  • 141. Data: 2016-07-04 19:58:20
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-04 19:45, Kviat wrote:

    > Napiszę tego posta jeszcze raz, tym razem z odpowiednim emotikonem na
    > końcu.

    To może ja też napiszę jeszcze raz ?
    Zapewniam, że zrozumiałem za pierwszy razem.

  • 142. Data: 2016-07-04 21:37:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 19:13, kriters pisze:

    > Racja, bo wszyscy mają się liczyć z księdzem terrorystą. A pizdy jak
    > ty i tobie podobni wolą zamknąć okna i udawać, że problemu nie ma.

    Na pewno nie będą się liczyć z tobą.
    Niezależnie jakie bajki jeszcze wymyślisz.

    Pozdrawiam

  • 143. Data: 2016-07-04 21:42:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 21:02, Kviat pisze:

    > Tupnij jeszcze nogą.

    A nie wystarczy jak ty tupiesz z bezsilności ?

    > LOL :)

    > Piłeś - nie pisz.
    >
    > Jak mam kaprys żeby mi kelner do zupy nie pluł, to się przypierdalam do
    > kelnera. A skoro ty lubisz jak ci do zupy plują, to przypierdalając się
    > do kelnera nie liczę się z tobą?

    Ty się z nikim nie liczysz.
    I to by wyjaśniało dlaczego ci do zupy plują.
    Smacznego.

    > Przeczytaj to ze zrozumieniem: pierdolisz głupoty i masz sprany mózg
    > przez sukienkowych sekciarzy. Żeby usprawiedliwić ich butę i chamstwo
    > jesteś w stanie publicznie się poniżyć i zbłaźnić. Warto? Myślisz, że ci
    > kupią za to Maybacha albo życie wieczne?

    A tobie za obrażanie rozmówcy trabanta ?
    Też już nie produkują. :-)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Dziękuję, jestem zdrowy.

    Pozdrawiam

  • 144. Data: 2016-07-04 21:51:30
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:42, RadoslawF pisze:
    > Ty się z nikim nie liczysz.

    Specjalnie dla ciebie, żebyś chociaż raz miał rację, zacznę napierdalać
    w dzwony.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 145. Data: 2016-07-04 22:09:29
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-04 21:42, RadoslawF wrote:

    > Ty się z nikim nie liczysz.
    > I to by wyjaśniało dlaczego ci do zupy plują.

    Chyba umknęła ci różnica między liczeniem się z innymi a lizaniem im dupy
    przez całe życie.

  • 146. Data: 2016-07-05 00:58:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:51, Kviat pisze:

    > Specjalnie dla ciebie, żebyś chociaż raz miał rację, zacznę napierdalać
    > w dzwony.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    I będzie to dowód na liczenie się z innymi ?

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2016-07-05 01:00:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 22:09, kriters pisze:

    > Chyba umknęła ci różnica między liczeniem się z innymi a lizaniem im dupy
    > przez całe życie.

    Skoro tak uważasz to tak jest albo jak zwykle fantazjujesz.
    Czytający ocenią. :-)

    Pozdrawiam

  • 148. Data: 2016-07-05 06:25:43
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-05 00:58, RadoslawF wrote:

    > I będzie to dowód na liczenie się z innymi ?

    Ah ta twoja legendarna umiejętność czytania ze zrozumieniem...

  • 149. Data: 2016-07-05 06:30:40
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-05 01:00, RadoslawF wrote:

    > Skoro tak uważasz to tak jest albo jak zwykle fantazjujesz.
    > Czytający ocenią. :-)

    Pięknie mi pojechałeś. A ta mordka na końcu to wisieńka na torcie.
    Możesz być z siebie
    dumny przez cały dzień.

  • 150. Data: 2016-07-05 21:42:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 06:25, kriters pisze:

    > Ah ta twoja legendarna umiejętność czytania ze zrozumieniem...

    Ah ta twoja legendarna umiejętność odpowiadania na proste pytania.