  • 11. Data: 2014-05-24 12:10:43
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 06:20, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    > <ciah>
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to
    > praktycznie żadnych skutków.

    a co do skutkow - owszem niesie daleko idace skutki, np. obowiazek
    odprowadzania odatki koscielnego w przypadku gdybym np. wyjechal
    zamieszkac w austrii. i wyobraz sobie jeszcze ze w takim wypadku bez
    mojej wiedzy i woli krk w polsce udziela informacji (bo nadal
    nielegalnei przetwarza moje dane osobowe) stosownej organizacji w
    austrii, iz przynaleze do jego kosciola, choc de facto trzymam sie z daleka.

  • 12. Data: 2014-05-24 12:58:58
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-24 06:20, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    >wiec wyjasnie najprosciej jak sie da dla przecietnie inteligentnego
    >osobnika:
    >- zostalem zapisany do krk na drodze aktu chrztu wbrew mojej woli
    >- nastepnie wbrew mojej woli zostalem zmuszony do przyjecia komunii

    1. pretensje do rodziców
    2. jakie skutki niesie chrzest i komunia dla kogoś niewierzącego ?

    Przechodzisz na Buddyzm i zapominasz o chrześcijaństwie. Żadne "wypisywanie"
    nie jest do tego potrzebne.
    Wbrew swojej woli zostałeś urodzony jako Homo Sapiens i też się z tego nie
    wypiszesz ;)
    Do PZPR zapisałeś się świadomie, dostałeś legitymację i musiałeś płacić
    składkę. Porównanie z kościołem mało logiczne.

  • 13. Data: 2014-05-24 13:10:04
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 12:58, Nostradamus pisze:
    > 1. pretensje do rodziców

    do rodzicow mam pretensje, teraz chce naprawic ich blad.

    > 2. jakie skutki niesie chrzest i komunia dla kogoś niewierzącego ?

    jesli nie mialoby skutkow, to tym samym tokiem rozumowania mozna
    zapytac, jakie skutki niesie dla kosciola ze ktos chce sie z niego
    wypisac ? brak skutkow - to po co te klody pod nogi ?

    > Przechodzisz na Buddyzm i zapominasz o chrześcijaństwie. Żadne
    > "wypisywanie" nie jest do tego potrzebne.

    mnie jest potrzebne, a to wystarczajacy powod abym oczekiwal wypelnienia
    mojej woli.
    wystepowanie w rejestrze czlonkow, nielegalne przetwarzanie danych
    osobowych. w twoim rozumowaniu prawo nic nie znaczy w tym przypadku ?

    > Wbrew swojej woli zostałeś urodzony jako Homo Sapiens i też się z tego
    > nie wypiszesz ;)

    nie widze zwiazku, nie widze powodow do podwazania tego faktu, ale jaki
    to ma zwiazek z krk ?

    > Do PZPR zapisałeś się świadomie, dostałeś legitymację i musiałeś płacić
    > składkę. Porównanie z kościołem mało logiczne.

    nie rozumiesz, wiec dalsze dyskusje sa zbędne.

  • 14. Data: 2014-05-24 13:14:32
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 12:58, Nostradamus pisze:
    > 2. jakie skutki niesie chrzest i komunia dla kogoś niewierzącego ?

    takie same jak kazdy inny akt wladzy, wykonany wbrew czyjejs woli !

  • 15. Data: 2014-05-24 13:37:57
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2014-05-24 12:58, Nostradamus pisze:

    > 2. jakie skutki niesie chrzest i komunia dla kogoś niewierzącego ?

    Np podbija statystyki instytucji której nie akceptuje. Dzięki tym
    statystykom instytucja ta domaga się praw i pieniędzy ze środków
    publicznych. Tym samym środki te nie są przeznaczane na rzeczy istotne.
    O spokoju sumienia nie wspomnę, ale do katofaszystowskiego łba nie
    dotrze. Może jak twoje dziecko przymusowo poślą na obóz gender to
    zrozumiesz. Albo wpiszą cię na listę aktywnych członków lgbt i będą to
    wykorzystywać do uzyskiwania dotacji.

    marcin

  • 16. Data: 2014-05-24 13:41:13
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 13:37, Chocobo pisze:

> [...]
    > dotrze. Może jak twoje dziecko przymusowo poślą na obóz gender to
    > zrozumiesz. Albo wpiszą cię na listę aktywnych członków lgbt i będą to

    to tez, ale specjalnie nie chciałem kierować dyskusji na tematy zbyt
    dyskusyjne - ograniczyłem się tylko do moich WYŁĄCZNYCH praw i oczekuję
    ich respektowania, nawet przez nienaruszalną świętość pod nazwą KRK.

  • 17. Data: 2014-05-24 14:00:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-24 12:58, Nostradamus pisze:

    > Przechodzisz na Buddyzm i zapominasz o chrześcijaństwie. Żadne
    > "wypisywanie" nie jest do tego potrzebne.

    To po cholerę całe to GIDO i ochrona danych osobowych? Taki tekst równie
    dobrz mogę Ci zaproponować do wszystkich innych sytuacji zw. z do.

  • 18. Data: 2014-05-24 14:12:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
    od pewnego czasu interesuje sie tematem, ale to jak droga (nomen-omen)
    przez meke....

    przeczytalem dwa ostatnie wyroki wsa w tej sprawie (a wlasciwie w
    sprawie urzedu i przepisow, w oparciu o ktore mozna się z tej sekty
    skutecznie wypisac, bo innego bata w tym kraju nie ma)

    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/1BE9F7FF11

    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/CC97ABDD31

    wyglada na to ze giodo ma jakiegos gotowca i tym gotowcem odwala
    wszystkie wnioski zainteresowanych wystapieniem z kosciola.

    czy jest zatem jakis sposob na szefa giodo ? bo wyglada to troche jak
    znany cytat "sad sadem a sprawiedliwośc musi byc po naszej stronie"

    Wedle tej instrukcji http://www.apostazja.info/index.php/procedura-60 jest
    to całkiem proste.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 19. Data: 2014-05-24 14:39:30
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]

    >przeczytalem dwa ostatnie wyroki wsa w tej sprawie (a wlasciwie w
    sprawie urzedu i przepisow, w oparciu o ktore mozna się z tej sekty

    podłącz się lawaczku do prądu, to będzie skuteczne.

  • 20. Data: 2014-05-24 14:46:44
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 14:12, wowa pisze:

    > Wedle tej instrukcji http://www.apostazja.info/index.php/procedura-60
    > jest to całkiem proste.
    > Wojtek

    to nie jest proste - gdyby bylo proste to nie potrzeba byloby pisac do
    giodo, giodo nie wydawalby debilnych uzasadnien o odmowie wszczecia
    postepowania w sprawie... i suma sumarum sprawy nie wedrowalyby do nsa/wsa