  • 11. Data: 2008-04-08 18:21:25
    Temat: Re:
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > Podaje szczegóły:
    > Urzędnik nie pozwalał mi wykonać pewnej pracy związanej z wykonywanym przeze
    > mnie zawodem. Ponieważ uważałam to za za całkowicie
    > nieuzasadnione,powiedziałam żeby na piśmie przedstawił mi dlaczego nie mogę
    > tego wykonać.Moje żądanie spotkało sie z histerycznym krzykiem i wymienionym
    > zwrotem: "jak nie to pożałujesz tego!"
    > Chciałam dodać że urzędnik nie jest moim przełożonym.

    Znaczy powiedział, ze jak nie zaprzestaniesz wykonywania tej pracy, to
    pozałujesz tego?
    Pewnie miał rację...

  • 12. Data: 2008-04-09 06:13:22
    Temat: Re: "jak nie to pożałujesz tego!"
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Anna Jaworska" <m...@c...pl> napisał w
> [...]
    > przeze mnie zawodem. Ponieważ uważałam to za za całkowicie
    > nieuzasadnione,powiedziałam żeby na piśmie przedstawił mi dlaczego nie

    Lepiej drąż temat czy ma prawo i czy skutecznie zabronił Ci tego czegoś.
    znajdź odpowiednie przepisy dotyczące przedmiotowego zagadnienia. I
    ewentualnie na drodze kpa się odwołuj czy składaj skargi.