  • 1. Data: 2005-10-29 21:20:59
    Temat: jak znalezc nadawce ogloszenia?
    Od: "Dolores" <d...@w...pl>

    Co moge zrobic? Ktos dal w necie ogloszenie poslugujac sie nazwa mojej
    firmy, moim adresem e-mail i nr telefonu.
    Chcialabym znalezc "dowcipnisia" ale jego IP moze namierzyc tylko policja.
    Jak ich do tego sklonic?

    Pozdrawiam
    Dolores

  • 2. Data: 2005-10-30 06:35:27
    Temat: Re: jak znalezc nadawce ogloszenia?
    Od: "pamano" <y...@o...pl>

    > Chcialabym znalezc "dowcipnisia" ale jego IP moze namierzyc tylko policja.
    > Jak ich do tego sklonic?

    Witam

    W większości przypadków wystarczy zwrócić się do administratora serwisu na
    którym znalazło się rzeczone ogłoszenie. Należy oczywiście udowodnić, że
    jest sie właścicielem firmy której danych ktoś użył w ogłoszeniu. Jeśli
    znamy adres IP to danych o jego właścicielu dostarcza serwis www.ripe.net.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-10-31 18:36:20
    Od: "Dolores" <d...@w...pl>

    Użytkownik "pamano" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym znalazło się rzeczone ogłoszenie. Należy oczywiście udowodnić, że
    > jest sie właścicielem firmy której danych ktoś użył w ogłoszeniu. Jeśli

    bardzo dzieki:)
    aczkolwiek administrator serwisu twierdzi, ze namierzyl IP, ale nie moze mi
    go podac, bo to jest ujawnieniem tajemnicy sluzbowej...
    Zanim policja dokona wszystkich niezbednych ustalen mina lata i wszelki slad
    po czlowieku, ktory uzywal moich danych osobowych w ogloszeniach
    internetowych - zaginie.
    cos moge jeszcze zrobic?

    --
    Dolores

  • 4. Data: 2005-10-31 23:11:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Dolores" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zanim policja dokona wszystkich niezbednych ustalen mina lata i wszelki
    > slad po czlowieku, ktory uzywal moich danych osobowych w ogloszeniach

    To teraz na policję i na wniosek prokuratury administrator przekaże dane
    dowcipnisia.