  • 21. Data: 2023-08-24 09:23:36
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Aug 2023 15:55:40 +0200, Kviat wrote:

    > Indoktrynuje.

    > Że przyzwoicie indoktrynuje?
    > Im lepszy w tym fachu, to tym gorzej dla dzieci.

    W przyzwoity sposób indoktrynuje.

    W zasadzie racja - tym gorzej dla dzieci.

    J.

  • 22. Data: 2023-08-24 12:42:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Aug 2023 10:11:46 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > wydaje.
    >
    > Sieczka. Prawdopodobnie powinieneś mieć w nagłówkach takie coś:

    "Od zawsze" tak miałem, i nikt nie narzekał.

    format=flowed dotyczy organizacji paragrafów, i nie powinien miec z
    tym nic wspólnego ... twój czytnik wymaga UTF-8 duzymi literami?

    Moze i tak powinno być.

    J.

  • 23. Data: 2023-08-24 15:27:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 08:59, Kviat pisze:

    > Znowu nie napisałeś tego co napisałeś?

    Za dużo sobie wyciąłeś i nie widzisz, o czy piszemy. A w tym wypadku to
    kluczowe.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 24. Data: 2023-08-24 15:31:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Za dużo sobie wyciąłeś i nie widzisz, o czy piszemy. A w tym wypadku to
    > kluczowe.

    Za dużo sobie wyciąłeś.
    Łącznie z tym, co napisałeś, ale nie tego nie napisałeś. A w tym
    wypadku, to kluczowe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 25. Data: 2023-08-24 17:13:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Aug 2023 02:34:08 +0200, Animka wrote:

    > Nie rozumiem

    dla niewinnych dzieci, to "pan sie bawi siusiakiem".
    Nawet nie wiem czy "bawi" jest tu wlasciwym słowem.

    Na polskiej plaży, gdzie małe dzieci nagie biegają, to nie jest jakis
    dziwny widok. A jeszcze rodzice mogą naturystami być.

    Jakby była z PiS, to bardzo dobrze, ale ponieważ jest z KO,
    to dla prokuratury bardzo źle zrobiła :-)

    J.

  • 26. Data: 2023-08-24 17:15:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Aug 2023 02:25:55 +0200, Animka wrote:

    > Powinni wszyscy zboczeńcy zdechnąć. Byłoby ich mniej.

    Cos w tym jest, tylko wiesz - Hitler juz kiedys miał taki pomysł ...

    Dalej - homoseksualisci sie raczej nie rozmnażają, a ciągle jest ich
    jakiś procent ... może nawet rośnie ...

    J.

  • 27. Data: 2023-08-24 18:38:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 24.08.2023 o 17:13, J.F pisze:
    op
    Małe dzieci znają swoje susiaki a fiutów starych chłopów nie znają, no
    chyba, że w rodzinie jest jakaś patologia.

    > Na polskiej plaży, gdzie małe dzieci nagie biegają, to nie jest jakis
    > dziwny widok. A jeszcze rodzice mogą naturystami być.

    Nie ma co gdybać czy były tam dzieci naturystów. Dorosłej osobie może
    się zrobić niedobrze i puścić pawia jak się na zboczeńca spojrzy.

    --
    animka

  • 28. Data: 2023-08-24 18:42:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 24.08.2023 o 17:15, J.F pisze:

    > Cos w tym jest, tylko wiesz - Hitler juz kiedys miał taki pomysł ...
    >
    > Dalej - homoseksualisci sie raczej nie rozmnażają, a ciągle jest ich
    > jakiś procent ... może nawet rośnie ...

    Temat jest o tych co się publicznie onanizują, a nie o
    homoseksualistach.Nie łącz ich.

    --
    animka

  • 29. Data: 2023-08-24 18:42:15