  • 1. Data: 2009-03-05 08:01:27
    Temat: jezyk w ktorym jest zawarta umowa o wspolprace - umowa zlecenia
    Od: "budo" <b...@i...pl>

    Witam,

    nie moge doszukac sie w google wiec prosze o pomoc grupowiczow:
    chce zawrzec umowe o wspolprace (oparta o przepisy umowy zlecenia) z firma
    x.
    Ja prowadze dzialanosc gospodarcza.

    Firma X proponuje mi zawarcie umowy w jezyku angielskim.
    Znajdujemy sie w Polsce.

    Czy mozemy to zrobic i ewentulanie jakie sa dla mnie zagrozenia (a moze jest
    jakas przewaga nad umowa w j. polskim?). Prosze o przytoczenie konkretnych
    przepisow jesli ktos zna.

    dziekuje
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-05 08:55:55
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    budo wyskrobał(a):
> [...]
    > moze jest jakas przewaga nad umowa w j. polskim?). Prosze o
    > przytoczenie konkretnych przepisow jesli ktos zna.

    Zrobić tak można. Zagrożenia? Możliwe kłopoty z interpretacją umowy według
    prawa polskiego. Mogą wystąpić, ale nie muszą. Można spisać umowę w dwóch
    wersjach językowych i przyznać np. wersji polskiej prawo rozstrzygania
    wątpliwości.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-03-05 09:04:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 09:01:27 +0100, budo napisał(a):

    > Czy mozemy to zrobic i ewentulanie jakie sa dla mnie zagrozenia (a moze
    > jest jakas przewaga nad umowa w j. polskim?). Prosze o przytoczenie
    > konkretnych przepisow jesli ktos zna.

    Art. 7 ustawy o języku polskim.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd