  • 1. Data: 2003-10-21 06:47:22
    Temat: jednos.DG + dodatkowa DG-społka ?? jak?
    Od: "bubassss" <1...@w...pl.NO>

    Elloo
    prowadze DG w formie jednosobowej. Teraz mam dodatkowo mam mozliwosc
    uruchomic z kims dodatkowy biznes. I mam pytanie..w jakiej formie mozna cos
    takiego uruchomic ( spolka? ale jaka? czy cywilne jescze mozna rejestrowac
    ?) najlepiej aby byla odrebna w stosunku do mojej dzialalnosci.

    dzieki za wszelkie wskazowki
    pozdr
    bubasek

  • 2. Data: 2003-10-21 17:30:04
    Temat: Re: jednos.DG + dodatkowa DG-społka ?? jak?
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

> [...]
    > takiego uruchomic ( spolka? ale jaka? czy cywilne jescze mozna rejestrowac
    > ?) najlepiej aby byla odrebna w stosunku do mojej dzialalnosci.

    Jestem w podobnej sytuacji, z ta roznica, ze jestem wspolwlascicielem spolki
    cywilnej, a teraz na dniach zakladam dodatkowa wlasna dzialalnosc. W US
    poinformowano mnie, ze nalezy w tym przypadku otworzyc nowa dzialalnosc, pod
    inna nazwa. ktora bedzie rozliczana oddzielnie. Niebywala zaleta jest to, ze
    ZUS nadal bedzie placilo sie jeden :)

    Pozdrawiam!!!

  • 3. Data: 2003-10-21 20:06:55
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "bubassss" <1...@w...pl.NO> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego uruchomic ( spolka? ale jaka? czy cywilne jescze mozna rejestrowac
    > ?) najlepiej aby byla odrebna w stosunku do mojej dzialalnosci.

    Jaka? To zależy od Ciebie. Skąd my możemy wiedzieć, jakiej spółki
    potrzebujesz? Możesz załozyć każdą.
    Cywilne mozna oczywiście zawiązywac, ale jako takiej się nie rejestruje.
    Rejestrujesz się Ty jako przedsiębiorca.
    A odrębna będzie każda działalność, która jest odrębna :-)

    Depi.