  • 1. Data: 2005-05-29 13:05:02
    Temat: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: "mo" <m...@w...o2.pl>

    Gdzie obywatel moze wniesc skarge, ze nie moze ogladac programu telewizji
    panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP Kultura.
    Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?
    mo

  • 2. Data: 2005-05-29 13:16:45
    Temat: Re: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mo wrote:
> [...]
    > panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP Kultura.
    > Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?

    w najbliższej komórce PZPR.

  • 3. Data: 2005-05-29 14:59:32
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sun, 29 May 2005 15:05:02 +0200, mo napisał(a):

    > Gdzie obywatel moze wniesc skarge, ze nie moze ogladac programu telewizji
    > panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP Kultura.
    > Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?

    Nie wiem czy Ci wiadomo, że raz jest Kultura, raz Historia :D

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-05-29 15:54:55
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl>

    mo wrote:
> [...]
    > telewizji panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi
    > oczywiscie o TVP Kultura. Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten

    A dlaczego obywatelu nie możecie oglądać TVP Kultura?
    Odbiornika telewizyjnego nie macie czy anteny? Państwo nie reglamentuje tych
    dóbr, a nawet stwierdzić można, że są one powszechnie dostępne.

    Z płaconych przeze mnie podatków finansowana jest np. obecna ochrona Pana
    Lwa R. (którego firma nota bene dystrybuuje sygnał TVP Kultura). Mnie bez
    wyroku skazującego chronić nie chcą. Czy były już gdzieś głosy na ten temat?
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 5. Data: 2005-05-29 16:52:58
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d7ceug$erj$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *mo* napisał(a):

> [...]
    > telewizji panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi
    > oczywiscie o TVP Kultura. Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten

    A nie oburza Cię, że nie możesz oglądać całej masy innych programów
    które inni mogą oglądać, a Ty nie? To, że państwowa, czy prywatna nie ma
    żadnego znaczenia. Abonament i tak należy płacić.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 6. Data: 2005-05-29 18:25:59
    Temat: jeszcze raz TVP KULTURA - dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    Od: "mo" <m...@w...o2.pl>

    Warto trzymac sie zasady "Jak nie wiesz co pisac - nie pisz".

    "mo" pisze:
> [...]
    Kultura.
    > Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?

    w najbliższej komórce PZPR
    witek

  • 7. Data: 2005-05-29 18:29:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mo wrote:
    > Warto trzymac sie zasady "Jak nie wiesz co pisac - nie pisz".

    obywatel ma swobodę wypowiedzi, i żadna władza mu tu ust kneblować nie
    będzie. Teraz mamy pluralizm.

    W każdym razie wesoło było.

  • 8. Data: 2005-05-29 18:40:12
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "mo" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie obywatel moze wniesc skarge, ze nie moze ogladac programu telewizji
    > panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP
    > Kultura.

    A jakie Ty ponosisz opłaty za oglądanie TVP?

    Monika (tak z czystej ciekawości)

  • 9. Data: 2005-05-29 18:40:38
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Warto trzymac sie zasady "Jak nie wiesz co pisac - nie pisz".

    Warto również trzymać się zasad zawartych w Netykiecie.
    Naprawdę.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 10. Data: 2005-05-29 18:49:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mo napisał(a):
    > Warto trzymac sie zasady "Jak nie wiesz co pisac - nie pisz".

    Ja bym ta zasadę rozszerzył o - jak nie wiesz, o co naprawdę pytasz, nie
    pytaj. A jak już pytasz, to nie komentuj.

    Z abonamentu finansuje sie wiele rzeczy. Nieistotne w tej chwili, czy
    słusznych czy nie, ale nie ma żadnego ustawowego obowiązku powszechności
    dotowanych przedsięwzięć (za wyjątkiem przypadków szczegółowo
    określonych . Jako najlepszy przykład moga służyć programy dla zagranicy
    czy lokalne, a nawet programy emitowane w obcych językach.

    Myslisz, że powinienem protestować przed siedzibą KRRiT, ze nie moge
    odbierać lokalnego programu radia ze Szczecina czy krakowskiej telewizji?

    M.