  • 1. Data: 2007-01-04 22:23:44
    Temat: jak przedluzyc postepowanie?
    Od: "konwalia" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    Toczy sie postepowanie spadkowe - podzial spadku i zniesienie
    wspolwlasnosci.
    Uczestnicy: mamusia i 2 coreczki (jedna "dobra", druga "zla" - to ja).
    Mamusia chce jak najtaniej splacic coreczki (kazda z nich ma 1/2 udzialu -
    tym co wiedza nie tlumacze dlaczego - w spadku [spadek to nieruchomosc z
    domem w ktorym mieszka mamusia z "dobra" coreczka] ). Dla coreczki "dobrej"
    nie ma zadnego znaczenia jaki bedzie spadek gdyz juz teraz jest "do przodu".
    Natomiast "zla" coreczka nie chce robic zniesienia wspolwlasnosci teraz,
    zdecydowanie woli poczekac jeszcze 5 lat - z roznych wzgledow.

    Pytanie: jak skutecznie przewlec postepowanie - na razie byla jedna moja
    usprawiedliwiona nieobecnosc i moj wniosek o ustanowienie pelnomocnika z
    urzedu (dla biednych) + odwolanie od postanowien. Wszystko razem dalo ponad
    rok zwloki.
    Ale co dalej mozna jeszcze zrobic?
    Jak skutecznie opozniac postepowanie? Czytalam ze takie sprawy ciagna sie 10
    a nawet 20 lat, ale ja juz nie wiem jak przedluzac.
    Czy jesli wykonalabym darowizne 1/100 czesci udzialu dla dziecka to wszystko
    zaczniesie od poczatku? Potem znowu zrobilabym darowizne 1/100 udzialu dla
    meza... Mozna tak? Jakies inne pomysly?

    dzieki za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-04 23:16:23
    Temat: Re: jak przedluzyc postepowanie?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    konwalia napisał(a):

    > Jakies inne pomysly?

    Może psychiatra?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-05 00:04:21
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "konwalia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczniesie od poczatku? Potem znowu zrobilabym darowizne 1/100 udzialu dla

    Nawet nie pytaj o takie rzeczy, samo takie postępowanie
    już jest przestępstwem, baaaa sam zamiar takiego
    postępowania jest przestępstwem. (Twój e-mail to
    już niezły dowód na to)
    Opowiedz może dlaczego chcesz przeciągnąć postępowanie
    o 5 lat to być może wymyśli się coś aby zapadł wyrok
    korzystny dla Ciebie.

    Tomy M.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2007-01-05 01:09:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomy M. wrote:

    > Nawet nie pytaj o takie rzeczy, samo takie postępowanie
    > już jest przestępstwem, baaaa sam zamiar takiego
    > postępowania jest przestępstwem. (Twój e-mail to
    > już niezły dowód na to)

    Zamiar? Fascynujące. W kodeksie karnym jakiej planety jest kara za zamiar?

  • 5. Data: 2007-01-05 02:58:22
    Od: Zbyszek <n...@o...pl>

    Johnson wrote:

> [...]

    Wyjazd za granicę.

  • 6. Data: 2007-01-05 03:05:34
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    wiadomości news:h3l074-1ko.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zamiar? Fascynujące. W kodeksie karnym jakiej planety jest kara za zamiar?

    PLANOWANIE PRZESTĘPSTWA = ZAMIAR

    Tomy M.

  • 7. Data: 2007-01-05 07:12:07
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "konwalia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > udzialu - tym co wiedza nie tlumacze dlaczego - w spadku [spadek to

    A ja nie rozumiem. Normalnie to by bylo - mamusia 50% i 50% do podzialu na
    3 czyli mialabyś 1/3 tej drugiej połówki....
    A to że chcesz przeciągnąć... rozumiem że czekasz az nieruchomosc bardziej
    zdrozeje?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2007-01-05 07:43:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Tomy M.* na tej grupie:

    > PLANOWANIE PRZESTĘPSTWA = ZAMIAR

    Nie, to jest co najwyżej przygotowanie, a nie zamiar.
    Ale jakie przestępstwo miałoby tu miejsce?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2007-01-05 17:21:04
    Od: "konwalia" <k...@o...pl>

    > A ja nie rozumiem. Normalnie to by bylo - mamusia 50% i 50% do podzialu na
    > 3 czyli mialabyś 1/3 tej drugiej połówki....

    Wlasnie dlatego prosilam, ze jak ktos nie rozumie tego prostego przypadku
    niech nie zabiera glosu, a juz szczegolnie niech mi nie doradza ;-)

    > A to że chcesz przeciągnąć... rozumiem że czekasz az nieruchomosc bardziej
    > zdrozeje?

    Mozna to tak nazwac, ale sprawa tez jest bardziej zlozona. Bo paradoksalnie
    wartosc nieruchomosci rosnie, a mieszkanie w tym miejscu staje sie coraz
    bardziej nie do zniesienia. A bedzie jeszcze gorzej ...

  • 10. Data: 2007-01-05 17:21:56
    Od: "konwalia" <k...@o...pl>

    > Może psychiatra?

    pomysl naprawde niezly - jak spowodowac aby sad skierowal mnie na badania?