  • 101. Data: 2014-05-26 16:23:26
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-26 02:06, news pisze:

    > czlowieku, zajrzyj do kc i sprawdz czym jest oswadczenie woli a
    > nastepnie zajrzyj do konstytucji. nie bede cie uczyl kojarzenia faktow.

    Oświadczenie woli można wymusić - szantażem, groźbą...
    Możesz być zmanipulowany, chory, kierować się złymi emocjami, albo być
    pod wpływam złego ducha. Swoim czynem osłabiasz wspólnotę.
    Według prawa laickiego, osoba u które podejrzewa się zaburzenia
    psychiczne, może być skierowana na badania.
    Prawo kościelne jest jednak łagodniejsze i wystarczy rozmowa z
    uprawnionym duchownym, który weźmie odpowiedzialność ewentualnej błędnej
    oceny na siebie.

    --
    rry

  • 102. Data: 2014-05-26 16:55:28
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-26 16:21, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A co Cie obchodzi "procedura apostazji"? Żądasz zaprzestania
    > przetwarzania danych i wykreślenia z rejestru wiernych. W tym momencie
    > Kościół traci podstawę prawną do przetwarzania Twoich danych jako danych
    > wiernego i tyle.

    logicznie rzecz ujmujac, tak to POWINNO wygladac. tyle ze w odpowiedzi
    czarny kaplan informuje ze ochrone danych osobowych oni maja w swojej
    czarnej żopie i zadne giodo im nie skoczy.

  • 103. Data: 2014-05-26 17:08:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości

    > logicznie rzecz ujmujac, tak to POWINNO wygladac. tyle ze w odpowiedzi
    > czarny kaplan informuje ze ochrone danych osobowych oni maja w swojej
    > czarnej żopie i zadne giodo im nie skoczy.

    A co z kolei Cię jego stanowisko obchodzi? W momencie, w którym uzyskujesz
    informacje o bezprawnym przetwarzaniu Twoich danych składasz zawiadomienie
    o przestępstwie.

  • 104. Data: 2014-05-26 17:45:49
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-26 17:08, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > A co z kolei Cię jego stanowisko obchodzi? W momencie, w którym
    > uzyskujesz informacje o bezprawnym przetwarzaniu Twoich danych składasz

    no i wierzysz w to ze prokuratura podejmuje sledztwo ? z jakiego art ? z
    jakim skutkiem ?

    poza tym jak mam uzyskac informacje o dalszym przetwarzaniu ?

  • 105. Data: 2014-05-26 18:37:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.05.2014 17:08, Robert Tomasik pisze:

    > A co z kolei Cię jego stanowisko obchodzi? W momencie, w którym
    > uzyskujesz informacje o bezprawnym przetwarzaniu Twoich danych składasz
    > zawiadomienie o przestępstwie.

    GIODO się miga.

    A czarna mafia robi wszystko żeby tylko nie przyjąć oświadczenia woli.

  • 106. Data: 2014-05-26 19:45:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no i wierzysz w to ze prokuratura podejmuje sledztwo ? z jakiego art ? z
    jakim skutkiem ?

    To istnieją środki odwoławcze.

    > poza tym jak mam uzyskac informacje o dalszym przetwarzaniu ?

    Ktoś tu przywołał podanie danych do Urzędu Skarbowego w Austrii.

  • 107. Data: 2014-05-26 19:48:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > GIODO się miga.

    Giodo nic tu nie ma do rzeczy. To przestępstwo.

    > A czarna mafia robi wszystko żeby tylko nie przyjąć oświadczenia woli.

    Żartujesz? Takie oświadczenie wystarczy sporządzić na wszelki wypadek u
    notariusza - by wybić argument, że nie mieli pewności co do osoby
    składajacego oświadczenie i wysłać pismem poleconym zachowując dowód
    nadania. Nawet dowód odbioru nie jest konieczny. Potem możesz nie tylko
    karnie ich ścigać, ale cywilnie. Kilka procesów, kilka odszkodowań i jeśli
    jest jak piszecie, że są problemy, to przestaną istnieć.

  • 108. Data: 2014-05-26 19:59:36
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-26 19:48, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > karnie ich ścigać, ale cywilnie. Kilka procesów, kilka odszkodowań i
    > jeśli jest jak piszecie, że są problemy, to przestaną istnieć.

    z notariuszem pomysł niezły, ale wiesz co zrobił proboszcz z moim
    oświadczeniem ? odesłał mi je z powrotem (nie kopie, a oryginał) razem
    ze swoimi "wytycznymi episkopatu" - szczyt bezczelności. w sumie mam to
    gdzieś, bo mam zwrotkę i dowód nadania, mam odpowiedź, czyli że zapoznał
    się z moim oświadczeniem woli...

    no nic, nadal poczekam na ruch giodo i nsa.

  • 109. Data: 2014-05-26 23:37:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 May 2014, news wrote:

    > a to niby czemu "w stope"

    Dlatego, że szukasz argumentu *w złym miejscu*.
    Przyznajesz sobie "prawo do wypisania się", a najwyraźniej RP uznała,
    że takie prawo Ci nie przysługuje.

    > pobytu stałego"... tego samego oczekuje od proboszcza - niczego wiecej.

    I możesz sobie czekać.
    A on nie ma obowiązku.

    > dnia..." i potwierdzil mi to na pismie. jest analogia ? jakis problem
    > techniczny ?

    Problem *PRAWNY*.
    To ten sam problem, który występuje np. przy "jeździe na suwak" przy
    korku spowodowanym przewężeniem.
    Argumentacja życzeniowo-logiczna to jedno, prawo to drugie.

    > a jesli rejestry sa prowadzone elektronicznie to podobnie - mizna

    Ale podobnie NIE TRZEBA.
    Znaczy prowadzący rejestr nie musi.
    I do widzenia :)

    pzdr, Gotfryd

  • 110. Data: 2014-05-26 23:41:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2014, news wrote:

    > a gradacja jest taka, ze po konstytucji jest ustawa o ochronie danych
    > osobowych a dopiero po niej konkordat.

    Błąd.
    Ratyfikowana umowa m-narodowa ma "faktyczną wyższość" nad ustawą.
    Formalnie jest równoważna ustawie, ale przy sprzeczności zarówno
    z Konstytucji jak i faktu poddania się rozstrzyganiu przez prawo
    m-narodowe wynika, że to przepis ustawy musi "ustąpić".

    > oparciu o konkodrat skoro po pierwsze mnie on nie dotyczy

    Widocznie... dotyczy.

    pzdr, Gotfryd