  • 1. Data: 2007-04-07 13:36:20
    Temat: jestem na miesiąc przed maturą: czy rodzice mogą wyrzucić mnie z domu?
    Od: h...@g...com

    Jestem na miesiąc przed maturą: czy rodzice mogą wyrzucić mnie z domu?
    Czy istnieje jakieś prawo zabraniające im tego? Co zrobić jeśli tak
    rzeczywiście się stanie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-07 13:56:31
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <h...@g...com> napisał

    Poczytaj kodeks rodzinny i opiekuńczy --> www.sejm.gov.pl

  • 3. Data: 2007-04-07 14:23:12
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    skoro pytasz to znaczy ze chyba maja powod
    jestes przed matura wiec jestes pelnoletni

    moze prosza, groza, karza i moze nic nie pomaga wiec .....

    pomysl o tym i nie pytaj o glupoty

    s.com...

  • 4. Data: 2007-04-07 15:15:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    h...@g...com napisał(a):
    > Jestem na miesiąc przed maturą: czy rodzice mogą wyrzucić mnie z domu?
    > Czy istnieje jakieś prawo zabraniające im tego? Co zrobić jeśli tak
    > rzeczywiście się stanie?

    Kodeks rodzinny i opiekuńczy, jak pisał Piotr, plus ochrona posiadania -
    nawet obcego legalnie mieszkającego bez eksmisji nie moża ot tak sobie
    wyrzucić.

  • 5. Data: 2007-04-07 18:20:35
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-04-07 15:36, h...@g...com wrote:
    > Jestem na miesiąc przed maturą: czy rodzice mogą wyrzucić mnie z domu?
    > Czy istnieje jakieś prawo zabraniające im tego? Co zrobić jeśli tak
    > rzeczywiście się stanie?

    Rodzice mogą Ciebie poprosić o opuszczenie mieszkania. Jeśli ich
    posłuchasz to zamieszkaj gdzie indziej i wystąp o alimenty -- z całą
    pewnością nie wolno im wyrzucić Ciebie z domu siłą.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 6. Data: 2007-04-07 19:38:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kris wrote:
    > skoro pytasz to znaczy ze chyba maja powod
    > jestes przed matura wiec jestes pelnoletni
    >
    > moze prosza, groza, karza i moze nic nie pomaga wiec .....
    >
    > pomysl o tym i nie pytaj o glupoty

    Zanim zaczniesz pitolić bez sensu - naucz się przynajmniej poprawnie
    cytować, lamerze.