  • 21. Data: 2010-12-10 22:09:13
    Temat: Re: jak zmusić lokalne władze do zrobienia drogi
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > No a czy gonić najazdami na urząd radnego/władzowego w postaci bojówek z
    > zainteresowanych aktywistwów, czy też 'po bożemu' na piśmach (na które
    > brak echa..).

    Sprobuj zebrac jak najwiecej podpisow zainteresowanych ta droga.

  • 22. Data: 2010-12-10 22:35:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 22:20, Użytkownik Hades napisał:

    > Ta instytucja pietro wyzej to przypadkiem nie Kneset?

    Owszem.
    I jak postawicie boźnicę to będą skutecznie interweniować.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-12-11 10:56:17
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Jak najskuteczniej działać powinni mieszkańcy okoliczni, aby została
    > zbudowana droga

    Zaproś wójta/burmistrza do siebie na herbatę. Tylko koniecznie jak będzie
    jakieś większe błoto. Jak mu się limuzyna zakopie to może zrozumie wasze
    potrzeby. I żeby nie było, mówię całkiem serio

  • 24. Data: 2010-12-11 18:25:01
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > mówisz do burmistrza (prezydenta, wójta) - panie zrób ten kawałek drogi bo

    no to jakie instytucje są tutaj do zmolestowania? nie ZDiZ..?

  • 25. Data: 2010-12-11 18:32:23
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "PaPi" <r...@d...trzy> wrote in message news:4d02a4f7$1@news.home.net.pl...
    > Sprobuj zebrac jak najwiecej "podpisow" pod petycja w sprawie budowy

    ktoś umie podpowiedzieć, czy:
    - czy taką petycję można jakkolwiek elektronicznie (w postaci strony lub
    serwisu który zbiera podpisy ... nie wiem czy pesele czy nazwiska co
    potrzeba... ) trochę problem zorganizować zebranie podpisów 'fizycznie'
    (wieleset osób..)
    - a może da się taką petycję gedzieś 'wystawić' i każdy zainteresowany
    przyjdzie se i podpisze ....
    ?

    proszę o jakieć praktykalia

  • 26. Data: 2010-12-11 19:51:21
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > (wieleset osób..)
    > - a może da się taką petycję gedzieś 'wystawić' i każdy zainteresowany

    Chyba nic tak nie działa na urzędnika jak kartka z podpisem. Elerktroniczne
    to takie niematerialne.
    Poza tym myślisz, że każdy ma podpis elektroniczny? No i jak dasz sąsiadom
    znać gdzie wejść żeby podpis złożyć? Chodząc po domach chyba. To już kartkę
    z petycją można wziąść i niech podpiszą papier :)

    --
    PawełJ

  • 27. Data: 2010-12-11 23:55:08
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2010-12-10 22:47, lamia pisze:
    > "Hades" <w...@v...pl> wrote in message
    > na pewno nie kaznodziejskich tudzież moratorskich

    > i oczywiście nie niepraktycznych.

    Dlaczego niepraktycznych? U mnie na wsi zrobiliśmy zebranie,
    zaprosiliśmy burmistrza i skarbnika gminy, zadeklarowaliśmy po 6 tysięcy
    zł jeżeli gmina dołoży resztę i mamy drogę. Kto nie miał tych 6 tysięcy
    to odrabiał przy łopacie. Droga ma około 200 metrów, asfalt i chodnik.

  • 28. Data: 2010-12-12 00:34:02
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Dąbrowski" <n...@a...pl> wrote in message
    > Dlaczego niepraktycznych? U mnie na wsi zrobiliśmy zebranie,
    dlatego właśnie. - inne uwarunkowania
    'burmistrz' ma nas więcej :p

  • 29. Data: 2010-12-12 00:36:39
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "pawelj" <p...@o...pl> wrote in message
    > Poza tym myślisz, że każdy ma podpis elektroniczny? No i jak dasz sąsiadom
    funkcjanują w necie petycje elektroniczne (wpisujesz swoje dane - żaden
    podpis el) - nie mam pojecia czy są to twory mające jakieśkolwiek
    konsekwencje

    > Chodząc po domach chyba.
    no, po tysiącu z nawiązką na przykład. gatsy kolego za radę.

  • 30. Data: 2010-12-14 23:15:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010, lamia wrote:

    > - czy taką petycję można jakkolwiek elektronicznie (w postaci strony lub
    > serwisu który zbiera podpisy ... nie wiem czy pesele czy nazwiska co
    > potrzeba... )

    Móc to można, tylko trochę problemów może wyniknąć, ja widzę dwa:
    - "ochrona danych". Prawo mamy jakie mamy (w zakresie o którym mowa
    mam w miarę krytyczne zdanie) i bazę trzeba by zarejestrować w GIODO:
    nie wynika ona przecież z obowiązku ustawowego...
    - weryfikacja fałszywych danych. Jakby tak kto z głupoty (mniej groźne)
    albo złośliwie (groźniejsze, bo może potem zapodać takie namiary
    jako dowód sfałszowania danych) nawpisuje danych z księżyca, to
    odbiór petycji może nie być pozytywny.

    pzdr, Gotfryd