  • 31. Data: 2006-06-21 19:56:36
    Temat: Re: kanar i wglad do dokumentów
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e7b8od$rfe$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu jureq porozsypywal nastepujace haczki:
    > Sa przepisy ze *mozesz* pokazac dokument kanarowi. I sa przepisy ze musisz
    > pokazac dokument np *policjantowi*.
    > Do autora watku - jesli nie chcesz, nie musisz pokazywac kanarowi
    > dokumentow. Musisz sie jednak liczyc z tym ze kanar wezwie policje aby Cie
    > wylegitymowala.
    > IHMO kombinowanie z brakiem uprawnien kanara do legitymowania, gdy sie
    > jedzie bez biletu, to zwykle gowniarstwo

    Hmm z tym gowniarstwem bo tez Ci sie to kiedys pewnie zdarzylo/zdarzy i tez
    bedziesz gowniarzem ;)

    Ale dokladnie to chodzi mi o sytuacje w ktorej kanar zlapal kogos za brak
    biletu, ta wrecza mu dokument i chce aby ten polglowek (bo tak niestety
    zwykle jest - oczywiscie sa wyjatki !!) zastawia wyjscie i mowi ze jedziemy
    dalej - czy on ma takie prawo ? bo przyznam ze strasznie mnie to irytuje (to
    jest jedyne kultuarlne slowo, ktore delikatnie opisuje uczucia normalnego
    czlowieka, ktora okazal dokument i przyznal sie do winy)

    Pozdrawiam,
    Cabra

  • 32. Data: 2006-06-22 00:02:05
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 cze o godzinie 20:26, na pl.soc.prawo, fotomania.pl napisał(a):

    > regulamin przewozow danego przewoznika . Z ktorym zgadzasz sie w momencie
    > zakupu biletu :))

    Sprzeciw.
    Zawarcie "umowy" następuje nie w chwili zakupu biletu, tylko z chwilą
    wejścia z tym biletem do środka komunikacji (np. autubusu).

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 33. Data: 2006-06-22 03:51:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Ch. napisał(a):
    > Sprzeciw.
    > Zawarcie "umowy" następuje nie w chwili zakupu biletu, tylko z chwilą
    > wejścia z tym biletem do środka komunikacji (np. autubusu).

    to zależy

    KG

  • 34. Data: 2006-06-22 04:12:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    kam wrote:

    > to zależy
    >
    > KG

    :)

    wejście bez biletu też jest zawarciem umowy.

    Bo inaczej to by oznaczało, że jak jestem bez biletu, to żadnej umowy
    nie ma, więc kto tu kogo miałby kontrolować.

  • 35. Data: 2006-06-22 07:06:12
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocmientka" <k...@i...pl> napisał

    > Pytanie co jest wiekszym wstydem - bycie kanarem czy jazda bez biletu.

    Moze powiem tak.

    Wiekszym wstydem jest byc chamskim, prymitywnym kanarem.
    Zadna praca nie hanbi - jesli kanar jest kulturalny, to zaden wstyd.

    I podobnie z pasazerem. Poza tym jakos nie uwierze, ze nikomu nie zdarzylo
    sie jechac bez biletu. To podobnie jak pirackimi programami czy
    mp3-kami. Kazdy z nas mial, albo ma przynajmniej jeden nielegalny
    program. Inaczej mowiac, kazdy z nas byl albo jest zlodziejem.

    Neko

  • 36. Data: 2006-06-23 05:32:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Cabra" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > bo przyznam ze strasznie mnie to irytuje

    A mnie irytują cwaniaczki jeżdżące bez biletu.
    Obcięcie palca byłoby adekwatną karą;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 37. Data: 2006-06-23 05:34:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszym wstydem jest byc chamskim, prymitywnym kanarem.
    > Zadna praca nie hanbi - jesli kanar jest kulturalny, to zaden wstyd.

    Czyli grzeczny kanar ma pozwolić złodziejowi na pójście sobie w siną dal ?

  • 38. Data: 2006-06-23 07:31:59
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał

    > A mnie irytują cwaniaczki jeżdżące bez biletu.
    > Obcięcie palca byłoby adekwatną karą;))

    Podobnie irytuja cwaniaczki co to maja lewe programy
    i sciagaja nielegalnie mp3. Takim to sie powinno od razu
    noge ucinac! ;)

    Neko

  • 39. Data: 2006-06-23 18:45:19
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:

    > A mnie irytują cwaniaczki jeżdżące bez biletu.
    > Obcięcie palca byłoby adekwatną karą;))

    ciekawe ktory palec bys wybral jakbys w momencie kontroli stwierdzil
    brak portfela z biletem (kradziez/zaginiecie)...

  • 40. Data: 2006-06-24 17:51:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Neko napisał(a):

    > i sciagaja nielegalnie mp3