  • 11. Data: 2005-05-29 20:02:29
    Temat: Re: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mo" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:d7ceug$erj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Podejrzewam, ze to nie podlega pod skargę. Są miejsca - w górach - gdzie
    ani 1 TVP ani 2 TVP nie odbiera się z naziemnego nadajnika.

  • 12. Data: 2005-05-29 21:20:46
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sun, 29 May 2005 17:54:55 +0200, K. Borek napisał(a):

    > A dlaczego obywatelu nie możecie oglądać TVP Kultura?
    > Odbiornika telewizyjnego nie macie czy anteny? Państwo nie reglamentuje tych
    > dóbr, a nawet stwierdzić można, że są one powszechnie dostępne.

    Może nie potrafi odbiornika sobie dostroić i dlatego nie ma :-)

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2005-05-29 23:28:07
    Temat: Odp: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Big Jack <m...@h...fdfyez.aw> w wiadomości do grup dysk
    usyjnych napisał:d7cs1c$1ilr$...@n...mm.pl...
    >Abonament i tak należy płacić.

    abonament placi sie za odbiornik TV a nie za programy telewizyjne !
    a jesli mam kompa i TV tuner to czy mausze placic za to abnament ??

    Nikon

  • 14. Data: 2005-05-30 03:52:30
    Temat: Re: Odp: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:
> [...]
    >

    > abonament placi sie za odbiornik TV a nie za programy telewizyjne !
    > a jesli mam kompa i TV tuner to czy mausze placic za to abnament ??

    na dzień dzisiejszy wygląda na to że nie, bo TV tuner nie jest
    odbiornikiem telewizyjnym, a tylko za takie płaci się abonamnet.
    A cała awantura na dzień dzisiejszy jest właśnie o ten abonament za TV
    tuner.

  • 15. Data: 2005-05-30 04:56:37
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d7djkt$mqi$4@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Nikon* napisał(a):

    > abonament placi sie za odbiornik TV a nie za programy telewizyjne !

    To właśnie napisałem.

    > a jesli mam kompa i TV tuner to czy mausze placic za to abnament ??

    To pytanie proponuje skierować pod w...@k...gov.pl
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 16. Data: 2005-05-30 07:15:39
    Temat: Re: jeszcze raz TVP KULTURA - dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    Od: "mo" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał :
    >[...]
    > Myslisz, że powinienem protestować przed siedzibą KRRiT, ze nie moge
    > odbierać lokalnego programu radia ze Szczecina czy krakowskiej telewizji?

    No właśnie, sam piszesz "lokalnego". Przecież Kultura, nie jest programem
    lokalnym.
    mo

  • 17. Data: 2005-05-30 07:54:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mo napisał(a):

    > No właśnie, sam piszesz "lokalnego". Przecież Kultura, nie jest programem
    > lokalnym.

    Po pierwsze, pisałem w kontekście utrzymywania programu z naszych
    podatków, znaczy z abonamentu
    Po drugie - z Twojego punktu widzenia jakim jest? Ogólnopolskim?
    Ogólnoswiatowym?

    M.

  • 18. Data: 2005-05-30 08:24:58
    Od: "mo" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał > Po pierwsze, pisałem w kontekście
    utrzymywania programu z naszych
    > podatków, znaczy z abonamentu
    > Po drugie - z Twojego punktu widzenia jakim jest? Ogólnopolskim?
    > Ogólnoswiatowym?

    Zajrzyj na http://tvp.pl/. Chyba jednoznacznie wynika z tego jaki to
    program.
    A jakim jest "Z Twojego punktu widzenia"?
    mo

  • 19. Data: 2005-05-30 09:37:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 May 2005 15:05:02 +0200, mo napisał(a):

    > Gdzie obywatel moze wniesc skarge, ze nie moze ogladac programu telewizji
    > panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP Kultura.
    > Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?

    TVP Kultura jest programem niekodowanym i publicznie dostępnym - więc nie
    kłam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 20. Data: 2005-05-30 10:06:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik mo napisał:
> [...]
    > program.
    > A jakim jest "Z Twojego punktu widzenia"?

    Nie widzę, żeby był to program ogólnopolski w rozumieniu nadawany
    naziemnie. Natomiast jest to program OGÓLNODOSTĘPNY. Szczegóły pod
    adresem http://tvp.pl/4101,20050413195414.strona

    Natomiast to, że pan prezes Dworak nie pofatyguje się osobiście do
    Ciebie, żeby założyć antenę i odbiornik TVSAT musisz jakoś przeżyć :-P

    M.