  • 11. Data: 2005-01-26 15:01:32
    Temat: Re: jazda rowerem ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Nigdzie nie uciekam, tylko wyjerzdazam do pracy, i nie sądze zeby sąd
    zawracał sobie dupe takim kimś jak ja ... i to za taką pierdołe...no chyba
    że naprawde nie ma nic innego ważniejszego do roboty, tylko ściganie
    pijanego rowerzysty...... i na prawde nie wydaje mi się zeby kogoś ścigali
    listem gończym po świecie za to ze jechał dwa razy po piwie na rowerze....
    dla mnie to jest śmieszne wręcz

    wybacz, ale Twoje teksty są dla mnie żałosne

  • 12. Data: 2005-01-26 19:00:21
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 08:23:49 +0100, łysy napisał(a):

    > tak, specjalnie wróce tu dla Ciebie za rok i wszystko Ci opowiem dzień po
    > dniu, jesli jesteś taki ciekaw...
    > a tak na marginesie to wyjerzdazam za granice teraz właśnie i mam nadzieje
    > ze juz nie wróce do tego popieprzonego kraju z popieprzonym prawem

    Gdy by to było w innym kraju to już byś siedział.Masz rację Polska ma
    popieprzone prawo bo pijacy i inni debile jeżdżą po drogach.Dzisiaj taki
    jeden kretyn, w czapce, na czerwonym świetle wjechał mi przed samym nosem
    na skrzyżowanie,ledwo zdołałem zahamować, apóźniej zajechał innemu
    samochodowi.
    JanuszHr

  • 13. Data: 2005-01-26 22:32:12
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    łysy wrote:

    ie. Bo pijani kierowcy to potencjalni mordercy.

    > A teraz pytanie,
    > słyszał was ktoś kiedyś żeby jadąc rowerem po piwie moznabyło kogoś zabić
    > ?? w dodatku na polnej drodze.... bo ja jakoś nie słyszałem....

    Ja nie tylko słyszałem, ale znam taki przypadek. Na przełomie lat 70 i 80 u
    moich dziadków na wsi facet jadąc rowerem (nie pamiętam czy był trzeżwy,
    czy nie) w zimie, co prawda po asfaltowej szosie, ale w tym wypadku to
    jeszcze gorzej, wjechał na przechodzącego poboczem meżczyznę. Ten upadł na
    kamień i złamał sobie żebro, które przebiło z kolei serce. W rezultacie
    trup na miejscu.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o"

  • 14. Data: 2005-01-26 23:08:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaromirD r...@q...pl ...

    > Ja nie tylko słyszałem, ale znam taki przypadek.

    [...] ten wyjatek potwierdza tylko regułe :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 15. Data: 2005-01-27 07:49:31
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    powiem szczerze, też mnie za przeproszeniem wkur.... jak gośc nawalony jak
    atom wsiada do samochodu i jedzie, niedawno pokazywali takiego prokuratora
    czy adwokata na TVN i co ?....
    i gówno mu zrobili.....

    albo tego księdza co nawalony jechał maluchem potrącił rowerzyste i uciekł,
    co go wtedy jakiś policjant na urlopie dogonił, i co ? też gówno, w
    zawiasach dostał..... śmieszne wrecz
    ja bym takich wsadzał odrazu beż zadnych zawiasów, ale nasz wspaniałmyslny
    sąd uważa że rower na polnej drodze pewnie jest tak samo grożny jak samochód
    na szosie we władaniu nawalonego gościa

    ale jak to się ma do roweru ? , ja do kurwy nędzy JECHAŁEM ROWEREM, a nie
    samochodem, i do samochodu nigdy po pijaku nie wsiadłem i nie wsiąde

    no ale cóż... polska to jednak pojebany kraj

  • 16. Data: 2005-01-27 12:26:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 16:01:32 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > Nigdzie nie uciekam, tylko wyjerzdazam do pracy,

    Ktoś, kto opuszcza kraj pomimo ciążącego na nim wyroku skazującego na kare
    pozbawienia wolności jest zwykłym zbiegiem.

    > i nie s?dze zeby s?d zawraca? sobie dupe takim kim? jak ja ...

    żebyś się nie zdziwił.

    > i to za tak? pierdo?e...no chyba ?e naprawde nie ma nic innego
    > wa?niejszego do roboty,
    > tylko ?ciganie pijanego rowerzysty......

    pijanego recydywisty. I faktycznie ma coś lepszego do roboty, ale niestety
    musi tracić czas na takich jak ty.

    > i na prawde nie wydaje mi si? zeby kogo? ?cigali
    > listem go?czym po ?wiecie za to ze jecha? dwa razy po piwie na
    > rowerze....

    Nie kogoś za to, że jechał po piwie, tylko skazanego za nie zgłoszenie się
    do odycia kary.

    > dla mnie to jest ?mieszne wr?cz

    Czyli nadal uważasz, że nic tyakiego się nie stało, że nic poważnego nie
    zrobiłeś? Dziwne, że za drugim razem dostałeś tylko grzywnę. Za taki brak
    skruchy można było dać więcej.

    > wybacz, ale Twoje teksty s? dla mnie ?a?osne

    A dla mnie ty jesteś żałosny. Dostałeś szansę ale ją olałeś i teraz chcesz
    uciec przed odpowiedzialnością. Mam nadzieje że anglicy zamkną cię na
    jakimś hulku.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2005-01-27 12:51:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 08:49:31 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > powiem szczerze, te? mnie za przeproszeniem wkur.... jak go?c nawalony
    > jak atom wsiada do samochodu i jedzie, niedawno pokazywali takiego
    > prokuratora czy adwokata na TVN i co ?....
    > i gówno mu zrobili.....

    Czy według ciebie to jest usprawiedliwienie dla tego co zrobiłeś? Wolno
    kraść bo inni kradną?

    > albo tego ksi?dza co nawalony jecha? maluchem potr?ci? rowerzyste i
    > uciek?, co go wtedy jaki? policjant na urlopie dogoni?, i co ? te?
    > gówno, w
    > zawiasach dosta?..... ?mieszne wrecz

    Ty też dostałeś w zawiasach.

    > ja bym takich wsadza? odrazu be? zadnych zawiasów, ale nasz
    > wspania?myslny s?d uwa?a ?e rower na polnej drodze pewnie jest tak samo
    > gro?ny jak samochód na szosie we w?adaniu nawalonego go?cia

    Uważasz może że sad poienien ci pogrozić paluszkiem?

    > ale jak to si? ma do roweru ? , ja do kurwy n?dzy JECHA?EM ROWEREM, a nie
    > samochodem, i do samochodu nigdy po pijaku nie wsiad?em i nie wsi?de

    A nie zauważyłeś, ze rowerem po pijaku też nie wolno jeździć?

    > no ale có?... polska to jednak pojebany kraj

    Czego mędzisz. Dostałeś w zawieszeniu i wystarczyło przemyśleć sprawę i
    drugi raz nie wsiadać na rower po pijaku. A ze sobie nie pomyslałeś to
    teraz będzie czas do namysłu.

    --
    Falkenstein
    skazania.