  • 21. Data: 2010-12-28 15:22:48
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 4:21 AM, Danka wrote:

    > Tak, to bardzo sympatyczna rada.
    >
    > Moze zatem inaczej sformuluje pytanie: czy jezeli nie wpuszcze meza do
    > mieszkania, do ktorego nie ma tytulu prawnego, cos mi grozi? W tym: czy
    > policja moze mnie zmusic zebym go wpuscila?

    1.ma tytul prawny: jest twoim mężem i ma prawo tam mieszkac. KRIO.
    2. ma prawo tam mieszkac z faktu, ze tam mieszka

    jak go nie wpusicisz, pojdzie sobie do hotelu, rachunku podrzuci sądowi
    a w efekcie zapłacisz za nie ty.
    dodatkowo w robi cie w zniszczenie, zgubienie, kradziesz czegokolwiek z
    jego zeczyi dlugo sie jeszcze będziesz bujać po sądach z rodzicami.

    jedyne rozwiązanie, to albo sam sie wyprowadzi, albo po rozwodzie
    wniosek o eksmisje do sądu. jedyna osobą, która ma prawo go wynieść jak
    sam nie bedzie chciał wyjść jest komornik.

  • 22. Data: 2010-12-28 15:24:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 5:15 AM, kam wrote:

    > ale komornik może...

    ale to już przez sąd. w miedzyczasie zdazzy zlozyc wniosek or rozwod i
    eksmijsię i komornik może sie nei wyrobic.

  • 23. Data: 2010-12-28 15:26:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 6:39 AM, d...@o...pl wrote:
    > Sluchajcie, a naprawde tak calkowicie bez znaczenia jest to, ze on MA
    > mieszkanie? I to wlasne, w przeciwienstwie do mnie, dysponujacej mieszkaniem
    > uzyczonym?

    no nie, znaczenie ma.
    sąd orzeknie eksmisję do tego mieszkania, a komrnik bedzie mógł ją wykonać.
    Nie bedziesz muisła sama dostarczać lokalu do eksmisji, bo eksmitowac
    komornik musi miec gdzie.

  • 24. Data: 2010-12-28 15:42:26
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Marzena" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prawnikiem nie jestem zastanawia mnie jednak jedna rzecz - skoro formalnie
    > małżeństwo trwa, nawet nie został jeszcze złożony wniosek rozwodowy, to
    > czy przypadkiem to mieszkanie, które maż kupił przed świętami nie jest
    > majątkiem wspólnym?
    Niekoniecznie.
    Wątpię też, aby facet widząc co się święci nie zadbał o taką podstawową
    kwestię.
    A czytając kolejne posty wątkodawczyni nawet jeśli facet faktycznie coś tam
    z tą znajomą nabroił, to ja mu się za bardzo nie dziwię i nie obwiniam.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2010-12-28 16:48:50
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-28 13:38, Andrzej Lawa pisze:
    > Jest częścią rodziny (rozpadającej się, ale formalnie nadal jest) i ma
    > potrzebę mieszkaniową.

    Gdyby chodziło o stan formalny, to wystarczałoby ograniczenie przepisu
    do pierwszej części zdania (małżonek jest uprawniony), istnienie dalszej
    powoduje że istotna jest rzeczywista sytuacja rodzinna, a nie formalne
    trwanie małżeństwa.

    KG

  • 26. Data: 2010-12-28 19:01:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A pomyślałaś o tym, że twoje podejrzenia są niesłuszne? Każdy by się
    > wkurzył, jakby mu ktoś uparcie wmawiał, że jest wielbłądem.
    >
    > Swoją szosą - jak chcesz się upewnić i mieć dowody - wynajmij
    > detektywa i tyle. Tylko co zrobisz jak się okaże, że mąż jednak
    > niewinny? Przyznasz się do błędu? Przeprosisz?

    A pomyślałeś że może jej podejrzenia (oparte było nie było na jakichś
    konkretnych przesłankach) są prawdziwe?

    A jeśli się okażą prawdziwe to wejdziesz wtedy pod stół i odszczekasz
    te wszystkie swoje "pieprzysz" "fochy" i resztę gówniarskich tekstów?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 27. Data: 2010-12-28 19:03:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    d...@o...pl wrote:

    > Najwyrazniej jednak moja odpowiedz byla malo wyczerpujaca.

    Nie tłumacz się, kolega najwyraźniej ma jakiś uraz, więc na
    rzeczywiście obiektywną poradę z jego strony raczej nie możesz liczyć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2010-12-28 19:10:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 20:03, Massai pisze:

    > Nie tłumacz się, kolega najwyraźniej ma jakiś uraz, więc na
    > rzeczywiście obiektywną poradę z jego strony raczej nie możesz liczyć.

    Zamknij się, trollu.

  • 29. Data: 2010-12-28 19:13:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 20:01, Massai pisze:

    > A pomyślałeś że może jej podejrzenia (oparte było nie było na jakichś
    > konkretnych przesłankach) są prawdziwe?

    Jako że nie mam twoich ubeckich tendencji - przyjmuję zasadę domniemania
    niewinności.

    > A jeśli się okażą prawdziwe to wejdziesz wtedy pod stół i odszczekasz
    > te wszystkie swoje "pieprzysz" "fochy" i resztę gówniarskich tekstów?

    Gówniarskie to są twoje teksty.

    Swoją szosą przy takim traktowaniu wcześniej niewinny facet mógł się
    wkurzyć i poszukać "pocieszenia". To się nazywa "samospełniająca się
    przepowiednia".

  • 30. Data: 2010-12-28 19:16:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 17:48, kam pisze:

> [...]
    > do pierwszej części zdania (małżonek jest uprawniony), istnienie dalszej
    > powoduje że istotna jest rzeczywista sytuacja rodzinna, a nie formalne

    1. Polemizowałbym.
    2. Czy nastąpił rozpad rodziny, czy są to tylko przejściowe problemy to
    kwestia do oceny.
    3. A jak wygląda orzecznictwo? Tak z ciekawości...
    4. Pomijając KRiO podpada pod zwykła ochronę posiadania i ochronę praw
    lokatorów.