  • 1. Data: 2002-09-15 19:39:25
    Temat: kablowka VS dlug
    Od: Szepik <m...@w...pl>

    Kiedys mialem kablowke z najwiekszej w polsce sieci kablowej, jednakze
    jakosc odbioru z niej pozostawiala wiele do zyczenia, nie pomagaly zadne
    prosby by jakosc ta polepszyc, tak wiec oswiadczylem iz dopoki odbior sie
    nie polepszy nie zaplace ani grosza. Po 3, czy 4 miesiacach, przyszedl pan
    z tejze firmy spytal czy chce dalej korzystac z jej uslug i uregulowac
    naleznosc, powiedzialem ze NIE, i odloczyl on kablowke.
    Kablowke zalozylem z mniejszej firmy, jakosc lepsza, a i nawet abonament
    mniejszy i jestem zadowolony. Po ponad pol roku jak niekorzystam _z
    najwiekszej w polsce sieci kablowej_ ,12-go
    przyszlo pismo z firmy windykacyjnej reprezentujacej tamta firme, i ze mam
    do zaplacenia 170zl do 16 wrzesnia, jesli do tego czasu nie zaplace, bede
    musial placic 450zl. O ile dobrze kojaze powinno sie wysylac pisma
    upominajace.

  • 2. Data: 2002-09-16 05:34:57
    Temat: Re: kablowka VS dlug
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Szepik napisa_(a):
> [...]
    > do zaplacenia 170zl do 16 wrzesnia, jesli do tego czasu nie zaplace, bede
    > musial placic 450zl. O ile dobrze kojaze powinno sie wysylac pisma

    Tylko jeśli takie postanowienie było w regulaminie.

    Skąd firmy windykacyjne biorą te koszty???

    KG

  • 3. Data: 2002-09-16 11:24:36
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Olej ich! Zrobią wszystko, żeby wyciągnąć od Ciebie kasę bez potrzeby
    uruchamiania sprawy w sądzie!
    W sądzie mają marne szanse wygrać, duże koszty ich zjedzą.
    Zażądaj, że odpowiesz pismem tylko na pisemne powiadomienia, a nie "na
    gębę". Będziesz miał w razie czego "pisane" dowody całej sprawy.
    Jeżeli nie podpisałeś z umową żadnego weksla, to czeka ich sądowa droga
    przez mękę, nawet jeżeli mają rację.
    Jeżleli mimo wszystko okaże się, że wisisz im za te 3-4 mies + ew, odsetki
    ustawowe, to najwyżej sąd każe Ci je im zapłacić. Ale czy za te
    sto-paredziesiąt zł opłaci im się iść do sądu? Napewno nie!

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-09-16 12:14:39
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    "Grzegorz L." napisa_(a):
    > Jeżleli mimo wszystko okaże się, że wisisz im za te 3-4 mies + ew, odsetki
    > ustawowe, to najwyżej sąd każe Ci je im zapłacić. Ale czy za te
    > sto-paredziesiąt zł opłaci im się iść do sądu? Napewno nie!

    A jeśli się opłaci to dojdzie drugie tyle kosztów sądowych...

    KG

  • 5. Data: 2002-09-16 18:32:05
    Od: "Marcin" <d...@4...pl>

    > "Grzegorz L." napisa_(a):
    >
    > A jeśli się opłaci to dojdzie drugie tyle kosztów sądowych...
    >
    > KG

    Awlaszcza, ze bedzie to postepowanie uproszczone w trybie nakazowym
    najprawdopodobniej.

  • 6. Data: 2002-09-17 14:26:18
    Temat: Odp: kablowka VS dlug
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik Grzegorz L. <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am4f22$isc$...@n...onet.pl...
    > Olej ich! Zrobią wszystko, żeby wyciągnąć od Ciebie kasę bez potrzeby
    > uruchamiania sprawy w sądzie!
    > W sądzie mają marne szanse wygrać, duże koszty ich zjedzą.

    Piszesz bzdury. Duże koszty zjedzą tego kto przegra.

    Leszek