  • 11. Data: 2008-07-30 18:58:00
    Temat: Re: jak długo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Zażalenie do Sądu Okręgowego na rozstrzygnięcie Sądu Okręgowego wydane w
    > toku postępowania apelacyjnego?

    Przecież w takiej sytuacji nie służy zażalenie.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 12. Data: 2008-07-30 18:59:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin pisze:

    > Zażalenie na apelację od wyroku

    A co to za dziwactwo ?
    Na "apelacje od wyroku" nie przysługuje zażalenie.

  • 13. Data: 2008-07-30 18:59:54
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 20:58:00 +0200, Johnson napisał(a):

    > Przecież w takiej sytuacji nie służy zażalenie.

    Od kosztów?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2008-07-30 19:04:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Od kosztów?

    Jakich znów kosztów? Opłatę od apelacji bierze SR [sąd I instancji].
    Generalnie zażalenia przysługują tylko na orzeczenia sądu I instancji.
    Zażalenia na postanowienia wydane przez SO w toku postępowania
    apelacyjnego generalnie nie przysługują, poza pewnymi wyjątkami, ale
    wtedy rozpoznaje je SN. Jakoś nie kojarzę by SO rozpoznawał zażalenie od
    własnych orzeczeń.

    Coś zmienili ostatnio w kpc i coś przeoczyłem ;) ?

  • 15. Data: 2008-07-30 19:33:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 21:04:58 +0200, Johnson napisał(a):

> [...]
    > Zażalenia na postanowienia wydane przez SO w toku postępowania
    > apelacyjnego generalnie nie przysługują, poza pewnymi wyjątkami, ale

    Ups, troszkę mi się pozajączkowało, poniekąd miałem na myśli art. 394
    par. 1 pkt 9 kpc, a zapomniałem o art. 394(1) kpc.

    BTW co ma zrobić strona niezadowolonego z rozstrzygnięcia o kosztach w II
    instancji, jeśli sprawa nie jest kasacyjna?

  • 16. Data: 2008-07-30 20:15:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > BTW co ma zrobić strona niezadowolonego z rozstrzygnięcia o kosztach w II
    > instancji, jeśli sprawa nie jest kasacyjna?

    Nic nie może zrobić.
    Sądy odwoławcze zawsze wydają sprawiedliwe wyroki :)

  • 17. Data: 2008-07-30 20:20:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 22:15:01 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nic nie może zrobić.
    > Sądy odwoławcze zawsze wydają sprawiedliwe wyroki

    Tia, i to mnie właśnie zwiodło ;-))

  • 18. Data: 2008-07-30 20:30:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > A co to za dziwactwo ?

    zażalenie na odrzucenie apelacji...

    KG

  • 19. Data: 2008-07-30 20:45:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > zażalenie na odrzucenie apelacji...

    Wróż ;) ?

  • 20. Data: 2008-07-31 05:02:48
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > Johnson pisze:

    > zażalenie na odrzucenie apelacji...

    Dokładnie zażalenie na odrzucenie apelacji przez SR w Lublinie. Wyrok się
    uprawomocnił a druga strona się żali..... i własnie nie wiem jak długo będę
    czekał.
    Marcin