  • 1. Data: 2008-06-03 12:56:57
    Temat: jak powinno sie jezdzic
    Od: zxc <d...@c...pl>

    ...zakladajac, ze ruch odbywa sie prawa strona jezdni, czyli tak jak w
    Polsce
    plan sytuacyjny jest taki:
    http://img527.imageshack.us/img527/5040/wyjazddj2.jp

    jedyne znaki poziome to przerywana linia na drodze "poziomej", a z
    pionowych to znak "ustap pierszenstwa przejazdu" usytulowany jak na obrazku

    interesuje mnie jak powinno sie wjezdzac i wyjezdzac z tej drogi "pionowej"
    jakby ktos podrzucil jakis paragrafik z PoRD to bylo by fajnie

  • 2. Data: 2008-06-03 13:15:00
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > interesuje mnie jak powinno sie wjezdzac i wyjezdzac z tej drogi
    > "pionowej"
    > jakby ktos podrzucil jakis paragrafik z PoRD to bylo by fajnie

    Czego tu nie rozumiesz, że potrzebne są paragrafy?. A na kursie byłeś?
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2008-06-03 13:23:12
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czego tu nie rozumiesz, że potrzebne są paragrafy?. A na kursie byłeś?

    A może tą lampę wziąłeś po lewej skręcając w lewo w drogę poziomą?
    --
    Maluch

  • 4. Data: 2008-06-03 13:28:22
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czego tu nie rozumiesz, że potrzebne są paragrafy?. A na kursie byłeś?

    ja tu wszystko rozumiem, tylko pewni geniusze wiedza lepiej.. juz nie
    raz skasowaliby mi auto, dlatego przydaloby mi sie znac odpowiedni
    paragraf, upewnic sie itd...

  • 5. Data: 2008-06-03 13:34:45
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A może tą lampę wziąłeś po lewej skręcając w lewo w drogę poziomą?

    co to znaczy "po lewej", bo to mozna roznie zinterpretowac... :)
    wjezdzajac z drogi poziomej na pionowa nalezy jechac czescia A czy B?
    wyjezdzajac z drogi pionowej na pozioma nalezy jechac czescia A czy B?
    (ja to wiem.. chce to poprostu uslyszec od bezstronnych ludzi :) i
    podeprzec sie paragrafikiem ...bo taka ciemna masa po swiecie chodzi ze
    szkoda gadac, jeszcze beda ci wmawiac, ze (jezdzac przepisowo) jezdzisz
    zle.. itd...

  • 6. Data: 2008-06-03 13:49:20
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > wjezdzajac z drogi poziomej na pionowa nalezy jechac czescia A czy B?
    > wyjezdzajac z drogi pionowej na pozioma nalezy jechac czescia A czy B?

    Oczywiscie, ze częścią B. Ale pod warunkiem, że jest to droga
    dwukierunkowa. Jesli jest jednokierunkowa to częścią A.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2008-06-03 13:51:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > podeprzec sie paragrafikiem ...bo taka ciemna masa po swiecie chodzi ze
    > szkoda gadac, jeszcze beda ci wmawiac, ze (jezdzac przepisowo) jezdzisz

    Ja pojechałbym częścią B. Jeżeli więcej znaków nie ma i takiego okrągłego
    stojącego do mnie plecami gdzieś na wysokości lampy, uznałbym że ruch na tej
    drodze odbywa się w dwie strony. Rozumiem, że wcześniej nie było znaku ifor.
    o drodze jednokierunkowej. A linia przerywana rozdziela pasy ruchu do jazdy
    w obu kierunkach.
    --
    Maluch

  • 8. Data: 2008-06-03 13:56:27
    Od: zxc <d...@c...pl>

    KsZZysiek wrote:

    > Oczywiscie, ze częścią B. Ale pod warunkiem, że jest to droga
    > dwukierunkowa. Jesli jest jednokierunkowa to częścią A.

    obie drogi sa dwukierunkowe
    a czescia B to bys wyjechal czy wjechal z drogi pionowej?

  • 9. Data: 2008-06-03 13:59:36
    Od: zxc <d...@c...pl>

> [...]
    > nie było znaku ifor. o drodze jednokierunkowej. A linia przerywana
    > rozdziela pasy ruchu do jazdy w obu kierunkach.

    obie drogi sa dwukierunkowe, wiecej znakow nie ma
    czescia B pojechalbys w ktora strone?
    z poziomej na pionowa, czy z pionowej na pozioma? ;)...sorki ze taki
    dociekliwy jestem ale dla niektorych czlowieczkow to jest naprawde trudne ;)

  • 10. Data: 2008-06-03 14:02:47
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > z poziomej na pionowa, czy z pionowej na pozioma? ;)...sorki ze taki
    > dociekliwy jestem ale dla niektorych czlowieczkow to jest naprawde trudne

    Jak to w którą stronę. Jadąc od dołu mapy i wjeżdżałbym na drogę poziomą.
    Obojętnie, czy w lewo, czy prawo to pojechałbym po stronie B
    --
    Maluch