  • 31. Data: 2023-08-24 19:08:05
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 17:15, J.F pisze:

    > Dalej - homoseksualisci sie raczej nie rozmnażają, a ciągle jest ich
    > jakiś procent ... może nawet rośnie ...

    I to mnie od zawsze zastanawia. Upraszczając -
    była sobie gromadka niedzwiedzi na arktyce. Jeden urodził się biały. Był
    mega przystosowany do warunków i geny przez lata wykosiły konkurencję -
    teraz są same białe. A zatem do jakich istniejących warunków
    przystosowani są homoseksualiści, że ich populacja się utrzymuje, nawet
    pomimo braku możliwości rozmnażania między sobą? Czy homoseksualizm jest
    cechą genetyczną - zdania są podzielone, ale dana cecha nie musi być
    przecież genetyczna, by środowisko było bardziej lub mniej przyjazne dla
    promocji osobników z daną cechą. Przy czym mniej przyjazne nie oznacza
    wcale faszystów (dokładną listę poda Kviatek) ganiających homosiów - bo
    im mocniej gąbkę ściskasz tym więcej wody przelatuje przez palce. Żeby
    nie było OT, ja tu o prawach ewolucji ;)

    PD

  • 32. Data: 2023-08-24 19:12:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Aug 2023 23:34:29 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Wystarczy znać kodeks. Żeby wymyślić, ze w stanie wyższej konieczności
    > ktoś spowodował śmierć, to dopiero trzeba mieć fantazję.

    Trzeba ratowac wyzsze dobro. Np 10 mln zl.

    A jak sąd uważa, że to nizsze, to niech uzna 10 mln zl odszkodowania
    dla smiertelnej ofiary na komisariacie :-)

    P.S. Komenda za 18 lat odsiadki otrzymal 12 mln zadoscuczynienia i 800
    tys odszkodowania.
    W sumie suma przyzwoita, ale to odszkodowanie to mnie troche
    bulwersuje ...

    J.

  • 33. Data: 2023-08-24 19:21:48
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 19:12, J.F pisze:

    > P.S. Komenda za 18 lat odsiadki otrzymal 12 mln zadoscuczynienia i 800
    > tys odszkodowania.
    > W sumie suma przyzwoita, ale to odszkodowanie to mnie troche
    > bulwersuje ...

    No ale odszkodowanie, to z definicji wyrównanie szkody materialnej,
    którą na dodatek pewnie trzeba wykazać. Pewnie utracone dochody. Przez
    18 lat wychodzi 3,7kPLN/mieś. Dupy nie urywa, ale też bulwersować nie ma
    się o co. No bo jakie inne szkody materialne (znaczące) mógł by wykazać?
    A za moralne to ma zadośćuczynienie.

    PD

  • 34. Data: 2023-08-24 20:42:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tys odszkodowania.
    > W sumie suma przyzwoita, ale to odszkodowanie to mnie troche

    Pewnie nie cieszą go to pieniądze, bo i tak za friko, bezprawnie
    siedział w więzieniu zamiast cieszyć się młodym życiem.

    --
    animka

  • 35. Data: 2023-08-25 01:41:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-24, PD <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > im mocniej gąbkę ściskasz tym więcej wody przelatuje przez palce. Żeby
    > nie było OT, ja tu o prawach ewolucji ;)

    Jedna z obecnych teorii jest taka, że paradoksalnie, obecność osobników
    homoseksualnych wzmacja społeczną integrację. Paradoksalnie, bo
    przynajmniej w społeczeństwie ludzkim grupy te są marginalizowane
    (eufemistycznie mówiąc). Ale jesli spojrzec na to choćby przez pryzmat
    rywalizacji o partnerów i mozliwość przekazywania swoich genów potomstwu
    to większa integracja społeczna oparta na współpracy będzie miała
    miejsce nie wśród 100% hetero a raczej hetero ułamkowych bez silnej
    potrzeby antagonizacji seksualnej czy prokreatywnej osobników tej samej
    płci.

    Na nieco innym, bardziej prymitywnym poziomie abstrakcji, mozna też
    argumentować, że osobniki homoseksualne pełnią funkcję wspierającą w
    danej grupie, bo nie muszą zajmować się własnym potomstwem.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2023-08-25 06:03:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > tys odszkodowania.
    > W sumie suma przyzwoita, ale to odszkodowanie to mnie troche

    Trudno ocenić. Jeśli był katowany, poniżany i żył w strachu przez te 18
    lat praktycznie każedgo dnia, to faktycznie wydaje się drastycznie mało.
    Ale może sąd patrzył na to w kategoriach bardziej ogólnych. Zrobiono ci
    grubą nieprzyjemność wsadzając do więzienia ze wszystkimi atrakcjami
    pakietu, ale to w sumie jedno zdarzenie więc tu jest 800kzł.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2023-08-25 06:59:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Aug 2023 04:03:40 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > grubą nieprzyjemność wsadzając do więzienia ze wszystkimi atrakcjami
    > pakietu, ale to w sumie jedno zdarzenie więc tu jest 800kzł.

    To niech sąd sam sie posadzi na 18 lat, za 800kzl.

    no dobra, moze to tylko formalny podział na odszkodowanie i
    zadoscuczynienie ...

    J.

  • 38. Data: 2023-08-25 08:34:03
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 24 Aug 2023 12:42:15 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > "Od zawsze" tak miałem, i nikt nie narzekał.
    To marny argument :)

    > format=flowed dotyczy organizacji paragrafów, i nie powinien miec z
    > tym nic wspólnego ... twój czytnik wymaga UTF-8 duzymi literami?
    A cholera wie :) Za słabo się znam na protokole ntp. Ale zastanawiające,
    że to jedyne dwie różnice między twoimi tekstami a tekstami innych. I
    jesteś jedynym na obecnych newsach którego teksty (u mnie) szwankują. Nie
    jestem też w 100% przekonany że przyczyna leży u ciebie, ponieważ psute są
    cytaty jedynie po niektórych rozmówcach. Czy mógłbyś, tak dla sprawdzenia,
    wyedytować to utf-8 i napisać UTF-8?
    Ja z kolei odpalę Dialoga i popatrzę jak to w nim wygląda.

    --
    Jacek

  • 39. Data: 2023-08-25 10:10:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2023 06:34:03 -0000 (UTC), Jacek napisał(a):

> [...]
    > wyedytować to utf-8 i napisać UTF-8?
    > Ja z kolei odpalę Dialoga i popatrzę jak to w nim wygląda.

    No i sprawdziłem, wszystko wygląda tak samo. Spróbuj zmienić to utf na
    UTF :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2023-08-25 11:38:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Aug 2023 06:34:03 -0000 (UTC), Jacek wrote:

> [...]
    > wyedytować to utf-8 i napisać UTF-8?
    > Ja z kolei odpalę Dialoga i popatrzę jak to w nim wygląda.

    Ha - nie mam takiej możliwosci.
    40tude Dialog sam zarządza Content-Type.

    polskie literki tu wpisze
    ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ

    J.