  • 11. Data: 2007-02-23 22:47:40
    Temat: Re: jak postąpić w takiej sytuacji i ochronić siebie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aliss wrote:

    > której się niestety znalazłam. Jakie są moje możliwości obrony? Czy zależność
    > zawodowa naprawdę nie ma tu żadnego znaczenia, czy wywieranie presji
    > psychicznej przez przełożonych też nic nie znaczy? Rzeczywiście jest tak: jeśli to

    > zrobię popełnię przestępstwo, jeśli nie firma splajtuje.

    Ponawiam pytanie: czy w takiej samej sytuacji gdyby zamiast wyłudzania
    kredytu konieczne było zamordowanie kogoś - wzięłabyś w tym udział i
    oczekiwała gwarancji bezkarności?

  • 12. Data: 2007-02-23 22:49:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aliss wrote:
    > Może ktoś jeszcze mógłby mi poradzić?

    Przejdź na judaizm... Wtedy będziesz zawracać głowę rabinowi, a nie
    ludziom tutaj ;-> (taka małą parafraza skeczu z tomiku "Przy Szabasowych
    Świecach" - jednocześnie dla rozluźnienia atmosfery i dania "kopa na
    rozpęd", żebyś wreszcie zrobiła co trzeba, a nie żebrała o cud nad Wisłą)

  • 13. Data: 2007-02-24 04:28:22
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    > ok. zgłoszę się do prokuratora, powiem iż wiem że dokumenty skłdane przez
    naszą
    > firmę do banku zawierają nieprawdziwe dane i że ja uczestniczyłam w ich
    > sporządzaniu, co się dokładnie wtedy stanie? Czy postawione zostaną mi
    zarzuty,
    > z jakich artykułów?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    1.Jeśli falszowanie dokumnetów w celu wyłudzenia kredytu odwleka jedynie to co
    nieuchronne , tzn upadłość, to faktycznie masz kłopot ,bo w przypadku
    upadłości i jakichkolwiek podejrzeń o nieuczciwe zachowanie ze strony zarządu -
    doniesienie do prokuratora zrobione przez bank lub innych wierzycieli jest
    bardzo prawdopodobne a skutki opisane wyżej.

    2. Istnieje też opcja , w której te kredyty pozwolą Wam wyjści z opresji.
    Jeśli to ten przypadek - to jest wielce prawdopodobne że banki nie stracą
    kasy, więc nie będą zainteresowane składaniem na Was doniesień do prokuratury
    i sprawdzaniem Waszych papierów. Tak więc Twoje przestępstwo nigdy nie wydzie
    na jaw.

    Reasumując. Ja radzę sprawdzić która opcja jest najbardziej prawdopodobna i w
    pierwszej zrobić to co już Ci na tym formum już mówiono , a w drugiej
    zaprzestać robienia tych fałszywek, a właczyć się w uczciwe wydźwignięcie
    firmy z tarapatów.

    Morski