-
21. Data: 2007-09-27 22:37:09
Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 27.09.2007 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
> Moim zdaniem żądanie kosztów transportu kiedy klient *zwraca* towar
> *i* wybiera sobie sposób transportu byłby nieporozumieniem.
> Co by wadziło (klientowi) w ramach odwetu "ja mu pokażę" przesłać
> najdroższym możliwym sposobem, np. wynajmując taksówkę bagażową
> i konwojenta?
Zdrowy rozsądek sędziego a wczesniej własny poparty np. art. 5 kc.
--
Marcin
-
22. Data: 2007-09-27 22:38:49
Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 27.09.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
> JENY pisze:
>>> Podstawowe pytanie: dlaczego nie chcesz tego produktu?
>> -jest niezgodne z opisem i ma odprysk co w 100% nie jest wina kuriera.
> Możesz żądać naprawy lub wymiany na nowy produkt. Natomiast
> ewentualnie zwrot gotówki byłby możliwy tylko w przypadkach opisanych tutaj:
> " Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać
Wypadałoby najpierw ustalić czy to konsument, chyba, że gdzies ten fakt
przeoczyłem :)
--
Marcin