  • 1. Data: 2005-03-15 16:12:06
    Temat: jak najszybciej rozwiązać umowę o współpracę???? POMOCY!
    Od: "L.Bartczak KBR" <l...@t...pl>

    Witajcie!
    mam problem - chcemy z moim szefem rozwiązać umowy o współprace z jednym z
    naszych handlowców (jedni są zatrudnieni na umowę o pracę, a inni na umowę o
    współpracę). Chodzi tu o poważne zaniedbania, bezpodstawny szantaż, bardzo
    negatywny wpływ na resztę pracowników oraz ogólne lekceważenie i
    niestosowanie się do poleceń służbowych. Podajcie jeśli możecie artykuł na
    którym możemy się oprzeć żeby takie rozwiązanie nastąpiło jak najszybciej i
    co musi być przez nas spełnione (jakie warunki).
    Dzięki za pomoc!!!!

    Łukasz Bartczak

  • 2. Data: 2005-03-15 16:25:40
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik L.Bartczak KBR napisał:

> [...]
    > którym możemy się oprzeć żeby takie rozwiązanie nastąpiło jak najszybciej i
    > co musi być przez nas spełnione (jakie warunki).

    Co to jest umowa o wspolprace ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-03-15 18:13:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "L.Bartczak KBR" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

    Myślę, że najpierw trzeba by było znać treść tej umowy wiążącej Was z nim.
    To tam powinny być określone warunki jej rozwiązania. Jeśli nie, to należało
    by się zastanowić, pod co podciągnąć te umowy. Z reguły pasują pod
    umowy-zlecenie, więc w kodeksie cywilnym należało by szukać podstaw
    prawnych.

  • 4. Data: 2005-03-15 21:38:38
    Od: "RS" <r...@p...plSKASUJ_TO>

    > Co to jest umowa o wspolprace ?

    .. to taka umowa o pracę inaczej -:)
    .. to taka umowa 2 przedsiębiorców, z których jeden ma kasę a innym nie ma
    na chleb -:)
    .. to taka umowa co ma celu ładne uśmiechanie się do ZUS-u i inspektorów
    pracy
    .. to taka umowa, gdzie nie ma mowy o urlopie i kilku bzdetach z KP coby
    ktoś nie wpadł na pomysł, że no nienazwana umowa o pracę

    itd., itd., itd.

    zwykła nasza rzeczywistość

    -----------
    Pozdrawiam
    RS

  • 5. Data: 2005-03-15 22:17:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RS napisał(a):

    > zwykła nasza rzeczywistość

    Tak, tyle że umowę tego typu zawiera się na okres od do albo na czas
    nieoznaczony z możliwością rozwiązania w trybie ...

    M.