  • 21. Data: 2009-04-13 17:40:03
    Temat: Re: jak sie pozbyc...
    Od: "Arturro" <o...@m...com>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:grvs7q$f36$1@cougar.axelspringer.pl...
    > Super pomysl, dwie baby i dziecko to juz zajebisty
    > material dla jakiegos maniaka z TVN UWAGA.
    >
    > Pomijam juz fakt, ze zapewne sie dogadaja,
    > jak to wyruchac z mieszkanka faceta ;D

    Kobiety się tak łatwo nie dogadują jak mężczyźni, wiem to z pracy.
    Zwłaszcza jeżeli są zazdrosne o jednego faceta.

    --
    Arturro

  • 22. Data: 2009-04-13 18:52:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No właśnie - przemoc to nie tylko walenie w mordę ale i nałożenie
    > kajdanek czy innej blokady.

    jestes w bledzie. Zgodnie ze stanowiskiem prokuratury rejonowej we WRO tylko
    kajdanki i palka to srodki przymusu bezposredniego. Jak stoi do okola Ciebie
    7 policjantow i nie pozwala odejsc z miejsca to nie ma mowy o fizycznym
    przytrzymywaniu bo oni tylko stali.

    Moze tu jest podobnie? :P

    Icek

  • 23. Data: 2009-04-13 19:13:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Oczywiście, ze można. Z rejestrem długów już gorzej.

    Niby jak można? bez umowy najmu?

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 24. Data: 2009-04-13 19:17:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No właśnie - przemoc to nie tylko walenie w mordę ale i nałożenie
    > kajdanek czy innej blokady.

    Jest przemoc i przemoc wobec osoby. A teraz przeczytaj art. 191 kk i dla
    porównania art. 167 kk z 1969 roku

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 25. Data: 2009-04-13 19:18:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Inne metody będą pozaprawne, typu "wynajęcie" mieszkania jakiemuś
    > brutalowi, ale jak się potem pozbędziesz jego?

    No, w kwietniowym Detektywie jest opis takiego zachowania. Gość dostał w
    efekcie 25 lat.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 26. Data: 2009-04-13 19:28:05
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    z pracy to ja tez wiem wiele, ale wole
    chuchac poza praca na zimne ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 27. Data: 2009-04-13 19:40:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:k6dab6-fd.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ahem - zwracam uwagę, że namawiasz do fałszywych zeznań.
    > Może lepiej tego nie robić, hmm?

    Czemu fałszywych zeznań? Wyprowadziłą się? Wyprowadziła.

  • 28. Data: 2009-04-13 19:43:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niby jak można? bez umowy najmu?

    Umowa jest, tylko ustna. Kwestia udowodnienia, ze korzystała. Moim zdaniem
    rzecz do wygrania.

  • 29. Data: 2009-04-13 21:12:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:18:25 +0200, Johnson napisał(a):

    > No, w kwietniowym Detektywie jest opis takiego zachowania. Gość dostał w
    > efekcie 25 lat.

    ktory i za co?
    --
    marcin

  • 30. Data: 2009-04-13 22:42:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Czemu fałszywych zeznań? Wyprowadziłą się? Wyprowadziła.

    Nie. Wyjechała na wakacje. A jakiś [piiiiiiiip] wyrzucił/ukradł jej
    rzeczy i zmienił zamki.

    Oczywiście istnieje kwestia dowiedzenia, ale tutaj w wątku wyraźnie
    widać, że TY namawiasz do fałszywych zeznań ;->