  • 11. Data: 2004-08-02 19:40:44
    Temat: Re: jak udowodnic ze dostałem pocztą 1 egzemplarz ?
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    news:cel6fo$r82$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości: news:cejfii$kee$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Oczywście, że Tobie (news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl) i dziwię
    > się, że tego nie dostrzegasz. Inna sprawa, czy to co napisałem stanowi
    > dla Ciebie jakąś wartość.

    czy widzisz gdziekolwiek w mojej wypowiedzi pytanie
    "komu zgłosić problem" ?

    być może masz problemy ze zrozumieniem, z chęcią napiszę jeszcze raz,
    po wo li , jak udowodnić ze dostałęm pocztą 1 egzemplarz?

    jeszcze wolniej?
    jaaaaaak uuuuudoooowooooodniiić żeeeeee doooosttaaaaałeeeem 1 egz.?

    tak więc czekam na przyznanie się :)
    Twoje ma się rozumieć
    :)
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 12. Data: 2004-08-02 20:27:56
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cem5hi$so9$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Urko* napisał(a):

    > tak więc czekam na przyznanie się :)
    > Twoje ma się rozumieć
    > :)

    Hehe, nic z tego. Teraz to Ty próbujesz się wywinąć. Treść odpowiedzi
    nie ma nic do poprawności cytowania. A to właśnie mi zarzucałeś. Jeszcze
    raz przytoczę ten link: w tej wiadomości ==>
    news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl rzekomo nie Tobie odpowiadałem.
    Pomiń treść odpowiedzi i przemyśl to dokładnie: _kto_ _komu_ tutaj
    odpowiadał, _kto_ _kogo_ cytował. Jeśli jeszcze masz problemy ze
    zrozumieniem tego, to przeczytaj cały wątek od początku. A jeśli i po
    tym będziesz twierdził, że ja źle cytuję, bo _tylko tego_ tyczy nasz
    spór, to znaczy że jesteś straconą jednostką. Nie manipuluj teraz, że
    nie pytałeś komu zgłosić problem, bo faktycznie nie pytałeś i o tym
    wiedzą wszyscy obserwujący ten wątek. I tym właśnie chcesz zamaskować
    istotę naszego sporu. Jeszcze raz wyraźnie: niesłusznie zarzuciłeś mi
    złe cytowanie, a na postronnych i na mnie, poprzez wypowiedź że nie jest
    zgodna z Twoimi oczekiwaniami próbujesz wywrzeć wrażenie, że to ja źle
    cytuję. Zrozumiałeś już??
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 13. Data: 2004-08-03 10:28:25
    Od: AleX <a...@p...onet.pl>

    > Waga przesyłek poleconych nie jest ewidencjonowana, a paczek sąd raczej
    > nie wysyła.

    Ale oplata za przesylke zalezy od wagi. Moze akurat 2 egeplarze mialy by wiecej
    znaczkow na koercie

  • 14. Data: 2004-08-03 18:58:48
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    > W wiadomości: news:cem5hi$so9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Hehe, nic z tego. Teraz to Ty próbujesz się wywinąć. Treść odpowiedzi
    > nie ma nic do poprawności cytowania. A to właśnie mi zarzucałeś. Jeszcze

    nigdzie nie zarzuciłem Ci poprawności cytowania - jeśli się mylę wskaż
    gdzie!

    > raz przytoczę ten link: w tej wiadomości ==>
    > news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl rzekomo nie Tobie odpowiadałem.

    zarzuciłem Ci odpowiadanie nie na temat ot co, albo nie mi ponieważ
    ja nie pytałem do kogo zgłosić.

> [...]
    > tym będziesz twierdził, że ja źle cytuję, bo _tylko tego_ tyczy nasz
    > spór, to znaczy że jesteś straconą jednostką. Nie manipuluj teraz, że

    Twój spór, Twój tego tyczy. Ja do pomyłki przyznałem się:
    "przez przypadek i owszem wyciąłem Twój tekst " - przez co źle zacytowałem.

    > nie pytałeś komu zgłosić problem, bo faktycznie nie pytałeś i o tym
    > wiedzą wszyscy obserwujący ten wątek. I tym właśnie chcesz zamaskować

    dlatego nie rozumiałem komu odpowiadziałeś pisząc:
    "To zgłoś to do prokuratury LOL" rónei dobrze mogłeś napisać:
    "świnia w trampkach wsiada do tramwaju" bo to równie byłoby nie związane
    z tym co ja napisałem.

    > istotę naszego sporu. Jeszcze raz wyraźnie: niesłusznie zarzuciłeś mi
    > złe cytowanie, a na postronnych i na mnie, poprzez wypowiedź że nie jest

    bardzo proszę o wklejenie w kolejnym poscie moich słów zarzucających
    Ci złe cytowanie.

    > zgodna z Twoimi oczekiwaniami próbujesz wywrzeć wrażenie, że to ja źle
    > cytuję. Zrozumiałeś już??

    nie z moimi oczekiwaniami tylko związanej z tematem, moją prośbą,
    moim pytaniem czy też w końcu domyślnym oczekiwaniem że osoby które
    same odpowiadają na niezadane pytania nie będą mi zwracać uwagi
    za drobny błąd nie powodujący niezrozumienia.

    pozdrawiam :)
    --
    Urko
    GG 1521634