  • 11. Data: 2006-02-06 16:05:27
    Temat: Re: jak udowodnic ze dorabiam prostytucja
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Mon, 06 Feb 2006 15:43:10 +0100, DaNsOuNd napisał(a):

    > kalendarzowego że utrzymuje się z prostytucji. Zanosi na dziennik i
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    gdzie zanosi?
    pzdrw
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 12. Data: 2006-02-06 17:59:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    gringo77 wrote:
    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    > macie jakies pomysly to napiszcie,
    > jestem wysoka ladna blondynka z nogami az do nieba :-))
    > podziekowania za dobre pomysly

    Dobrym pomysłem jest niezapominanie o zadaniu pytania w treści postu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 13. Data: 2006-02-06 21:32:39
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    DonWito napisał(a) w wiadomości: ...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    >gdzie zanosi?

    Prawdopodobnie chodzi o "dzienik podawczy". Składasz pismo w urzędzie
    ("na dziennik") i bierzesz pokwitowanie, że złożyłeś. Potem pismo ma
    trafić do właściwego urzędnika, ale to już nie twój problem.
    Oszczędza to czasu i nerwów petentom.

  • 14. Data: 2006-02-06 22:29:44
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Mon, 06 Feb 2006 22:32:39 +0100, Arek napisał(a):

> [...]
    > ("na dziennik") i bierzesz pokwitowanie, że złożyłeś. Potem pismo ma
    > trafić do właściwego urzędnika, ale to już nie twój problem.

    OK, dziękuję. "Okienko", "kancelaria", "pokój numer...", a nawet "ta
    baba" to z moich kontaktów z US-ami miejsca rozpoznawalne. Ale jakoś na
    dziennik jeszcze nic nie zanosiłem ;)

    pzdrw
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 15. Data: 2006-02-07 02:28:37
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    gringo77 wrote:
    > Witam,
    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie

    Zaswiadczenie od ginekologa o regularnej eksploatacji. Mozesz
    zaproponowac seks za pieniadze notariuszowi.

    Jacek