  • 21. Data: 2009-10-10 06:32:50
    Temat: Re: jak zmusić najemce do zapłaty czynszu?
    Od: Adrian <a...@g...com>

    On 9 Paź, 22:34, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > A efektem tego nie będzie przyjazd policji i aresztowanie "blokującego"?

    dwa razy wypróbowane, w ciągu 1-2 godzin pieniążki same przyszły do
    ręki :)
    w umowie mam napisane, że w przypadku niepłacenia czynszu przez 7 dni
    umowa automatycznie jest zrywana
    innymi metodami trwałoby to pewnie latami

    inny przykład: sąsiad buduje w granicy ostrej mur, który wkracza na
    mój teren, nie ma do tego prawa, nie uzgadnialiśmy nic wcześniej,
    gdybym zablokował bezprawne budowanie muru dzisiaj nie byłoby
    problemów, niestety sąsiad go już wybudował i pozostają sądy, a sprawa
    juz się przeciąga, trzeba walczyć o swoje

  • 22. Data: 2009-10-10 06:32:58
    Od: Adrian <a...@g...com>

  • 23. Data: 2009-10-10 06:46:30
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    >dwa razy wypróbowane, w ciągu 1-2 godzin pieniążki same przyszły do
    ręki :)

    Bo dwa razy trafles na frajera, ktory nie znal swoich praw. W koncu trafisz
    na kogos, kto okaze sie wiekszym cwaniakiem i bedziesz mial okazje poznac
    dzialanie policji i wymiaru sprawiedliwosci na wlasnej skorze. Tak czy
    siak - udzielanie komus rad, nie dosc ze nie zgodnych z prawem to jeszcze
    potencjalnie pakujacego kogos w niezle klopoty, to skrajna
    nieodpowiedzialnosc, zwlaszcza na grupie badz co badz prawniczej

    LH

  • 24. Data: 2009-10-10 07:05:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To dlaczego nie wysyłałeś, nie umiesz napisać, to idź do prawnika lub poszukaj w
    sieci.
    Ile razy już mogli zmienić adres?
    Znasz ich regon lub nip?
    Wejdź przynajmniej na stronę
    stat.gov.pl/regon/
    Ten 31 października moze być doskonałą okazją do WRĘCZENIA wezwania do zapłaty,
    musisz mieć swidków na wypadek odmowy przyjęcia
    (wtedy ze świadkami sporządzacie notatkę / protokół).
    JaC

    -----

    > Wezwań jeszcze nie wysyłałem ale adres zameldowania znam bo jest wpisany na umowie
    wraz z numerem dowodu.

  • 25. Data: 2009-10-10 08:18:58
    Od: Lutek34 <l...@g...com>

    On 10 Paź, 09:05, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    musisz mieć swidków na wypadek odmowy przyjęcia
    > (wtedy ze świadkami sporządzacie notatkę / protokół).

    Oczywiście że znam ich regon i NIP bo jest wpisany na umowie a poza
    tym odbiór każdego rachunku potwierdzali przybiciem pieczątki i
    podpisem (z wyjatkiem jednego), a na pieczątce są tez te dane.
    Wezwań nie pisałem bo kapali coś pieniędzmi, ale za ostatni miesiąc
    nic nie zapłacili i teraz pisanie wezwań to już troszkę chyba za późno
    i właśnie tak jak piszesz jeśli nie zapłacą mi 31 października to
    wręczę im wezwanie do zapłaty, dzięki za podpowiedz o tych świadków.
    Chce to zrobić o ile zaistnieje tak sytuacja jak najbardziej zgodnie z
    przepisami bo żona tego gostka właśnie zdała egzamin/aplikacje na
    radce prawnego.

  • 26. Data: 2009-10-10 08:30:10
    Od: Lutek34 <l...@g...com>

    On 10 Paź, 08:46, "Lady_Heather" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > potencjalnie pakujacego kogos w niezle klopoty, to skrajna
    > nieodpowiedzialnosc, zwlaszcza na grupie badz co badz prawniczej

    Adrian nie wiem czy takie działanie jest niezgodne z prawem, ja coś
    takiego przerabiałem na tym lokalu parę lat temu. Gość zwlekał z
    zapłatą za dwa miesiące, wysłałem mu wezwanie do zapłaty, ciężko było
    go złapać na telefon i w lokalu (zamkniety). Od sąsiada dostałem cynk
    że gość ukradkiem zaczyna wynosić swoje rzeczy z lokalu,
    wkur......... się pojechałem do lokalu, nikogo nie było, wymieniłem
    zamek, listem poleconym wysłałem rozwiązanie umowy w trybie
    natychmiastowym za niepłacenie. Na drugi dzień rano dzwoni do mnie
    jego żona która się chciała dostać do lokalu z wielką awanturą, że to
    niezgodne z prawem itd. Nic nie wskórała. Później się okazało że oni
    naciągneli kilka osób a te złożyły doniesienie na policje, policja ze
    mną się skontaktowała ja im opowiedziałem jaka była historia z nimi i
    że zatrzymałem ich rzeczy. Policjant który przyjechał do lokalu na
    oględziny powiedział że dobrze zrobiłem. Spisali rzeczy które później
    zostały sprzedane przez komornika i z tego co uzyskali zostałem ja
    wypłacony i jeszcze jakiś wierzyciel.

  • 27. Data: 2009-10-10 14:02:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lutek34 wrote:

> [...]
    > oględziny powiedział że dobrze zrobiłem. Spisali rzeczy które później
    > zostały sprzedane przez komornika i z tego co uzyskali zostałem ja

    No i masz wielkie szczęście, bo jakbyś trafił na inteligentnych to
    jeszcze byś swoje odsiedział.

  • 28. Data: 2009-10-10 16:31:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-10 08:32, Adrian pisze:

> [...]
    > umowa automatycznie jest zrywana
    > innymi metodami trwałoby to pewnie latami

    nie chcę się wymądrzać bo nie jestem prawnikiem i prawo znam trochę
    ogólnikowo na zasadzie wolno - niewolno, ale to nie jest tak, że do
    umowy wpisujesz sobie co chcesz a i tak są 3 miechy wypowiedzenia? No i
    wejście pod nieobecność wynajmującego (płacącego czy nie) to włamanie?

  • 29. Data: 2009-10-10 17:41:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    My number is błąd.
    Dżejms błąd.
    JaC

    -----

  • 30. Data: 2009-10-10 22:06:59
    Od: games <g...@g...home.pl>

    witek pisze:

    > Głupi jesteś i tyle.

    Madralinski sie znalazl.

    W dupie byles i gowno widziales prawo jest dla frajerow

    http://www.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM&feature=r
    elated