  • 51. Data: 2019-02-20 15:09:07
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Feb 2019 00:22:10 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Po prawdzie myślę sobie, że jakby było cos nie tak z doktoratem JK to
    > Wyborcza juz by to dawno wywlekła :)

    Sama praca ponoć dostępna w czytelni, a jej omówienie pod linką:
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398
    ,1,doktorat-prezesa-jaroslawa-kaczynskiego.read

    W konkluzji autor artykułu pisze:
    "W pracy doktorskiej nie ujawnił wyraźnie aż tak krytycznego stosunku do
    PRL - chciał być nie tylko rewolucjonistą, ale także doktorem prawa.
    Dlatego napisał pracę ostrożną, wyważoną, neutralną, unikając daleko
    idących wniosków. Potraktował PRL opisowo, niejako regulaminowo, oddając
    ówczesnemu cesarzowi tyle, ile trzeba i nic więcej. Nie wyrządził sobie
    doktoratem krzywdy - ani 30 lat temu, ani teraz."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2019-02-20 15:14:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Feb 2019 10:08:53 +0100, ń napisał(a):

    > Różne są nauki.
    > No i weź zrób doktorat z pośrednictwa lub z zarządzania nieruchomościami (z wyceny
    to profesury były).
    > Na upartego można po angielsku lub niemiecku czy francusku, pytanie po co.

    Jeśli chcemy zadziwić swą przenikliwością kolegów z Indii albo Brazylii,
    nie wypada kazać im się uczyć polskiego.
    Sam pisałem doktorat po polsku, ale inni promotorzy życzyli sobie
    angielskiego; słowem formalnych wymogów co do języka nie ma.

    Co do publikacji, liczą się "porządne" czasopisma po angielsku i z tego
    każdy naukawy jest rozliczany. Po polsku to można napisać sprawozdanie do
    ministerstwa, albo raport instytutowy, który jednak nie ma żadnej wartości
    przy ocenie dorobku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2019-02-20 16:19:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 14:59, Olin pisze:
    > Doktor jest stopniem naukowym, więc naiwnie zakładam, że powinno się go
    > dostawać za działalność choćby zbliżoną do naukowej.
    >
    > USTAWA z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule
    > naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki

    tracz zrobił dochtura z neutronów w 2007 roku, promotorkami były dwie
    babki, jak mogły się talk pomylić ? tracz powinien prawo studiować:)))))))))

    btw promieniowanie jonizacyjne to niebezpieczna sprawa co widać po
    traczu:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 54. Data: 2019-02-20 16:21:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 15:01, Olin pisze:

    > Kobieca intuicja podpowiada mi, że może być zaskakująco podobny do A.
    > Filipa, niejakiego Kwasigrocha i innej jednoliterowej drobnicy.

    tracz to nie kobieta to tylko gostek, który pomylił kierunki studiów,
    zamiast studiować wiązki neutronów, powinien zabrać się za pożyteczną
    naukę jaką jest prawo:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 55. Data: 2019-02-20 16:24:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 15:14, Olin pisze:
> [...]
    > ministerstwa, albo raport instytutowy, który jednak nie ma żadnej wartości

    ano praca dochturska tracza na temat wiązek neutronów, strona tracza
    poświęcona jakimś wojażom po zadupiach, widać że niczego w życiu tracz
    nie osiągnął, może dlatego próbuje swoich sił w dziedzinie prawa ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 56. Data: 2019-02-20 16:29:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 15:09, Olin pisze:
> [...]
    > ówczesnemu cesarzowi tyle, ile trzeba i nic więcej. Nie wyrządził sobie
    > doktoratem krzywdy - ani 30 lat temu, ani teraz."

    za to badanie wiązek neutronowych mogło niekorzystnie wpłynąć na tracza,
    stąd jego zainteresowanie prawami ale nie fizyki, tylko
    administracyjnymi, zmarnował się tracz, oj zmarnował:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 57. Data: 2019-02-20 16:48:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > ministerstwa, albo raport instytutowy, który jednak nie ma żadnej wartości

    Jeszcze książki się liczą. Na przykład jako główne dzieło w dorobku przy
    habilitowaniu się można podać książkę w języku polskim wydaną w
    wydawnictwie ze świeżo uchwalonej ministerialnej listy wydawnictw w
    danej dziedzinie nauki. Co ciekawe, na tej liście tyle samo punktów
    przyznaje się za monografię wydaną po angielsku w Palgrave Macmillan, co
    i po polsku w wielu wydawnictwach prowincjonalnych polskich
    uniwersytetów posiadających kategorię B.

  • 58. Data: 2019-02-20 16:50:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 16:48, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > i po polsku w wielu wydawnictwach prowincjonalnych polskich
    > uniwersytetów posiadających kategorię B.

    liczba książek napisanych przez Tracza równa się zero:)

    z Pitrem prawdopodobnie jest podobnie:)

    btw niezależnie od języka publikacji, miernota miernotę goni:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 59. Data: 2019-02-20 16:56:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Feb 2019 16:48:32 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> [...]
    > habilitowaniu się można podać książkę w języku polskim wydaną w
    > wydawnictwie ze świeżo uchwalonej ministerialnej listy wydawnictw w

    No tak, zapomniałem o monografiach; pewnie dlatego, że sam żadnej nie mam
    na koncie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 60. Data: 2019-02-20 16:58:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 16:56, Olin pisze:

    > No tak, zapomniałem o monografiach; pewnie dlatego, że sam żadnej nie mam
    > na koncie.

    na koncie naukowym Tracz nie ma niczego, dosłownie niczego, to miernota

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"