  • 21. Data: 2009-05-18 16:47:58
    Temat: Re: jak zachoewć się przy znaku T -6a
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:guqrb4$sp4$1@inews.gazeta.pl>:

    > Ale co cię to obchodzi? To nie ma żadnego związku. No chyba że
    > twierdzisz że na skrzyżowaniu T-6a nie można jechać prosto,

    Wnioskuję, że mało T-6a widziałeś, skoro uważasz że zawsze można pojechać
    prosto.

    > jadąc droga z pierwszeństwem przejazdu ;) Wyprowadzę cię z błędu. Można.

    Widać niektórzy uważali tak jak Ty, i w efekcie lądowali u kogoś w
    sypialni... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2009-05-18 16:53:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Wnioskuję, że mało T-6a widziałeś, skoro uważasz że zawsze można pojechać
    > prosto.

    Nic nie poradzę na twój brak umiejętności wnioskowania.

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2009-05-18 17:04:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:gus3qe$so6$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nic nie poradzę na twój brak umiejętności wnioskowania.

    Pojedź prosto...
    <http://www.zdamprawko.pl/images/skrzyzowania/stadio
    n_kierunkowskaz_thumb.jpg>

    --