  • 1. Data: 2004-11-29 11:44:14
    Temat: jak przetłumaczyć "prokurent" na j. włoski?
    Od: "piterpolacco" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam nadzieję, że ktoś pomoże i powie mi jak przetłumaczyć prokurenta na j.
    włoski.
    Dzieki z góry,
    Pit

  • 2. Data: 2004-11-29 15:52:40
    Temat: Re: jak przetłumaczyć "prokurent" na j. włoski?
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopadmożliwość:44 piterpolacco nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Witam,
    > mam nadzieję, że ktoś pomoże i powie mi jak przetłumaczyć prokurenta na j.
    > włoski.

    zdaje sie, ze jedyna możliwość to tak samo jak "pełnomocnik"

    ale mimo wszystko NTG :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)