  • 11. Data: 2008-08-16 16:20:16
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Yyy napisał:
    [..]
    > prosze, BLAGAM o rade jakie kroki przewiduje prawo ???
    [..]

    Myślę, że wybicie szyby, otwarcie maski i odcięcie kabelków wyjącej
    syreny byłoby w pełni usprawiedliwionym sposobem obrony dobra jakim jest
    spokój i cisza (poziom hałasu).

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-08-16 16:35:09
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > Myślę, że wybicie szyby, otwarcie maski i odcięcie kabelków wyjącej syreny
    > byłoby w pełni usprawiedliwionym sposobem obrony dobra jakim jest spokój i
    > cisza (poziom hałasu).

    ale to jest grupa prawo, a nie bezprawie, a wiekszosc propozycji w tym
    kierunku zdaza:(

  • 13. Data: 2008-08-16 16:52:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik siliana napisał:
    [..]
    > ale to jest grupa prawo, a nie bezprawie, a wiekszosc propozycji w tym
    > kierunku zdaza:(

    A jakie widzisz w tym bezprawie?
    Ja widzę uprawnione działanie chroniące istotne dobro.
    Poza tym - dla zasady - upierdliwca z takim alarmem pociągałbym po
    sądach i wycisnął z niego kilka tysięcy zadośćuczynienia za utratę
    nerwów i naruszenie zdrowia.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2008-08-16 16:55:26
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    dlatego w kazdym swoim nowo zakupiunym samochodzie staram sie demontowac
    gowno jakim jest autoalarm. to chyba najglupszy motoryzacyjny wynalazek i
    niestety masowo stosowany. to jest gorsze niz magnetyzer, bo oprocz tego ze
    nic nie daje to jeszcze czesto przeszkadza.

  • 15. Data: 2008-08-16 17:00:22
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    pociągałbym po
    sądach i wycisnął z niego kilka tysięcy zadośćuczynienia za utratę
    nerwów i naruszenie zdrowia.

    na szczęście to POLSKA a nie USA gdzie kot sąsiada sie zesra za blisko mojej
    posesji i z tego tytułu doznałem szoku i chce miliona dolarów
    odszkodowania.............

    Sebastian

  • 16. Data: 2008-08-16 17:07:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    basti78 napisał(a) :
> [...]
    >
    > na szczęście to POLSKA a nie USA gdzie kot sąsiada sie zesra za blisko mojej
    > posesji i z tego tytułu doznałem szoku i chce miliona dolarów

    Niestety to Polska, gdzie nie dostanę odszkodowania za to, że
    przez 2 doby wyje alarm pod moim oknem, a mam ważny projekt do
    opracowywania, muszę się wyspać bo przeprowadzam rano operację,
    muszę ... (wstaw sobie dowolną czynność, wymagającą najwyższej
    koncentracji i wypoczynku)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 17. Data: 2008-08-16 17:26:31
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

[...]

    mi chodzi o coś innego - zgadzam sie - tu masz spieprzoną sprawę, słuszne
    Twoje pretensje

    ale wiesz przeciez jak to prawo jest naginane np w stanach i do jakich
    paradoksow dochodzi..............

    Sebastian

  • 18. Data: 2008-08-16 17:32:41
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 19:00:22 +0200, basti78 napisał(a):

    > na szczęście to POLSKA a nie USA gdzie kot sąsiada sie zesra za blisko mojej
    > posesji i z tego tytułu doznałem szoku i chce miliona dolarów
    > odszkodowania.............

    Gosc jest kierowca, musi odespac swoje, zeby nie zabic nikogo ciezarowka na
    drodze, o tak jak tu:
    http://pl.youtube.com/watch?v=dNw5O3G8wRQ
    Niestety po dwoch dniach jazdy, wrocil na dwa dni do domu i przez wyjacy
    alarm nie byl w stanie zasnac. A nastepnego dnia znowu trzeba do roboty.
    Ale fanaberie

    --
    marcin

  • 19. Data: 2008-08-16 19:37:31
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    Po 1:
    Nic nie daje? Nie sądze alarm to również odcięcie np: zapłonu ,pompy paliwa.
    Po 2:
    Alarm nie ma własnego zasilania, własne zasilanie ma syrenka.
    Po 3
    Dzwonic na Policje.

  • 20. Data: 2008-08-16 19:45:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik basti78 napisał:
    > na szczęście to POLSKA a nie USA gdzie kot sąsiada sie zesra za blisko mojej
    > posesji i z tego tytułu doznałem szoku i chce miliona dolarów
    > odszkodowania.............

    Nie pisałem o odszkodowaniu lecz o zadośćuczynieniu i dlatego, że to
    Polska pisałem o kilku tysiącach złotych a nie o milionach dolarów :)

    Ktoś tam słusznie napisał - taki alarm to porojony "wynalazek".
    Nie dość, że nic nie daje to jeszcze zakłóca innym spokój.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com