie biletu ulgowego.

    NoMAD