  • 1. Data: 2006-08-31 08:43:16
    Temat: jakie świadczenia należą się rodzinie zmarłej
    Od: "jedenascie_minut" <b...@g...pl>

    zmarła była rencistką . Wyplata z ZUS na pogrzeb nie wystarcza na pomnik
    etc, proszę o pomoc

  • 2. Data: 2006-08-31 08:45:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jedenascie_minut napisał(a):

    > zmarła była rencistką . Wyplata z ZUS na pogrzeb nie wystarcza na pomnik
    > etc, proszę o pomoc

    Pogrzeb to jest wykopanie dziury, wsadzenie tam trumny i jej zakopanie.
    Pomnik nie ma z tym nic wspolnego.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-08-31 08:57:55
    Od: "jedenascie_minut" <b...@g...pl>

    Nie pytałem co to pogrzeb tylko o świadczenia, czytaj ze zrozumieniem a
    swoją złosliwosc wyladuj na grze w sapera jak nie potrafisz pomoc

  • 4. Data: 2006-08-31 09:51:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ed67hb$im3$1@inews.gazeta.pl jedenascie_minut
    <b...@g...pl> pisze:

    > zmarła była rencistką . Wyplata z ZUS na pogrzeb nie wystarcza na pomnik
    > etc, proszę o pomoc
    Z ZUSu to tylko zasiłek pogrzebowy. (np.
    http://www.zus.pl/swiadcze/emer004.htm, ale chyba umiesz googlać).
    Chyba, że zmarła miała jakieś inne ubezpieczenia.
    Faktycznie ciężko zmieścić w kwocie zasiłku koszty pogrzebu i przyzwoitego
    nagrobka. Chyba trzeba będzie dołożyć.
    Dodam, że jeśli osoba zmarła pozostawiła spadek, to udokumentowane koszty
    związane z pochówkiem (nawet przekraczające kwotę zasiłku) można odliczyć od
    masy spadkowej zmniejszając tym samym podatek od spadku.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-09-01 08:22:34
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > zmarła była rencistką . Wyplata z ZUS na pogrzeb nie wystarcza na pomnik
    > etc, proszę o pomoc

    Niestety, nagrobek to rzecz, która lezy zupełnie w gestii rodziny /
    przyjaciół / spadkobierców zmarłej. Często starsze osoby opłacają na ten cel
    polisę ubezpieczeniową.