eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › jak wyglada sprawa gwarancji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 21. Data: 2007-09-27 22:37:09
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.09.2007 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > Moim zdaniem żądanie kosztów transportu kiedy klient *zwraca* towar
    > *i* wybiera sobie sposób transportu byłby nieporozumieniem.
    > Co by wadziło (klientowi) w ramach odwetu "ja mu pokażę" przesłać
    > najdroższym możliwym sposobem, np. wynajmując taksówkę bagażową
    > i konwojenta?

    Zdrowy rozsądek sędziego a wczesniej własny poparty np. art. 5 kc.

    --
    Marcin


  • 22. Data: 2007-09-27 22:38:49
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.09.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > JENY pisze:
    >>> Podstawowe pytanie: dlaczego nie chcesz tego produktu?
    >> -jest niezgodne z opisem i ma odprysk co w 100% nie jest wina kuriera.
    > Możesz żądać naprawy lub wymiany na nowy produkt. Natomiast
    > ewentualnie zwrot gotówki byłby możliwy tylko w przypadkach opisanych tutaj:
    > " Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać

    Wypadałoby najpierw ustalić czy to konsument, chyba, że gdzies ten fakt
    przeoczyłem :)

    --
    Marcin

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1