  • 11. Data: 2006-10-18 19:22:11
    Temat: Re: jak ominac klauzure o zakazie pracy u konkurencji?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ze strony pracodawcy musi byc rekompensata za żądanie niekonkurowania. Ta
    > rekompensata ma swoja minimalna wysokosc - 25% uposazenia.

    Warto wyrażnie zaznaczyć: "przez okres obowiązywania zakazu". W większości
    przypadków pracodawcy sa nieświadomi, że np. przy 3-letnim zakazie będą
    Twojej koleżance musieli wypłacić w ratach 9 pełnych pensji. Często krótka
    rozmowa i uświadomienie tego pracodawcy skutkuje natychmiastowym zwrotem
    akcji. Dobry negocjator jeszcze coś wycviągnie od pracodawcy w ramach
    rekompensaty za "zerwanie umowy".

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 12. Data: 2006-10-18 23:28:17
    Od: m...@g...com

    Artur wrote:

    > Jeżeli nie otrzymała wynagrodzenia - to nie ma żadnej umowy o zakazie
    > konkurencji i koniec tematu.

    Lub wg. innej interpretacji, umowa jest ważna i należy się 25% wynagrodzenia
    przez czas jej trwania.

    p. m.

  • 13. Data: 2006-10-19 07:30:34
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <mvoicem@
    > Lub wg. innej interpretacji, umowa jest ważna i należy się 25%
    wynagrodzenia
    > przez czas jej trwania.

    Minimum 25% - to spokojnie wyciagnie sie w sadzie..;-)

    --
    --pozdr.czes

  • 14. Data: 2006-10-19 07:33:10
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <lstela@poczta..pl...
    Ta

    > Warto wyrażnie zaznaczyć: "przez okres obowiązywania zakazu".

    Alez tak. Tylko, ze to mi zostalo w pamieci...;-)
    I tu sie szuka rownowagi. Pracodawca proponuje np. 6 miesiecy, czy 1 rok
    wiedzac, ze musi zaplacic za ten zakaz. Bedzie rozwazal sensownosc
    wieloletniego zakazu...

    I slusznie. O swoje trza dbac..;-)

    --
    --pozdr.czes